V našem týmu auditorů rádi zajistíme potřebnou adaptaci a zaškolení do problematiky auditní činnosti v oblasti finanční podpory z EU. Kromě základních benefitů MF umožňujeme nadstandardní výkon práce z domova (HO v režimu týden/týden) + je k dispozici komplexní školící projekt MMR „Systém vzdělávání“ pro vzdělávání zaměstnanců celé implementační struktury ESIF.
Základní informace o služebním místě
- číslo funkčního místa: 2826
- doba úvazku: doba neurčitá
- místo výkonu: Praha
- platová třída: 14.
- předpokládaný nástup: duben až květen 2023
- obory služby: 3. Audit a 38. Společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy
- termín pro podávání přihlášek do: 17. února 2023
Charakteristika vykonávaných činností
-
tvorba koncepce systému auditů finančních prostředků poskytovaných v rámci politiky soudržnosti EU;
-
zpracovávání výroční kontrolní zprávy a výročních stanovisek a dalších dokumentů pro orgány Evropské unie, celkové vyhodnocování výsledků auditní činnosti za daný operační program za stanovené období;
-
analýza návrhů předpisů v rámci legislativního procesu, návrhů dalších dokumentů budoucí kohezní politiky EU a návrhů předpisů orgánů EU k reformám jednotlivých politik EU;
-
zpracovávání a aktualizace auditní strategie pro vybraný operační program a monitorování jejího naplňování, včetně zabezpečování plánů auditů a následného ověřování jejich plnění;
-
koordinace auditní zprávy ve svěřeném operačním programu, vyhodnocování výsledků auditů systémů, auditů operací a auditů účetní závěrky operačních programů Evropských strukturálních a investičních fondů (ESIF);
-
vyhodnocování zjištění a nesrovnalostí ve smyslu metodických dokumentů upravujících čerpání prostředků poskytovaných v rámci ESIF, zpracovávání podkladů o zjištěných a nahlášených nesrovnalostech a navrhování dalších opatření;
-
analýza nahlášených nesrovnalostí pro účely zpracování prohlášení o uzavření pomoci poskytované v rámci politiky soudržnosti EU a nahlašování zjištěných nesrovnalostí pracovníkovi sítě AFCOS na ministerstvu;
-
z pozice člena auditorského týmu anebo vedoucího auditorského týmu vykonávání auditů se zohledněním mezinárodně uznávaných auditorských standardů a metodických postupů Auditního orgánu, zejména v oblasti informačních systémů (Viola, MS2014+ a SZIF), horizontálních subjektů koordinace a řízení operačních programů (PCO, NOK), účetní závěrky a dále koordinace auditů finančních nástrojů nebo horizontálních a mimořádných auditů;
-
provádění aktivity v návaznosti na zpracování prohlášení o uzavření pomoci a závěrečnou kontrolní zprávu za daný operační program;
-
spolupráce při jednání ministerstva s orgány Evropské unie, při projednávání otázek s agendou finanční kontroly a auditu;
-
účast na jednání s orgány zabývajícími se auditem ve vazbě na finanční prostředky poskytované v rámci politiky soudržnosti EU, účast na auditních misích EK a EÚD apod., koordinace a předkládání podkladů pro reakce členského státu;
-
účast na odborných pracovních skupinách a podílení se na přípravě odborných a oponentních stanovisek;
-
poskytování konzultační a školící činnosti.
Nabízíme
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna (sick days),
- 5 dní studijního volna ročně,
- pružná pracovní doba,
- možnost práce z domova v režimu - týden práce z domova/týden práce na pracovišti,
- možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
- adaptační proces pro nové zaměstnance,
- odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
- možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
- stravenkový paušál.
Požadavky
Zákonem stanovené požadavky:
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
- dosáhl věku 18 let;
- je plně svéprávný;
- je bezúhonný;
- dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
- má potřebnou zdravotní způsobilost.
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne: Mgr. Kateřina Horynová, +420 257 042 205, Katerina.Horynova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Hana Horejsková, +420 257 043 574, Hana.Horejskova@mfcr.cz
Dokumenty ke stažení
- Dokumenty k výběrovému řízení naleznete v pravém boxu Přílohy.
Zařazeno | čt 02.02.2023 00:02:00 |
---|---|
Zdroj | MFČR |
Originál | mfcr.cz/cs/o-ministerstvu/kariera/volna-mista-mf/koordinator-koordinatorka-auditu-v-odbor-50258/ |