Koordinátor/koordinátorka auditů v odboru Auditní orgán

V našem týmu auditorů rádi zajistíme potřebnou adaptaci a zaškolení do problematiky auditní činnosti v oblasti finanční podpory z EU. Kromě základních benefitů MF umožňujeme nadstandardní výkon práce z domova (HO v režimu týden/týden) + je k dispozici komplexní školící projekt MMR „Systém vzdělávání“ pro vzdělávání zaměstnanců celé implementační struktury ESIF.

Volné služební místo

Základní informace o služebním místě

  • číslo funkčního místa: 2826
  • doba úvazku: doba neurčitá
  • místo výkonu: Praha
  • platová třída: 14.
  • předpokládaný nástup: duben až květen 2023
  • obory služby: 3. Audit a 38. Společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy
  • termín pro podávání přihlášek do: 17. února 2023

Charakteristika vykonávaných činností

  • tvorba koncepce systému auditů finančních prostředků poskytovaných v rámci politiky soudržnosti EU;

  • zpracovávání výroční kontrolní zprávy a výročních stanovisek a dalších dokumentů pro orgány Evropské unie, celkové vyhodnocování výsledků auditní činnosti za daný operační program za stanovené období;

  • analýza návrhů předpisů v rámci legislativního procesu, návrhů dalších dokumentů budoucí kohezní politiky EU a návrhů předpisů orgánů EU k reformám jednotlivých politik EU;

  • zpracovávání a aktualizace auditní strategie pro vybraný operační program a monitorování jejího naplňování, včetně zabezpečování plánů auditů a následného ověřování jejich plnění;

  • koordinace auditní zprávy ve svěřeném operačním programu, vyhodnocování výsledků auditů systémů, auditů operací a auditů účetní závěrky operačních programů Evropských strukturálních a investičních fondů (ESIF);

  • vyhodnocování zjištění a nesrovnalostí ve smyslu metodických dokumentů upravujících čerpání prostředků poskytovaných v rámci ESIF, zpracovávání podkladů o zjištěných a nahlášených nesrovnalostech a navrhování dalších opatření;

  • analýza nahlášených nesrovnalostí pro účely zpracování prohlášení o uzavření pomoci poskytované v rámci politiky soudržnosti EU a nahlašování zjištěných nesrovnalostí pracovníkovi sítě AFCOS na ministerstvu;

  • z pozice člena auditorského týmu anebo vedoucího auditorského týmu vykonávání auditů se zohledněním mezinárodně uznávaných auditorských standardů a metodických postupů Auditního orgánu, zejména v oblasti informačních systémů (Viola, MS2014+ a SZIF), horizontálních subjektů koordinace a řízení operačních programů (PCO, NOK), účetní závěrky a dále koordinace auditů finančních nástrojů nebo horizontálních a mimořádných auditů;

  • provádění aktivity v návaznosti na zpracování prohlášení o uzavření pomoci a závěrečnou kontrolní zprávu za daný operační program;

  • spolupráce při jednání ministerstva s orgány Evropské unie, při projednávání otázek s agendou finanční kontroly a auditu;

  • účast na jednání s orgány zabývajícími se auditem ve vazbě na finanční prostředky poskytované v rámci politiky soudržnosti EU, účast na auditních misích EK a EÚD apod., koordinace a předkládání podkladů pro reakce členského státu;

  • účast na odborných pracovních skupinách a podílení se na přípravě odborných a oponentních stanovisek;

  • poskytování konzultační a školící činnosti.

Nabízíme

  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna (sick days),
  • 5 dní studijního volna ročně,
  • pružná pracovní doba,
  • možnost práce z domova v režimu - týden práce z domova/týden práce na pracovišti,
  • možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
  • adaptační proces pro nové zaměstnance,
  • odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
  • možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
  • stravenkový paušál.

Požadavky

Zákonem stanovené požadavky:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
  • dosáhl věku 18 let;
  • je plně svéprávný;
  • je bezúhonný;
  • dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
  • má potřebnou zdravotní způsobilost.

Kontakty

Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne: Mgr. Kateřina Horynová, +420 257 042 205, Katerina.Horynova@mfcr.cz

Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Hana Horejsková, +420 257 043 574, Hana.Horejskova@mfcr.cz

Dokumenty ke stažení

  • Dokumenty k výběrovému řízení naleznete v pravém boxu Přílohy.


Zařazenočt 02.02.2023 00:02:00
ZdrojMFČR
Originálmfcr.cz/cs/o-ministerstvu/kariera/volna-mista-mf/koordinator-koordinatorka-auditu-v-odbor-50258/

Související témata

Audit
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.