Důchody a čísla: 83 % důchodců pobírá penzi v rozmezí 13.000-22.900 Kč. Solidarita: Při hrubé mzdě 18.000 Kč tvoří důchod 89 % ze mzdy, při 60.000 Kč pouze 39 %. - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Okomentovat na facebooku


Výpis příspěvků 1 až 50 (174)
 
spíše nečíst (4) 19.05.23 10:36  Eva Kyptová  (203162)

Důchod

V listopadu jsem žádala o předčasný důchod s výplatou od prosince 2022,část penze pobírám z ciziny,kde se čeká dlouho na výměr,ale cizina mi důchod již vyplácí a ČSSZ nic.Kdybych neměla odpracováno přes 40 let,tak bych mlčela,ale proč mám mlčet nyní,když jsem opravdu závislá na nějakém příjmu.Z ciziny pobírám velmi malou částku,nepokryje ani platbu za energii.Nechci žádné příspěvky od úřadu práce,chci pouze svou penzi.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (8) 18.05.23 19:40  Milan Mörtl  (261659)

Výše důchodů

Já sám mám 14 030 Kč, ale to je předčasňák, šel jsem v den svých 60.narozenin. Mám garsku,takže tato částka je dostatečná pro skromný ale klidný život. Ale zvyšování vdůchodového věku nechápu, Ukrajina,ta zbídačená Ukrajina chce snížit věk pro důchod z 60 na 55 let ! A v Rusku také uvažují o hranici běžnou v SSSR, 63 muži a 60 ženy. Ve Francii chtějí ze 62 na 64 a Francouzi demolují Paříž. A u nás 68 , nebo přes 70 jsem někde četl, tohle je opravdu velmi podivné.
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (12) 19.05.23 09:25  Mahas  (261414)

Výše důchodů

Kdyz o tom nic nevite, tak radeji nic nepiste. S tou Francii je to jinak - 43 let pojisteni, soudruhu. O tom se ceske duchodcovske luze ve vetsine pripadu jen zda, ze? “ Ve Francii je obecně potřeba pracovat minimálně 62 roky a mít minimálně 172 trimestrů (tj. 43 roky) pojištění, aby se získal nárok na plnou výši důchodu. Nicméně, odchod do důchodu se může lišit v závislosti na tom, kdy se člověk narodil a jaký typ důchodu si přeje získat. V některých případech mohou být potřebné i další podmínky. Proto je nejlepší se při plánování důchodu obrátit na místní odborníky nebo úřady pro podrobné informace a individuální poradenství.”
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (12)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 22.05.23 10:58  Tomáš  (261788)

Výše důchodů

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (24) 25.03.23 23:09  JUDr.Mlýnek Zdeněk  (258067)

Je to pravda

Je to tak. Zničeno zemědělství rostliná i žvičisná. Uzavřeny továrny a fabriky. Rozprodány plynové zásobníky i vodní hospodárství. Za pár let tady nic nebude a budem závislí co nám kdo dodá. Chudáci naši děti a vnuci.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (24)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (38) 15.05.23 07:43  Tomasso  (243693)

Je to pravda

On si tu někdo stěžuje, že nemůže vozit hnůj v JZD a stát u pásu v kolbence? Pracovních příležitosti je tu víc než uchazečů a pro dnešní lidi určitě zajímavějších a perspektivnějších. Je tu spousta nových firem, konkurenceschopných i na světových a západních trzích. To tehdy fakt nebylo.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (38)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 21.03.23 07:02  cz7pka  (257840)

Důchod

Nesmysl. Pokud paní nikdy nepracovala nikdy ani nedostane důchod
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 21.03.23 16:23  Mono  (257688)

Důchod

Mohla si platit dobrovolne duchodove pojisteni. A pokud mela deti, tak se za kazde pocitaji 4 roky, tedy pokud by se rodily postupne s odstupem minimalne 4 roky.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (25) 20.03.23 18:05  Milan  (257807)

Duchodci

Tato vláda a prezident jsou asi horší jak komunisté
Dosavadní doporučení: přečíst (25)
Vaše doporučení:

přečíst (26) 20.03.23 15:14  pirát  (257801)

Kdo z toho profituje?

Ano postavili to, ale profituje z toho někdo jiný, co je nám platné že postavili Jaderné elektrárny, plynovod, ropovod a všechno ostatní když to taky všechno nechali rozkrást. Někdo z toho jistě profituje, ale my to nejsme
Dosavadní doporučení: přečíst (26)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (8) 15.05.23 00:29  mikulas  (261360)

Kdo z toho profituje?

Nemyslím si, že by všichni dnešní důchodci byli zedníci nebo tu něco stavěli
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (18) 21.03.23 16:48  vojtech  (257865)

Kdo z toho profituje?

JETE se z valné části dostávala v 90 letech, změna technologie atd… Byl jsem u tohoVětšina současných elektráren se za posledních 30 let 1-3x totálně rekonstruována, ze zůstaly obvodové zdi není soCik. Ale jestli chceš socialistický vzduch i bez těch nedokonavých filtru, tak klidně. Jenže, to už by jsi byl po smrti ( socialistický věk dobití je o dobrých 10 let méně a v Severnicj Čechách spíše o 15 let méně ). Kdo nevěří, ať si projde par hřbitovu na severu Čech.Dálnice ? Kompletně představujeme. Zeleznice ? Nemyslitelných vnitřní dluh z vyzilosti cca 1000 mld Kč a na výstavbě VRT dalších 1000 mld. Rozvodné elektrické sítě z valné části postaveny/ přestavěný znovu. Co tam mate dalšího ? (#driv bylo lip)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (18)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (19) 18.05.23 19:24  Mahas  (261657)

Kdo z toho profituje?

To, prosim, zdejsi duchodcovske luze nerikejte, oni miluji socik a nenavidi vse, co se tady za poslednich 33 let povedlo. Oni umi jen lhat a nesnasi, ze delnici uz se nemaji lepe nez doktori, pravnici, podnikatele. To vite, zavistiva a lina luza duchodcovska.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (19)
Vaše doporučení:
přečíst (15) 20.03.23 20:58  Mono  (257688)

Kdo z toho profituje?

Jaderne elektrarny a vodni elektrarny patri CEZu a stat ma na CEZ podil cca 70%, zbytek sel do kuponove privatizace. Lide ty akcie prodali. Mohli je mit. Jejich volba. Kazdy mohl mit akcie CEZ.
Dosavadní doporučení: přečíst (15)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (23) 20.03.23 16:05  denda  (241432)

Kdo z toho profituje?

Máte naprostou pravdu, že z toho profitují jiní, ale obyčejní lidé to nenechali rozkrást... to politici, kteří si celých cca 34 let "protáčí židle"/koryto a měli z toho více než "slušné" provize. Obyč. člověk na to jen kouká jako na debilní film a jen to financuje. A je jedno koho volí... páč v politice není slušný kandidát/člověk a všechny předvolební sliby se v h.. o obrátí po volbách u všech stran.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (23)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 20.03.23 14:48  Marcel  (257791)

Jeto tak

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (20) 20.03.23 13:03  alibaba  (257789)

Důchody

Celý život praují,dokonce 5let přesluhují i více, protože jim důchod NESTAČí.Dejte jim,co jim ze zákona patří a už je neokrádejte,copak si už zase musíme myslet, že je vláda opět neschopná , nestačila minulá léta, když důchodci žili z minimálního důchodu?
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (20)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (14) 19.05.23 09:29  Mahas  (261414)

Důchody

To je zvlastni, ze jste takhle neprotestoval, soudruhu, kdyz Malacova s Babisem uplaceli duchodcovskou luzu mimoradnymi davkami - rouskovne a valorizacemi nad zakonny ramec? Ona Duchodcovska luza je zkratka duchodcovska luza. Umi jen rvat “state, dej vic”
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (14)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 22.05.23 11:02  Tomáš  (261788)

Důchody

Mahasi, kdo Tě opravňuje o důchodcích takhle mluvit? Co jsi zač?
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 22.05.23 13:23  Mahas  (261797)

Důchody

Ze by realita? Data? Statistiky? Nelibi, luzo, ze? Ale to na veci nic nemeni.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (35) 20.03.23 11:48  Šmoula Mrzout  (243470)

Další článek na oblbnutí lidí

ve smyslu, že je dobře, že tihle vládní paraziti šáhli na skupinu lidí, co se nemůže bránit. Mezitím si sami přidají platy, valorizují církvím Kalouskovy reparace, stále nechají unikat peníze z korporací, nezakročí cenově v ČEZu, kde je stát většinovým vlastníkem. Na řadě po důchodcích je stavební spoření atd.atp.Zlu se nemá ustupovat, tvrdí ten chlapec Pekarová, tak už jim neustupujme a pojďme se k nim demokraticky chovat, jako se chovají oni k nám. Máme obrovskou výhodu. Nás je několik milionů, jich ke jenom hrstka. Toho, že si to uvědomíme, toho se oni bojí.
Dosavadní doporučení: přečíst (35)
Vaše doporučení:

přečíst (29) 20.03.23 06:50  Zvoník  (220527)

Jak řešit důchodce?

Když stát připraví důchodce chudobou a špatnou zdravotní péčí o život, tak tím sníží množství peněz vyplacené na důchody s přinese to ekonomice nemalé úspory že státního rozpočtu. - POLITIKA PRAVICOVÉ VLÁDY A LIDMI ZVOLENÉHO PREZIDENTA!
Dosavadní doporučení: přečíst (29)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (10) 18.05.23 19:29  Mahas  (261657)

Jak řešit důchodce?

Hlupaku, dozivate se jen o dva roky v prumeru mene nez Nemci. Pritom jste nejvyzranejsi, nejvyhulenejsi a nejvic vychlastana cunata ze vsech senioru v Evrope. Mate doslova luxusni zdravotni peci na urovni mercedesu a platite jak za ojetou fabii. Proste drza pred/duchodcovska luza
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (22) 20.03.23 12:11  Mahas  (257784)

Jak řešit důchodce?

Spatnou zdravotni peci? Proo crsky duchodce je v prumeru vychlastane, vyhulene, line a obezni cune? Data to rikaji. Za to muze zdravotnictvi jak, soudruhu?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (22)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (21) 20.03.23 09:22  Mono  (257688)

Jak řešit důchodce?

A co politika Burese, ktery nechal zbytecne pomrit desitky tisic senioru na koronu. CR byla BEST IN COVID. Ovsem v umrtich na pocet obyvatel. Nejakou dobu asi druha na svete. Ale i ted asi bude v prve desitce na svete.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (21)
Vaše doporučení:

přečíst (21) 19.03.23 23:56  Pravdomluvčí  (257756)

Nemakačenka? Wtf

Uvědomte si sakra, že ten, kdo nemá odpracováno, nepobírá průměrný důchod, ale naprosto žádný důchod.Neexistuje nic jako důchod preferující nemakačenka, protože ti, kdo nepracovali, nedostávají důchod a dokonce ani podporu.To jen agenti pětikolky a jejich alternativní pátá kolona zaplavuje weby fikcemi o tom, jak někdo, kdo nepracovali, bere průměrný důchod.
Dosavadní doporučení: přečíst (21)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (17) 20.03.23 09:53  Driller  (257780)

Nemakačenka? Wtf

Osobně znám ženskou, co byla celý život doma jako "žena v domácnosti" jinými slovy nepracující. Takže ji nebylo z čeho vypočítat důchod, tak ji ho vypočítali z průměrné! mzdy. Její vrstevnice pracující celý život ten " průměrný plat" nikdy neměly, takže ani ten důchod. Nevím, co je v tom za kouzlo.Mě spíš zaujalo, že invalidů je 15% všech důchodců. Osobně znám jednoho.P. S. Nejsem žádný agent a pětikolka mi leze krkem, jm. Víteček, Pekarová i Adamová, Juráček, ale i ta parta odnaproti s Burešem v čele.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (17)
Vaše doporučení:
přečíst (15) 20.03.23 12:16  Mahas  (257784)

Nemakačenka? Wtf

Lzete jako kdyz Rude pravo tiskne. Nema se ji z ceho ten duchod vypocitat. Muzete vypravet pohadky od rana do vecera.
Dosavadní doporučení: přečíst (15)
Vaše doporučení:
přečíst (10) 20.03.23 10:42  Mono  (257688)

Nemakačenka? Wtf

Zena v domacnosti si mohla dobrovolne platit duchodove pojisteni. A ve vysi dle sve uvahy... Dost pochybuji, ze by nekdo, kdo neplatil duchodove celou potrebnou dobu duchod dostal.
Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (11) 20.03.23 10:14  Magic  (257781)

Nemakačenka? Wtf

Lzes!! Nic takoveho jako duchod vypočítany z průměrné! mzdy neexistuje. Kdyz ses doma, tak se ti doba do duchodu pocita jen ve specialnich pripadech.Do doby pojištění pro nárok na důchod se započítává doba osobní péče o dítě do 4 let věku. Pokud žena zůstává doma i se staršími dětmi a předpokládá, že tato doba „v domácnosti“ bude delší, má možnost přihlásit se k dobrovolnému důchodovému pojištění.Ta zena mohla mit kupu deti, treba i postizene, nebo mela invalidni ci vdovsky duchod.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (9) 20.03.23 10:53  Driller  (257780)

Nemakačenka? Wtf

NELŽU!!! Jasně jsem napsal, že nevím, co je v tom za kouzlo. Narozdíl od tebe, který neomylně tvrdí, že to není možné. Asi jsi to už zkoušel a tobě to nevyšlo :-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (13) 20.03.23 12:19  Mahas  (257784)

Nemakačenka? Wtf

Soudruhu menici nicky, lzes. Protoze v ramci socialniho pojisteni se minimalne poslednich 27 let nevypocitavaji zadne davky z prumerne mzdy. Jen ID 3. stupne u deti tezce postizenych v den vzniku naroku na invalidni duchod, tedy v den 18. narozenin. Lhat se musi umet, mily blbecku.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (13)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (8) 20.03.23 14:19  Driller  (257780)

Nemakačenka? Wtf

Mažou tady příspěvky, tak tenhle snad projde. Mám 1 Nick, nejsem ani jsem nebyl komouš a blbečka si nech od cesty, nebo mi to řekni v hospodě do ksichtu, sra.be.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (7) 20.03.23 15:33  Mahas  (257625)

Nemakačenka? Wtf

Bububu, to jsem se lekl, blbecku. Nezapomen vyhrozovat fyzickym nasilim, soudruhu. ……………………………………………………………………… tak tady to mas cerne na bilem, “hvezdo” : https://ceskeduchody.cz/zpravy/duchod-bez-prace-jak-to-opravdu-je-socialni-davky
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (7) 20.03.23 15:49  Driller  (257780)

Nemakačenka? Wtf

Přestaň nadávat ty hrdino z fóra, na tvoji úroveň klesat nehodlám. Kde chybí argument, nastupují nadávky a sprostota. debatu s něčím jako jsi ty Končím. Mám Zábavnější život, než debatu s ... Ta ženská o které jsem psal prostě existuje, to nemusím dokazovat, ani to nejde. Tak čest práci ty neschopný kancelářský analytiku nicků z Úřadu na výpočet almužny.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (8) 20.03.23 16:28  Mahas  (257618)

Nemakačenka? Wtf

Ale blbecku, ted jsem se rozesmal. Tak jsi to jen ty, kdo tady mele kraviny. Viz ten odkaz. O co, zes ho ani nerozkliknul. To tak blbecci drlavaji. Vymer o vypoctu duchodu z prumerneho platu bez predchozich plateb do socialniho pojisteni jsi v zivote nevidel (on totiz neexistuje), ale argumentaci ad hominem zvladas, zato ad rem, to je bida. Tak pritlac, ac jsi jeste vic smesnej. Vubec netusis cim se ne/zivim a co neu/mim, ale pry jsem automaticky neschopnej. A to jen proto, ze jsi byl pristizen pri evidentni lzi, google to nasel za setinu sekundy, ale ty ani neumis zadat ty spravna data do vyhledavaciho policka googlu, vid? A jeste jsi tak blbej, ze to tady dal rozmazavas. Nejen ja ti pisu, ze jsi hlupak a zkratka lzes. Tak pritlac, blbecku, jsi zabavny.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (7) 20.03.23 16:06  Kurz  (241647)

Nemakačenka? Wtf

Že žena existuje není pochyb, že má důchod vycucaný z průměru, když byla jen ženou v domácnosti je ale Váš výmysl, nebo nepochopení co starobní důchod je. Nějaké peníze dostane, ale není to tak jak píšete.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (4) 20.03.23 16:50  denda  (241432)

Nemakačenka? Wtf

Ono, pokud paní byla v domácnosti může brát vdovský důchod, který může být i dost vysoký, pokud manžel hodně vydělával.(Jinak by asi doma na zadku neseděla....záleží kolik je paní let a kdy ji vznikl nárok.) Dotyčný možná ani neví jaký důchod zmiňovaná paní pobírá, takže bez faktů nelze určit, jestli je to kec, nebo ne. V každém případě se připojuji k názoru, že se nejedná o "starobní důchod" pokud nepracovala a neplatila si soc. poj.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 20.03.23 16:26  Driller  (257780)

Nemakačenka? Wtf

No děkuji za odpověď bez nadávek. Předchozí diskutující skálopevně tvrdí, že ona nedostane nic. Nejsem důchodce, ani úředník a nikde netvrdím, že chápu všechna pravidla pro výpočet st. důchodu. Kolik existuje druhů důchodu, taky nevím přesně.Jen interpretuji, co ona důchodkyně sama tvrdí, a co o ní vědí její vrstevnice.Nemakala a má důchod počítaný z průměru, to je vše. A pokud má někdo přístup do DB, tak je z Lovosic.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 20.03.23 21:08  Mono  (257688)

Nemakačenka? Wtf

On netvrdil, ze ta zena nedostane nic. On jen zcela spravne tvrdil, ze to co tvrdite Vy nemuze byt pravda. Ta zena nemuze mit starobni duchod vypocitany z nejakeho prumerneho platu v CR. A je jedno, zda byla doma nebo nebyla, zda si platila pojisteni nebo neplatila.
Nikdo na druhou stranu nezpochybnuje, ze ta zena existuje a ze od statu nejake penize dostava. Jen to bylo vypocteno nejak uplne jinak, pokud tedy vubec jde o jeji starobni duchod a ne nejaky jiny duchod....
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 20.03.23 23:59  Driller  (257837)

Nemakačenka? Wtf

V mém prvním příspěvku jsem nic o starobním nepsal, do toho jsem se nechal později vmanipulovat. Úvodní tvrzení bylo, že nemakacenkove dostávají důchod. Jak se těm penězům, které jim stát měsíčně platí, nemá na rozpočet vliv. Moje největší chyba byla, že jsem to tu vůbec četl. Místní styl komunikace, kdy ubožák (jeden z jeho nicků začíná na "M"), používající jako argument nadávky, a osočující ostatní diskutující, že jsou soudruzi a komunisti (nejsem sám, stačí číst) je zde zároveň nejzkušenějším kancelářským deprivantem, je smutný. Lituji, že jsem sem zabloudil a slušným se omlouvám. WASTE OF TIME: DETECTED.MOVE TO TRASH;EXIT.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (8) 19.03.23 21:06  Karel  (257747)

Všichni vládní je hrabou

Od 1990 jste vše rozprodaly, natož kdo mohl rozkradl,a důchodci kteří léta po revoluci pracovaly a živily vlády tak komunistům jste vyplácely renty,demokracii mají budovat jen poctiví a ne Korytář i u moci ,oblbovat umějí
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (11) 20.03.23 01:24  Mono  (257688)

Všichni vládní je hrabou

To vse je zodpovednost prevazne vetsiny soucasnych duchodcu.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (13) 19.03.23 22:37  Hana  (257749)

Všichni vládní je hrabou

Soudruzi co jste budovali? To co jste ukradli, zabavili, znárodnili, zničili a na ukradený majetek jste pověsili srpy a kladiva a rudé hvězdy? Za cenu hraničního drátu, nesvobody, věznění a umlácení lidí, vražd jako Milady Horákové!!!!
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (13)
Vaše doporučení:

přečíst (10) 19.03.23 20:05  Luboš  (257746)

Důchody

Nesouhlasím s krácením důchodů!Je ale velký rozdíl v částkách.Ti,kteří dostávají málo a jsou nejvíce potřební dostanou to postihne méňe než ty,kteří mají nadstandarty v důchodech.Měl by být důchod stejný,jako v německu.Oněch tisíc korun to tedy není!U některých to může být pár stovek,ne li desítek korun.U druhých pár tisícovek což je diskriminační,i když toto slovo velmi nerad.Průměr je velmi špatná veličina.Vysoké platy ve stech tisíců,ty fabrikové přes dvacet a v průměru se máme všichni přes padesát.Jak pak že s tím nevyjdou???Když v průměru maj takové prachy???
Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (15) 19.03.23 16:09  Hlisnice  (234691)

Tomu se rika diktatura neschopnych.

Tomu se rika diktatura neschopnych.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (15)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (12) 20.03.23 06:33  Mahas  (257618)

Tomu se rika diktatura neschopnych.

Ano, neschopnych starobnich duchodcu, kteri jen rvou “stare, dej”
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (12)
Vaše doporučení:

přečíst (31) 19.03.23 11:23  Ivona  (257722)

Důchody

Bohužel, je pravda, že vše co se postavilo a vytvořilo mají na svědomí dnešní důchodci. A teď všichni chytří tvrdí, že důchodci žijí na úkor svých dětí a vnoučat. Zdá se mi to nefér a škodlivé v budování vzájemných vztahů mezi generacemi. Stálo by za to, aby se generace v produktivním zamýšlely nad tím, co zatím vytvořili oni a co přenechají svým dětem a vnoučatům.
Dosavadní doporučení: přečíst (31)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (7) 19.03.23 22:31  Hana  (257749)

Důchody

Soudruzi co jste budovali? To co jste ukradli, zabavili, znárodnili, zničili a na ukradený majetek jste pověsili srpy a kladiva a rudé hvězdy? Za cenu hraničního drátu, nesvobody, věznění a umlácení lidí, vražd jako Milady Horákové!!!!
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:


Diskuze Důchody a čísla: 83 % důchodců pobírá penzi v rozmezí 13.000-22.900 Kč. Solidarita: Při hrubé mzdě 18.000 Kč tvoří důchod 89 % ze mzdy, při 60.000 Kč pouze 39 %., další stránky: 1 | 2 | 3 | 4 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Důchody a čísla: 83 % důchodců pobírá penzi v rozmezí 13.000-22.900 Kč. Solidarita: Při hrubé mzdě 18.000 Kč tvoří důchod 89 % ze mzdy, při 60.000 Kč pouze 39 %.

Důchody a čísla: 83 % důchodců pobírá penzi v rozmezí 13.000-22.900 Kč. Solidarita: Při hrubé mzdě 18.000 Kč tvoří důchod 89 % ze mzdy, při 60.000 Kč pouze 39 %. - zdrojová stránka k tématu diskuze Důchody a čísla: 83 % důchodců pobírá penzi v rozmezí 13.000-22.900 Kč. Solidarita: Při hrubé mzdě 18.000 Kč tvoří důchod 89 % ze mzdy, při 60.000 Kč pouze 39 %..

Zasílání Denního souhrnu názorů na Důchody a čísla: 83 % důchodců pobírá penzi v rozmezí 13.000-22.900 Kč. Solidarita: Při hrubé mzdě 18.000 Kč tvoří důchod 89 % ze mzdy, při 60.000 Kč pouze 39 %. e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Důchody a čísla: 83 % důchodců pobírá penzi v rozmezí 13.000-22.900 Kč. Solidarita: Při hrubé mzdě 18.000 Kč tvoří důchod 89 % ze mzdy, při 60.000 Kč pouze 39 %..

 Burza Prime 12:14 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  613.00  +2.17% 
 ČEZ  856.00  +0.23% 
 ERSTE  1 037.40  +0.72% 
 GEN(NORTON)  514.02  -0.77% 
 GEVORKYAN  254.00  -0.78% 
 KB  840.50  +0.96% 
 KOFOLA  270.00  0.00% 
 MONETA  102.00  +0.59% 
 PHOTON  45.00  -0.66% 
 PILULKA  210.00  0.00% 
 PM  15 860.00  +0.13% 
 PRIMOCO   945.00  +0.53% 
 VIG  729.00  +0.55% 
Komodity online
 Ropa 86.11 USD 11:54   
 Zlato 2212.82 USD 11:54   
 Stříbro 24.69 USD 11:54   
 Káva 187.91 USD 11:54   
 Cukr 22.31 USD 11:54   
 Bavlna 91.35 USD 11:54   


Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Ochranné známky

Finanční katalog

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Monitoring ekonomiky

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.