Lepší než KRNAP nebo Vinařský fond. Brno vyhrálo s kampaní #brnotruestory

7. listopad 2019

(ral) – Cenu za nejefektivnější reklamu v kategorii veřejná správa včera získalo Brno za kampaň postavenou na mottu #brnotruestory. Série fotografií, gifů a videí prezentující život v Brně bez přikrášlení a s humorem zaujala odbornou marketingovou porotu nejvíce. Značka přitom bodovala už začátkem roku v soutěži Velká cena cestovního ruchu.

Ve 23. ročníku ceny EFFIE se mezi zlaté držitele zařadilo Brno s kampaní #brnotruestory. Destinační značku, kterou pro něj vytvořila strategicko-kreativní agentura AETNA a videotvůrci ze Street Dog, používá zhruba rok a půl. „Značka pracuje hlavně s autenticitou. Ve všech výstupech, které vznikají – ať už jde o videa, fotografie nebo třeba instastories – ukazujeme město takové, jaké opravdu je. Živé, plné lidí, dynamické, ironické. Návštěvníky sem lákáme kromě památek například na mimořádně dobrou zmrzlinu nebo do skvělých barů,“ popsala vedoucí Kanceláře marketingu a cestovního ruchu Barbora Podhrázská.

Do užší nominace EFFIE Czech Republic 2019 se Brno dostalo spolu s kampaněmi Správy Krkonošského národního parku, Ministerstva pro místní rozvoj, Státního zemědělského intervenčního fondu nebo Vinařského fondu. Ve své kategorii „veřejná správa“ obstálo ve dvoukolovém hodnocení poroty nejlépe. Rozhoduje se na základě měřitelných, prokazatelných výsledků kampaně, hodnotí se i její účinnost v poměru k vynaloženým prostředkům. Ve druhém kole se pak porotci zabývají hlavně kreativitou a nápaditostí komunikace. „Naše pojetí se odlišuje od běžné komunikace destinací a myslím, že díky tomu naše kampaně zaujaly,“ dodala Podhrázská.

Cílem, se kterou AETNA vytvářela kampaň, bylo navýšit meziročně nárůst turistů do Brna alespoň o 5 % (asi 30 tisíc návštěvníků). „Přitom ale Brno chtělo nadále zůstat městem, které ‚nestojí o každého‘, ale usiluje zejména o ‚nemainstreamového‘ turistu s vysokým zájmem o kulturu, historii, architekturu nebo dobrou gastronomii,“ přiblížil zadání Ondra Holomek z AETNY. „I když má Brno řadu památek, které mohou lidé objevovat, hlavním lákadlem se ukázala být momentální ‚chill‘ atmosféra města – to, co tady prožijete na vlastní kůži: otevřené hospody, bary, zahrádky, posedávání u kostela sv. Jakuba, pouliční umění, pocit svobody. V porovnání s magickou Prahou, industriální Ostravou nebo secesní Vídní jsou bohatstvím Brna lidé. Proto jsme vsadili na jejich mikropříběhy, které tvoří jediný metapříběh Brna, města, které ještě není zavaleno cizinci, ale je plné života, jež pomáhají tvořit místní komunity,“ doplnil Holomek. Celá kampaň je stále dostupná na webu https://www.gotobrno.cz/truestory.

EFFIE (odkazující ke slovu Effectiveness, efektivnost) se uděluje od roku 1968 a za tu dobu se rozšířila na pět kontinentů. Jen v Evropě se vyhlašuje v osmnácti státech. V České republice se cena za nejefektivnější reklamu poprvé předávala v roce 1997.


Zařazenočt 07.11.2019 11:11:00
ZdrojBrno
Originálbrno.cz/brno-aktualne/co-se-deje-v-brne/a/lepsi-nez-krnap-nebo-vinarsky-fond-brno-vyhralo-s-kampani-...
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.