Sociální síti Twitter přibylo ve třetím čtvrtletí méně uživatelů, než se čekalo, a jeho akcie proto po skončení obchodování oslabily o více než 15 procent. Tržby společnosti ale díky příjmům z reklamy meziročně stouply o 14 procent na 936 milionů dolarů (téměř 22 miliard Kč) a odhady naopak překonaly. Vyplývá to z dnešního firemního sdělení.
Firma se sídlem v San Francisku uvedla, že měla ve třetím čtvrtletí 187 milionů denních uživatelů sítě, kterým se zobrazuje reklama. To je jen o jeden milion více, než ve druhém kvartálu. Analytici v anketě společnosti Refinitiv odhadovali, že uživatelů bude 195,2 milionu.
Tržby nicméně vzrostly nejvíce od druhého čtvrtletí loňského roku. Analytici přitom čekali, že tržby se o pět procent sníží.
Podle analytika Michaela Nathansona dělají investorům starosti kromě pomalého růstu uživatelů i očekávané vyšší náklady a nejistota ohledně reklamních příjmů v závěrečném kvartálu. Firma nezveřejnila odhad na příští čtvrtletí, ale naznačila, že na její hospodaření bude mít dopad nejistota kolem amerických prezidentských voleb.
Zařazeno | pá 30.10.2020 08:10:00 |
---|---|
Zdroj | Patria |
Originál | patria.cz/zpravodajstvi/4530761/twitter-zvysuje-prijmy-z-reklamy-akcie-ale-zareagovaly-na-slabsi-rus... |
Kategorie | Akcie |