Mediální kampaň o evropských fondech získala stříbrnou cenu EFFIE
Mediální kampaň o evropských fondech získala stříbrnou cenu EFFIE
Mediální kampaň Ministerstva pro místní rozvoj 100 000 projektů pro lepší Česko přibližující přínosy fondů EU v České republice získala ocenění od Asociace komunikačních agentur. V kategorii Kampaně veřejné správy v rámci cen EFFIE za rok 2019 získala stříbro.
Oceněná kampaň byla připravena ve spolupráci Ministerstva pro místní rozvoj a agentury Momentum Czech Republic. Letošní stříbrná cena EFFIE v kategorii Kampaně veřejné správy doplňuje zlatou cenu z této soutěže z roku 2016.
Webovou prezentaci oceněné mediální kampaně si můžete prohlédnout na této stránce. Na kampaň navazuje aktuální komunikace úspěšných revitalizací veřejných prostor podpořených z evropských fondů. Na 13 vybraných projektech, u nichž se srovnáním stavu před a po, snaží ukázat pozitivní změnu, jakou měla realizace projektu na okolí. Přesvědčte se sami této na stránce.
EFFIE je zkratka slova Effectiveness a označuje soutěž o nejefektivnější reklamu. V dvoukolovém rozhodování porota posuzuje měřitelné, prokazatelné výsledky kampaní ve vztahu k zadaným cílům a hodnotí účinnost kampaní v poměru k vynaloženým prostředkům. Kreativita, k níž se přihlíží ve druhém kole hodnocení, je zde chápána v širším slova smyslu: jako inspirativnost strategického řešení a nápaditost komunikačního mixu i jako účelnost a cílevědomost, s nimiž ztvárnění kampaně slouží zvolené strategii. V České republice je soutěž organizována Asociací komunikačních agentur (AKA) již od roku 1997.
Zařazeno | čt 07.11.2019 14:11:00 |
---|---|
Zdroj | MMR |
Originál | mmr.cz/cs/ostatni/web/novinky/medialni-kampan-o-evropskych-fondech-ziskala-strib?feed=Novinky |