Odbor Kancelář tajemníka | Oddělení veřejných zakázek
Charakteristika pozice
Odbor kanceláře tajemníka hledá dynamického a zkušeného odborníka na pozici vedoucího oddělení veřejných zakázek. V této klíčové roli budete zodpovědní za strategické řízení veřejných zakázek, zajištění transparentnosti, efektivity a dodržování zákonných postupů při nakládání s veřejnými prostředky. Pokud máte zkušenosti v oblasti veřejných zakázek a dovednosti potřebné pro vedení týmu, tato pozice vám nabízí šanci ovlivnit fungování klíčových projektů města a rozvíjet moderní praxi v oblasti zadávání veřejných zakázek.
Informace k pozici
- Místo výkonu práce: Jihlava
- Pracovní poměr na dobu určitou - zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou
- Předpokládaný termín nástupu: listopad - prosinec 2024
- Ohodnocení: platová třída 12 podle platných právních předpisů
Předpoklady:
- vzdělání: vysokoškolské vzdělání (magisterský nebo bakalářský studijní program) s právním zaměřením
- dle § 4 zák. č. 312/2002 Sb.: státní občanství ČR, příp. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, starší 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka
- možnost vysílání na pracovní cesty, pracovní úvazek 40 hod. týdně (pondělí a středa do 17.00 hod.)
Požadavky:
- znalost zákona o zadávání veřejných zakázek
- schopnost administrativně zajišťovat úkony zadávacího řízení veřejných zakázek podlimitních a nadlimitních dle zákona o zadávání veřejných zakázek
- schopnost orientace v zadávací dokumentaci
- analytické schopnosti na velmi dobré úrovni
- organizační schopnosti na velmi dobré úrovni
- samostatnost při řešení problémů
- vysoké pracovní nasazení
- schopnost týmové spolupráce, důslednost, komunikativnost
- velmi dobrá znalost práce s PC (MS Office)
- přehled o veřejné správě výhodou
- základní orientace v odborné problematice obecního zřízení vítána
Nabízíme:
- perspektivní pozici a zázemí stabilní organizace
- podporu profesního i osobního růstu
- příjemný pracovní kolektiv
- širokou nabídku benefitů
- možnost ubytování v centru Jihlavy
Odevzdání přihlášky
Písemnou přihlášku do výběrového řízení vyplňte zde: PŘIHLÁŠKA a včetně povinných příloh s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obálce doručte osobně nebo poštou na oddělení personalistiky a mezd nebo podatelnu Magistrátu města Jihlavy, Masarykovo nám. 1, PSČ 586 01 Jihlava nejpozději 14. října 2024 do 12:00 hod.
Informace o pracovní pozici podá: Bc. Vladislava Hudečková, vedoucí odboru kanceláře tajemníka Magistrátu města Jihlavy, tel. č. 565 592 000, e-mail: vladislava.hudeckova@jihlava-city.cz
Vytvořeno / změněno: 9.9.2024 / 9.9.2024 | Zveřejnit do: 14.10.2024
Zařazeno | st 25.09.2024 08:09:00 |
---|---|
Zdroj | Jihlava |
Originál | jihlava.cz/vismo/dokumenty2.asp?id_org=5967&id=567747 |