Patria (Patria Finance)
Investice  |  04.06.2018 13:28:55

Zalando, největší šatník v Evropě, míří na český trh


Německý internetový prodejce módy Zalando v létě vstoupí na český trh. Po Polsku je ČR další zemí ve východní Evropě, kam Zalando přijde. Spolu se vstupem do Irska jde o první rozšíření aktivit společnosti od roku 2013, uvedli dnes zástupci firmy, která je největší internetový prodejce módy v Evropě. Akcie Zalando klesaly dnes dopoledne o 0,1 %.

Zalando nabízí výběr z téměř 2000 světových a místních značek, včetně privátní značky Zalando, a přibližně 250.000 produktů. Včetně ČR a Irska bude působit v 17 evropských zemích.

Zákazníci v Česku budou moci vybírat z rozsáhlého portfolia značek, jako jsou TopShop, Vagabond, Vero Moda, Veja nebo Weekday. Každý týden přidá Zalando přibližně 9000 nových produktů a až 95 procent zboží se každou sezonu kompletně obmění.

"Věříme, že náš neomezený sortiment, personalizovaná zákaznická zkušenost a pohodlí při nakupování budou v Česku dobře rezonovat. Při expanzi se vždy snažíme postupovat chytře, využíváme proto znalosti z našich současných evropských trhů," uvedl podle ČTK výkonný ředitel Rubin Ritter.

Mezi největší prodejce módy po internetu v ČR patří H&M, Lidl, Zoot.cz či Tchibo. Další velcí prodejci oděvů jsou Tesco Stores, KiK, New Yorker či Takko. Na trh letos vstoupil také prodejce oděvů C&A. Český internetový trh rapidně roste a platí za jeden z nejvýznamnějších ve východní Evropě. V roce 2017 stouply tržby e-shopů o 18 procent na 115 miliard .

Společnost, založená v roce 2008 v Berlíně, v současnosti působí v Rakousku, Belgii, Dánsku, Finsku, Francii, Německu, Itálii, Lucembursku, Nizozemsku, Norsku, Španělsku, Švédsku, Švýcarsku, Polsku a Velké Británii. Díky vlastní logistické síti složené z pěti centrál a lokálních skladů dokáže Zalando obsloužit zákazníky po celé Evropě. Společnost v současnosti obslouží více než 23 milionů aktivních zákazníků ročně. V roce 2017 společnost dosáhla obratu 4,5 miliardy eur. Nový trh však "největší šatník v Evropě" nepřidal od roku 2013, kdy vstoupil do Lucemburska.

Firma toto oznámení vydala před pondělní prezentací pro média a úterním dnem pro investory. V souvislosti s tím, jak do segmentu online prodeje módy razatně proniká také Amazon, Zalando loni snížila odhad zisku kvůli vysokým investicím do logistiky a nových technologií, což oslabilo její akcie. Ty kolem 11:20 SELČ klesaly v systému Xetra o 0,11 %.

Zdroje: Reuters, ČTK

Patria.cz je investiční portál společnosti Patria Finance a.s. s real-time daty zaměřený na domácí a zahraniční kapitálové trhy. Poskytujeme online informace a analytickou podporu z oblasti financí, makroekonomiky a investic. Samozřejmostí jsou také aktuální investiční tipy a dlouhodobá investiční doporučení. Akcie, měny, komodity, investice, doporučení - vše přehledně na jednom místě.

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář





Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688