Největší česká fintechová služba, kterou využívá už přes 70 tisíc lidí, funguje pouze online. Proto se v letních dnech opět vydává blíž svým zákazníkům. Tentokrát se vzdělávacím i zábavním programem.
Finanční vzdělávání na cestách
Téma číslo jedna, které se objevuje v komunikaci Zonky, je finanční gramotnost v České republice. V posledních týdnech a měsících připravili vzdělávací video ve spolupráci s nejznámějším českým influencerem Kovym, investorský kurz s edukačním portálem Seduo a mnoho dalších aktivit, které byly vidět po celém internetu.
"Snažíme se kultivovat finanční trh. To neznamená jen to, že se budeme starat o náš produkt a vyvíjet ho tak, aby splňoval nejpřísnější normy a byl férový vůči zákazníkům. Chceme také předávat zkušenosti a vést lidi k finanční gramotnosti," popisuje ředitel Zonky Pavel Novák firemní filosofii.
Kino, virtuální realita a soutěže
Kromě workshopů je součástí celého letního turné také Zonky kino. Po celý den bude u karavanu plátno, na kterém poběží české klasiky i filmové novinky. Na jednotlivých zastávkách lidé mohou navštívit také odpočinkovou zónu, kde jsou připraveny nejrůznější sportovní soutěže, ve kterých může každý vyhrát zajímavé ceny. Kromě toho bude probíhat velká měsíční soutěž o investorský kredit.
Návštěvníci si na místě mohou vyzkoušet také virtuální realitu. "Jsme technologická firma, proto jsme se rozhodli, že i u našeho karavanu budou moderní vychytávky," říká Novák.
Silná komunita
"Zonky funguje od začátku jako komunita lidí, která má podobný náhled na svět. Proto v rámci letní roadshow navštívíme místa, která jsou se Zonky úzce spjata. To platí jak na naše klasická podnikatelská Zonky místa, tak i amatérské fotbalové kluby z Česka," ukazuje Novák na jeden z posledních projektů, ve kterém Zonky spolupracuje s regionálními fotbalovými kluby.
Zařazeno | st 26.06.2019 10:06:00 |
---|---|
Zdroj | protext.cz |
Originál | protext.cz/zprava.php?id=31579 |