Prodejny navíc nabízí službu servisu sportovního vybavení, od servisu kol, lyží, snowboardů až po opravy výpletů tenisových raket a ošetření in-line bruslí.
Na vybraných prodejnách mohou zákazníci využít dynamické analýzy došlapu, počítačové analýzy chodidel, tvarování vložek a dalších služeb, které prodejny nabízí.
K dnešnímu dni má INTERSPORT v České republice 21 vlastních prodejen, 10 partnerských prodejen včetně 2 rentů. Roční obrat společnosti je 1,247mld CZK.
Vizi společnosti představuje nový koncept BEST IN TOWN, jehož cílem jsou nejlepší prodejny s nejlepším servisem, nejlepším sortimentem a nejlepším poradenstvím.
INTERSPORT postupně modernizuje prodejny v celé České republice. Jako první absolvovala změnu prodejna v pražských Letňanech, následovala města Plzeň a Most a prodejna v Pardubicích. "Do modernizace jsme se pustili s cílem vytvořit něco víc než běžnou prodejnu. Chtěli jsme, aby vznikl prostor s unikátní atmosférou, ve kterém se naši zákazníci budou cítit příjemně a který pro ně bude inspirativní. Doba se mění. Klademe větší důraz na životní prostředí, aktivitu a zdravý pohyb, tak proč by obchody měly vypadat pořád stejně? Sport a příroda k sobě navíc neodmyslitelně patří," říká Martin Palarčík, jednatel společnosti INTERSPORT.
Sportreport INTERSPORT ČR
Kontakt:
Mgr. Jiří Kolbaba
PR and marketing director
Panda Production s.r.o.
Krkonošská 8 120 00 Praha 2
Tel.: +420 222 728 259, +420 724 327 705
Zařazeno | čt 18.10.2018 11:10:00 |
---|---|
Zdroj | protext.cz |
Originál | protext.cz/zprava.php?id=30014 |