Dočasná nefunkčnost mobilní aplikace ČSOB SmartBanking
Jak na to ...
Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko Odeslat nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.
Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko Ukončit chat. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.
Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.
Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.
Vážení klienti,
omlouváme se vám za dočasnou nefunkčnost mobilní aplikace ČSOB SmartBanking. Důvodem jsou technické problémy v dílčí části systému. Na bezpečí Vašich peněz a dat nemá tato situace žádný dopad. Na odstranění technických problémů a znovu zprovoznění aplikace intenzivně pracujeme, avšak v tuto chvíli nedokážeme sdělit přesný čas spuštění.
Všechny ostatní služby ČSOB elektronického bankovnictví Internetové bankovnictví, Internetbanking 24, Businessbanking 24, CEB, Telefonní bankovnictví jsou plně funkční. Bez omezení fungují i pobočky ČSOB a Poštovní spořitelny a také bankomaty.
O čase spuštění aplikace vás budeme informovat prostřednictvím našeho webu www.csob.cz, facebooku a také twitteru. K dispozici je vám také naše bezplatná informační linka 800 300 300.
Zařazeno | st 13.12.2017 09:12:00 |
---|---|
Zdroj | ČSOB |
Originál | csob.cz/portal/o-csob/o-csob-a-kbc/servis-pro-media/aktuality/-/asset_publisher/XqEawoPVR2Jp/content... |
Přílohy |