Celebrita herního světa Will Wright si ke spolupráci vybral zlínské madeo. Kreativní tým norského Brandmasteru vyhrál celosvětovou soutěž Proxi Art Challenge a bude se podílet na vývoji hry spolu s kalifornským Gallium Artists.
Zatímco SimCity simulovalo fungování města, nově vznikající mobilní hra Proxi má simulovat fungování lidského mozku. Uloží hráčovy vzpomínky, které jako mozek dokáže propojit v tisíce provázaných konceptů. Sám Will Wright tvrdí, že hra je do značné míry o vlastním sebepoznání. Autoři využívají i umělé inteligence, která má pomoci poznat hráčovo podvědomí, jakési vnitřní ID člověka, a vynést ho na povrch. Hráč s ním tak bude moci komunikovat, poznávat ho a učit se.
Kontakt pro média a obecné info:
Denisa Zahradnická
Marketing Specialist
e-mail: denisa.velesikova@madeo.cz
Madeo, kreativní a vývojový hub společnosti Brandmaster, sídlí ve Zlíně, ale pracuje s klienty z celého světa. Kromě vývoje produktového portfolia zaměřeného na brand management, se také specializuje na web design, vývoj webových aplikací, mobilních řešení a tvorbu videí a her. Vyhrálo několik mezinárodních ocenění a jejich práce se objevuje v mnoha publikacích a webových galeriích. Madeo současně podporuje startupy a mladé talenty z Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.
BrandMaster je jedním z vedoucích poskytovatelů MRM (Marketing Resource Management) systémů v Evropě se sídlem v Oslu. Zabývá se technologickým řešením pro brand management, digital asset management a další. Softwarová řešení a služby BrandMaster využívají například Mercedes-Benz, smart, Statoil, DNB, BMW, Mitsubishi Motors, Subway či Coca-Cola.
Zařazeno | po 15.07.2019 16:07:00 |
---|---|
Zdroj | protext.cz |
Originál | protext.cz/zprava.php?id=31702 |