Italský klub AS Řím se zapojil do kampaně na pomoc při hledání ztracených dětí, které organizuje charita pro ztracené a zneužité děti. Pro svůj projekt využijí mediální styl „mléčných kartonů“ převzatý od rockové kapely.
Popis dětí včetně jejich fotografií má Řím už hotové a nyní se chystá na jejich zveřejnění. Jsou mezi nimi děti z Itálie a z USA.
Kampaň odstartovala v neděli, kdy fotbalový záložník Leonardo Spinazzola uzavřel smlouvu s AS Řím a klub ihned tuto zprávu spojil s pomocí ztraceným dětem na sociálních sítích.
Official: Leonardo Spinazzola is now a Roma player.
— AS Roma English (@ASRomaEN) 30. ervna 2019
This summer #ASRoma will use each transfer announcement video on social media to help raise awareness about the search for missing children globally.
@MissingKids @telefonoazzurro pic.twitter.com/sy9GheDhsg
„Toto léto AS Řím využije každý přestup pro sdílení videa na sociálních sítích, aby zvýšilo povědomí o hledání ztracených dětí po celém světě,“ uvedl klub na svém twitteru.
Celá kampaň se inspirovala podobným skutkem, o který se zasloužila rocková kapela Soul Asylum svým videem už v roce 1992. V písni Runaway Train odkryla tváře pohřešovaných dětí, podobně jako tomu bylo u obrázků vytištěných na milionech mléčných kartonů v USA v 80. a 90. letech.
„Máme masivní mediální sledovanost na sociálních sítích a naše oznámení mají neuvěřitelný dosah a povědomí po celém světě. Proto jsme za nejvhodnější okamžiky pro pomoc zvolili ty, která jsou spojená s oznámeními klubu,“ doplňuje Paul Rogers, vedoucí strategie Římu. (pro BBC)
Na každého hráče plánuje klub vydat dvě videa, z nichž jedno bude představovat děti italské a druhé děti americké.
Klub je dále v kontaktu i s britskou charitní organizací, která poskytuje informace o pohřešovaných dětech napříč celou Evropou.
Zařazeno | po 01.07.2019 22:07:00 |
---|---|
Zdroj | tn.cz Mediafax Nova |
Originál | sport.tn.nova.cz/ext/as-rim-pomaha-hledat-ztracene-deti.html |
Přílohy |