Mediální kampaň o evropských fondech získala stříbrnou cenu EFFIE

Mediální kampaň o evropských fondech získala stříbrnou cenu EFFIE

Mediální kampaň o evropských fondech získala stříbrnou cenu EFFIE

7. 11. 2019

Mediální kampaň Ministerstva pro místní rozvoj 100 000 projektů pro lepší Česko přibližující přínosy fondů EU v České republice získala ocenění od Asociace komunikačních agentur. V kategorii Kampaně veřejné správy v rámci cen EFFIE za rok 2019 získala stříbro.

Mediální kampaň Ministerstva pro místní rozvoj úspěšně komunikovala přínosy projektů podpořených z evropských fondů v České republice – na konkrétních příkladech z oblasti zdravotnictví, dopravy a inovací ukázala, že v okolí každého z nás se realizují užitečné projekty. Mediální kampaň trvala od února do konce dubna 2019 a zahrnovala reklamu v TV, na internetu a sociálních sítích, tištěnou reklamu v časopisech a venkovní reklamu na nádražích či ve vlacích.

Oceněná kampaň byla připravena ve spolupráci Ministerstva pro místní rozvoj a agentury Momentum Czech Republic. Letošní stříbrná cena EFFIE v kategorii Kampaně veřejné správy doplňuje zlatou cenu z této soutěže z roku 2016.

Webovou prezentaci oceněné mediální kampaně si můžete prohlédnout na této stránce. Na kampaň navazuje aktuální komunikace úspěšných revitalizací veřejných prostor podpořených z evropských fondů. Na 13 vybraných projektech, u nichž se srovnáním stavu před a po, snaží ukázat pozitivní změnu, jakou měla realizace projektu na okolí. Přesvědčte se sami této na stránce.

EFFIE je zkratka slova Effectiveness a označuje soutěž o nejefektivnější reklamu. V dvoukolovém rozhodování porota posuzuje měřitelné, prokazatelné výsledky kampaní ve vztahu k zadaným cílům a hodnotí účinnost kampaní v poměru k vynaloženým prostředkům. Kreativita, k níž se přihlíží ve druhém kole hodnocení, je zde chápána v širším slova smyslu: jako inspirativnost strategického řešení a nápaditost komunikačního mixu i jako účelnost a cílevědomost, s nimiž ztvárnění kampaně slouží zvolené strategii. V České republice je soutěž organizována Asociací komunikačních agentur (AKA) již od roku 1997.
Mediální kampaň o evropských fondech získala stříbrnou cenu EFFIE

Zařazenočt 07.11.2019 14:11:00
ZdrojMMR
Originálmmr.cz/cs/ostatni/web/novinky/medialni-kampan-o-evropskych-fondech-ziskala-strib?feed=Novinky
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby

Hypotéky, Stavební spoření

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzdy, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Obchodní rejstřík

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Ochranné známky

Finanční katalog

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Monitoring ekonomiky

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat

Používání cookies

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o. V