Rodiče koupili rýži od Vitany a chtěli ji připravit svému 3letému synkovi, po otevření krabice je ale čekal šok. V balíčku rýže totiž našli střep! Ještě ten den Vitanu kontaktovali, vyjádření ani omluvy se ale nedočkali. "Už jsme to začali řešit," tvrdili zástupci společnosti Vitana po dotazu redakce TN.cz.
O střepu v rýži informoval TN.cz otec chlapečka. "Normálně bych to tolik asi neřešil, ale vzhledem k tomu, že to jídlo bylo připravované pro našeho 3letého syna, tak musím," napsal muž. E-mail se stížností společnosti Vitana posílal minulý týden spolu s fotkami, uběhlo však několik dní a reakce žádná.
"Vitana nemá ani tu slušnost napsat omluvný e-mail. Dnes je již 13. listopadu a dosud žádná reakce od Vitany," vysvětlil muž. Zelený střep uprostřed rýže je vidět na fotkách. Vzhledem k jeho velikosti by ho dítě mohlo bezproblémově pozřít - střep v trávicí soustavě by mu pak mohl vážně ublížit.
Mluvčí Vitany Milan Linka na dotaz, proč společnost stížnost zákazníka ignoruje, reagoval velmi překvapeně. "To není možné, že by se něco takového u nás neřešilo," řekl pro TN.cz. O chvíli později ale uvedl, že se Vitana případem už zabývá.
"Stížnost tu ležela několik dní - odpovědní lidé byli nemocní, proto to bohužel nemohli řešit. Nyní už se ale případem zabýváme a vyřizuje se reklamace," vysvětlil mluvčí Vitany.
Zařazeno | út 13.11.2018 15:11:00 |
---|---|
Zdroj | tn.cz Mediafax Nova |
Originál | tn.nova.cz/ext/chteli-pripravit-synkovi-ryzi-nasli-v-ni-ale-strep-vitana-nereagovala.html |
Přílohy |