Koordinátor/ka oběhu dokumentů operačních programů v oddělení archivace v odboru podpory operačních programů MŠMT (pracovní poměr na dobu určitou - zástup za RD)

Koordinátor/ka oběhu dokumentů operačních programů v oddělení archivace v odboru podpory operačních programů MŠMT (pracovní poměr na dobu určitou - zástup za RD)

č.j.: MSMT-21254/2018-1

Koordinátor/ka oběhu dokumentů operačních programů (pracovní poměr na dobu určitou - zástup za RD)

Č. j.: MŠMT- 21254/2018-1

MŠMT vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa Referentem/kou Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání Koordinátor/ka oběhu dokumentů operačních programů v oddělení archivace v odboru podpory operačních programů Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy, kód systemizovaného místa MSMT0000725S.

Náplň práce:

  • archivace dokumentů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Operačního programu Výzkum a vývoj pro inovace a Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání (dále jen OP VK, OP VaVpI a OP VVV);
  • koordinace procesu přípravy dokumentů k archivaci, vč. dokumentů vztahujících
    se k ukončování OP VK, OP VaVpI a OP VVV;
  • adjustace přijatých spisů ve spisové službě (např. adjustace spisů ve věci přijatých nerealizovaných projektových žádostí, realizovaných projektů, monitorovacích zpráv apod.);
  • odpovědnost za příjem spisů určených k archivaci a jejich uložení v příruční spisovně;
  • odpovědnost za správu a evidenci spisů v příručních spisovnách odboru;
  • koordinace přípravy dokumentů určených k přímé skartaci dle Spisového řádu MŠMT, jejich další manipulace s nimi a předání správci Specializované spisovny Operačních programů (dále jen OP);
  • poskytování metodické podpory a pomoc pracovníkům sekce v oblasti postupů archivace spisů a zakládání dokumentace;
  • poskytování metodické podpory ostatním útvarům ministerstva v oblasti archivace dokumentů/spisů OP VK, OP VaVpI a OP VVV;
  • podíl na zpracování společných metodik, procedurálních postupů a pravidel pro OP v oblasti uchovávání a ukládání dokumentů či písemností na MŠMT;
  • podíl na vývoji systému elektronické spisové služby EPD (evidence pohybu dokumentů) formou předkládání požadavků na rozvoj;
  • spolupráce s orgány veřejné správy a dalšími subjekty v souladu s potřebami ESIF;
  • spolupráce s příslušnými orgány auditu a kontroly;
  • podíl na aktivitách souvisejících s ukončováním programového období
    2007-2013 a 2014-2020.

Požadujeme:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
  • trestní bezúhonnost;
  • státní občanství ČR, popř. cizí státní občanství (občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru);
  • plnou svéprávnost;
  • potřebnou zdravotní způsobilost;
  • uživatelskou znalost práce na PC MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
  • organizační a koordinační schopnosti;
  • samostatnost, pečlivost a spolehlivost;
  • systematičnost a schopnost stanovit si priority;
  • ochotu se dále vzdělávat a učit se novým věcem;
  • týmového ducha.

Splnění požadavku vysokoškolského vzdělání v magisterském studijním programu, státního občanství ČR, popř. cizího státního občanství, je uchazeč povinen doložit příslušnými listinami, případně čestným prohlášením, přičemž listiny uchazeč předloží nejpozději před konáním pohovoru. Není-li uchazeč státním občanem České republiky, musí předložit doklad o certifikované zkoušce z českého jazyka jako cizího jazyka nebo doklad, že absolvoval alespoň po dobu 3 školních roků základní, střední nebo vysokou školu, na kterých byl vyučovacím jazykem český jazyk. Splnění předpokladu trestní bezúhonnosti se dokládá nejpozději před konáním pohovoru výpisem z evidence Rejstříku trestů, který nesmí být starší než 3 měsíce. Splnění předpokladu svéprávnosti a zdravotní způsobilosti se dokládá nejpozději před konáním pohovoru písemným čestným prohlášením. Výběrového řízení se může zúčastnit jen osoba, která splňuje výše uvedené předpoklady a požadavky.

Výhodou:

  • zkušenosti v oblasti strukturálních fondů.

Další informace o pracovním místě:

  • zaměstnání na plný pracovní úvazek (40 hodin týdně);
  • pracovní poměr na dobu určitou zástup za RD;
  • nástup 1. září 2018 nebo dle dohody;
  • platové zařazení podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., ve znění pozdějších předpisů,
    ve 13. platové třídě (platový tarif 25 210 37 890 Kč v závislosti na počtu let praxe);
  • přiznání osobního příplatku v závislosti na kvalitě výkonu práce;
  • motivační finanční ohodnocení v závislosti na odvedené práci;
  • mimořádné finanční odměny;
  • vhodné i pro absolventy;
  • vhodné i pro osoby se zdravotním znevýhodněním.

Nabízíme:

  • zajímavou práci v příjemném pracovním prostředí v moderní administrativní budově Harfa Office Park, Českomoravská 2420/15, Praha 9 s výbornou dopravní dostupností;
  • možnost získání či prohloubení pracovních zkušeností v oblasti ESIF;
  • přátelský a energický kolektiv spolupracovníků;
  • možnost dalšího odborného vzdělávání;
  • zaměstnanecké benefity (stravenky, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, příspěvek na penzijní připojištění);
  • zaměstnanecké benefity v oblasti kultury, sportu či vzdělávání prostřednictvím systému Cafeteria;
  • možnost využít třídu mateřské školy pro děti zaměstnanců MŠMT (ul. Holečkova,
    Praha 5).

Motivační dopis se strukturovaným životopisem (vč. uvedení tel. čísla a e-mailové adresy) a podepsanou informaci o zpracování osobních údajů (postačí sken), která je uvedena v příloze tohoto oznámení o vyhlášení výběrového řízení zasílejte na adresu zamestnani@msmtcz nejpozději do 5. srpna 2018. Do předmětu zprávy napište Koordinátor/ka oběhu dokumentů operačních programů v oddělení archivace, č. j.: MŠMT- 21254/2018-1.

Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.

Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení rovněž stvrzuje, že splňuje podmínku zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, uvedenou v §303, odst. 3,
a je seznámen s §304, odst. 1 téhož zákona.

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, Karmelitská 529/5, 118 12 Praha 1, jakožto správce, za účelem realizace výše uvedeného výběrového řízení a po jeho ukončení po dobu nezbytně nutnou k zajištění svých oprávněných zájmů, zpracovává Vámi poskytnuté osobní údaje, a to zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Každý subjekt údajů má právo od správce požadovat přístup k osobním údajům, právo vznést námitku proti zpracování a právo na přenositelnost údajů.

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy podporuje rovnost žen a mužů a diverzitu v rámci svých služebních a pracovních míst.

V případě dalších dotazů se obracejte na:

Mgr. Lenku Růžičkovou, email: lenka.ruzickova@msmtcz

Datum zveřejnění inzerce: 24. 7. 2018

Datum sejmutí inzerce: 5. 8. 2018

Informace o zpracování osobních údajů - ZP.docx

Nahoru

Zobrazit sloupec