Firma Online 2017 s.r.o. - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Firma Online 2017 s.r.o. - Diskuze k tématu Firma Online 2017 s.r.o.


Výpis příspěvků 1 až 50 (60)
 
přečíst (0) 06.01.22 20:20  david šamp  (238580)

Přetažení kontaktů a dat z jednoho telefonu do druhého

Tím že ten program na převádění dat do nového telefonu zvládne i itunes je myšleno, že si to v počítači spárujete a pak to snadno dáte i do jiného mobilu. itunes tím samozřejmě nenahradíte, ani music programy v jiných značkách.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.01.22 20:17  david šamp  (238580)

Xiaomi pro info

Přetáhnout data z mobilu do druhého je snadné, pokud nejdete z jednoho softwaru na jiný.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.01.22 20:16  david šamp  (238580)

Přetažení kontaktů a dat z jednoho telefonu do druhého

Na přetažení dat mezi různými softwary doporučuju Droid Transfer, dá se to snadno stáhnout a vyřešíte tím i itunes.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (1) 28.12.21 20:48  Sonja Lorencová  (237871)

Xiaomi pro info

Nevíte náhodou nějaký tip jak přetáhnout data z jednoho telefonu do druhého? Když se evidentně vyznáte. Viz můj předchozí příspěvek.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 28.12.21 20:45  Sonja Lorencová  (237871)

Přetažení kontaktů a dat z jednoho telefonu do druhého

ještě upřesňuji že potřebuji přetáhnout nejlépe i SMS zprávy ze svého původního mobilu. budu ráda za radu.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 28.12.21 20:44  Sonja Lorencová  (237871)

Přetažení kontaktů a dat z jednoho telefonu do druhého

Dostala jsem k Vánocům mobil LG s Androidem a ze svého původního mobilu (iPhone 5S) bych si chtěla přetáhnout data pokud možno bez ztráty uložených aplikací atd. Můžete mi s tím prosím poradit? Dodali jste mi sice návod, ale v návodu nic o tom jak přetáhnout data není. díky Lorencová

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (2) 27.12.21 16:32  Mirek Koucka  (237751)

Spokojenost

Obdobná zkušenost. Koupeny 4 mobily na IČO, u jednoho z nich nefunkční nabíječka a reklamaci vyřídili a s tím že je nákup na IČO vůbec neměli problém. Navíc vyřídili fakt extra rychle.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (2) 27.12.21 16:30  Mirek Koucka  (237751)

Rychlá reakce

Od firmy jsme zakoupili celkem 4 telefony (pro celou rodinu). Na Vánoce bohužel jednomu z nich přestala jít nabíječka, firma nám ještě dnes  (27.12.) poslala kurýrem novou. Takhle rychlé vyřešení jsem opravdu ještě nezažil. Je sice fakt, že jsme z Prahy a nevím, jak rychlé by to bylo kdyby nefungoval mobil, ale za mě opravdu 100% doporučení za zájem problém řešit. A především to že fungují i teď po svátcích takhle rychle.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (15) 05.05.21 01:38  Danda Faltus  (227303)

Spokojenost

Zatímco Alza nás poslala do háje s reklamací, protože jsme koupili na IČO jako podnikatelé, tak v této firmě nám záruku normálně uznali a paní na infolince mi sama řekla že při reklamaci není rozdíl jestli jsem podnikatel nebo ne. Takže za mě palec nahoru za to že nezneužívají nesmyslné chyby v zákoně, kterých Alza hbitě využívá. Navíc reklamaci vyřídili velmi rychle a bez řečí i když jsme reklamovali skoro po dvou letech. V Alze ve stejnou dobu reklamovaný mobil jsme museli opravit za peníze.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (15)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (9) 15.01.21 22:14  jana  jahraskazavinaccentrum.cz  (220371)

Apple iPhone SE - vybitý během několika minut hovoru

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 15.01.21 20:09  soul  (221051)

Trestní oznámení

Adresa je

Mobil Centurio

Markojan Trade s.r.o.

Dolnoměcholupská 217/8

102 00 Praha 10

 

Peníze jsem chtěla vrátit hned, ale řekli mi, že jim musím dokázat, že ten tel vlastně není nový, na to jsem papír neměla, jen mi to vysvětloval náš místní servisák telefonů, takže jsem 4x reklamovala a peníze vrátili až na po čtvrté...

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 15.01.21 20:07  soul  (221051)

Apple iPhone SE - vybitý během několika minut hovoru

Mobil Centurio, Markojan Trade s.r.o., Dolnoměcholupská 217/8, 102 00 Praha 10

Na tuto adresu jsem posílala všechny 4 reklamace, ideální je to poslat jako cenné psaní, stojí to skoro stejně jako doporučená malá zásilka...

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (9) 15.01.21 15:59  jana  jahraskazavinaccentrum.cz  (220371)

Trestní oznámení

Mohu se prosím zeptat kam jste to posílala ? Já to koupila od - ALFABET MOBIL ale faktura přišla také od jiného - SYSTEM CENTRE , kdž jsem tam volala, adresu a nic mi říct nechtěli, vše tajili. A vy jste ho reklamovala a nebo hned chtěla vrátit peníze, já to ani reklamovat nechci,, chci vrátit peníze, páš dle IMEI je mobil určen do jiných zemí, ne do čech. Jsou to pěkní ... dobře vědí co prodávají.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:

přečíst (11) 15.01.21 15:54  jana  jahraskazavinaccentrum.cz  (220371)

Apple iPhone SE - vybitý během několika minut hovoru

No , tak to jsem zvědavá, jestli mi vrátí paníze, na vánoce nový a nefunguje, myslím, že nový ani nebyl jsou to ... na jakou adresu jste posílala reklamace ? 

Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

přečíst (7) 15.01.21 13:44  soul  (221034)

Trestní oznámení

Poslala jsem jim vzdy jako cenne psani. A dnes mam penize zpet na uctu...

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (8) 15.01.21 13:24  soul  (221034)

Apple iPhone SE - vybitý během několika minut hovoru

Koupila jsem pro manžela cca před rokem na od mobilcenturio (System centre) mobil Iphone 6 (jakože nový:-)))), no bohužel recenze jsem četla až při první reklamaci. Dosud byl telefon 4x na reklamaci (nefungoval nikdy ani den, ba ani hodinu vcelku, byl jen náhradní, takže vždy po reklamaci, třeba po měsíci, když jsem ho potřebovala použít, opět nefungoval. A světe div se, dnes mi přišly zpět peníze na účet... Držím palce všem "okradeným"!

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (13) 10.01.21 03:03  Tomáš  (220708)

Xiaomi pro info

Ahoj, je to velmi jednoduché, Xiaomi nabízí Globální a Čínské verze. Obě mají naprosto totožené parametry, liší se to v tom, že na Čínské nebudete mít záruku u autorizovaných prodjeců v ČR a reklamaci budete muset řešit jen s prodejcem. Tu ale nebudete mít ani u Globální verze, pokud ji koupíte od neautorizovaného obchodu. Mám od nich taky Xiaomi a padělek to 100% není, ale jde o tu Čínskou verzi. Vyhodilo mi to stejnou hlášku jako vám, to vyhledávání vyhledá jen Globální verze. V praxi to znamená v případě reklamace ji řešit přímo s prodejcem, což jsem jednou řešil u mobilu pro bratra a nebyl s nimi problém.

 

A ještě pro doplnění: Samozřejmě se Globální a Čínská liší softwarem, který má pro Čínu jiný jazyk a jiné aplikace. To je ale jen softwarová věc, takže lze velmi snadno z Globální verze udělat Čínskou a naopak, proto i v EU často koupíte Čínské verze z globálním softwarem, které normálně fungují. Ale nemůžete se divit, že je podle IMEI nenajdete v registru globálních telefonů, protože byste museli hledat v registru IMEI čínských verzí, který je psán jen jejich jazykem a ten se učit nechete :-D


Takže nepanikařte, jak jsem říkal, mám od nich to samé a Xiaomi znám velmi dobře, padělek to není.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (13)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (8) 10.01.21 02:58  Tomáš  (220708)

Redmi 4X

Ahoj, je to velmi jednoduché, Xiaomi nabízí Globální a Čínské verze. Obě mají naprosto totožené parametry, liší se to v tom, že na Čínské nebudete mít záruku u autorizovaných prodjeců v ČR a reklamaci budete muset řešit jen s prodejcem. Tu ale nebudete mít ani u Globální verze, pokud ji koupíte od neautorizovaného obchodu. Mám od nich taky Xiaomi a padělek to 100% není, ale jde o tu Čínskou verzi. Vyhodilo mi to stejnou hlášku jako vám, to vyhledávání vyhledá jen Globální verze. V praxi to znamená v případě reklamace ji řešit přímo s prodejcem, což jsem jednou řešil u mobilu pro bratra a nebyl s nimi problém.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (8)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (10) 08.01.21 00:34  jana  jahraskazavinaccentrum.cz  (220371)

Trestní oznámení

Ahoj,

také jsem byla podvedena , přišel mi padělek mobilu a ráda se připojím k trestnímu podání .

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (7) 06.01.21 21:52  jana  jahraskazavinaccentrum.cz  (220371)

Redmi 4X

Ahoj Honzo, 

tak po zjištění IMEI mi to napsalo toto :

Děkujeme, že jste si vybrali Xiaomi!
Zakoupené zařízení však není oficiální globální verzí a může být ovlivněna uživatelská zkušenost. Příště si prosím zakoupte oficiální globální verzi zařízení prostřednictvím oficiálně autorizovaných kanálů.

Co to tedy znamená ? Je to orig. nebo padělek co myslíš, moc tomu co je napsáno nerozumím, moc díky Jana

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (7)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (5) 06.01.21 19:55  jana  jahraskazavinaccentrum.cz  (220371)

Redmi 4X

Ahoj Honzo, 

tak po zjištění IMEI mi to napsalo toto :

Děkujeme, že jste si vybrali Xiaomi!
Zakoupené zařízení však není oficiální globální verzí a může být ovlivněna uživatelská zkušenost. Příště si prosím zakoupte oficiální globální verzi zařízení prostřednictvím oficiálně autorizovaných kanálů.

Co to tedy znamená ? Je to orig. nebo padělek co myslíš, moc tomu co je napsáno nerozumím, moc díky Jana

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (5)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (5) 05.01.21 22:49  jana  jahraskazavinaccentrum.cz  (220371)

Redmi 4X

Ahoj Honzo,

díky ti za odpověď. Prosím tě, napiš mi na můj email, barausplavu@seznam.cz, bude to lepší, chtěla bych se tě na pár věcí ještě zeptat, moc ti díky Jana

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (8) 05.01.21 09:01  Honza  (217959)

Redmi 4X

Ahoj Jano,

ano, pravost telefonu se da zjistit na teto adrese:

https://www.mi.com/global/verify#/en/tab/imei

otevre se ti oficialni webova stranka Xiaomi a zde vepises IMEI nebo seriove cislo. 

Muj telefon vypada, ze podle  toho cinskeho navodu, ktery byl v krabici se  pri nejlepsim jedna o cinskou versi Xiaomi,  pokud to neni kompletni fake. Podle serialniho cisla neni muj telefon dohledatelny na Xiaomi serveru.

Take na telefonu neni obvykly hologram. Me by nevadilo az tak, jestli to je padelek**.  Ale jako padelek neni schopen se pripojit ke Xiaomi serveru, zde neni nalezen a tim me to neumozni nainstalovat aplikace ktery potrebuji. Zkratka telefon pracuje pro mne  pouze na 50%. Do technickych detailu nebudu zabihat. 

Reklamaci jsem komunikoval  z nejakou pani Cernou. Z vyse uvedenych duvodu jsem zadal vraceni penez nebo slevu. 

Odpoved byla, ze pokud si myslim mam narok na vraceni penez tak ho musim poslat doporucene zpet postou. 

Odpovedel jsem ze  ho klidne poslu doporucene postou zpet, ale az budu mit penize na mem konte, nebo vymenu z ruky do ruky .V zadnem pripade neposlu mobil predem! 

Vse odmitli a tim to skoncilo. Nechci riskovat prijit o penize i o telefon i kdyz nepracuje tak jak ma "chytry mobil" funfgovat. Ve tvem pripade, pokud ti baterie pada uz po hodine je situace vaznejsi.

Tezko poradit jak postupovat. Ja jsem se pripojil k tomu trestnimu oznameni, ktery se zdalo, ze organizuje "Davidhuff", ale na muj mail jsem nedostal ani odpoved.

Zdravi Honza

**pisu padelek. Pokud to je tak, tak by to melo zajimat celniky. V televizi vidim jak celnici zabavuji v Sapu rousky jenom proto ze maji nejake logo na sobe. Je to ostudne jednani ze strany celniku. Nevim koho tim chrani. Obcany urcite ne. Ale  kdyz otevru jakykoliv casopis tak tam jsou celostrankove reklamy od ruznych ... na ruzne zazracne prostredky a statni organy, ktere by meli obcany chranit pred ... to nechava v klidu.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (7) 04.01.21 18:21  jana  jahraskazavinaccentrum.cz  (220371)

Redmi 4X

Ahoj Honzo, 

já mám to samé jako ty, zakoupen Redmi také tam co ty a fa také s jinou hlavičkou, Mobil se každou hodinu musí nabíjet, baterie je asi v ... myslím, že není nová, jak si prosím dopadl s tou reklamací nebo co následovalo ??? Dnes jsem tam volala a mám poslat mob. na reklamaci, což se mi také nechce. Nezkoušel si zjištění mobilu , něco jsem tu četla, že se to dá podle něčeho zjistit, moc tomu nerozumím díky za každou radu

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (13) 04.01.21 10:18  davidAJ  dvandracekzavinacgmail.com  (220351)

Trestní oznámení

Dobrý den,

 

chtěl jsem se zeptat, jak jste situaci vyřešili.

 

Koupil jsem od nich telefon a zjistil jsem že imei na telefonu se neshoduje s krabičkou.

Dále se tel neustále restartuje, prostě nefunguje.Když chci tel vrátit osobně, tak na Litevské mají jen sídlo, ale nikdo tam není.

A poštou se mi posílat nechce, nechci přijít ještě o telefon.

 

Děkuji Vandrovec

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (13)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (11) 16.11.20 16:14  Honza  (217959)

Redmi 4X

Dne 8.10. 20 jsem koupil on line telefon Xiaomi redmi 4X od firmy Alfaelectronic. Telefon prisel  s fakturou od System Centre s.r.o v originalnim baleni z Cinskym navodem.

Po nekolika dnech jsem zjistil, ze telefon nepracuje tak jak ma. Odmita se spojit s Xiaomi srverem. Kontaktoval jsem emailem jejich global service, kde se mne snazili po nekolik dni bezuspesne pomoci. Nakonec me naorientovali na jejich stranku kde se da zjistit podle IMEI  a S/N pravost telefonu. Test vysel negativne. IMEI cislo neni '' globalni verze" od oficialnio dodvatele . Seriove cislo neni v registru Xiaomi telefonu.

Kontaktoval a informoval jsem o tom dodavatele.  Zadali me, abych poslal telefon na reklamaci. V te dobe jsem si jiz precetl recenze na tuto firmu. Proto jsem odmitl reklamaci tak, ze bych predem poslal telefon.  Nechci prijit o telefon a o penize.

Telefon je novy. Podle vseho se jedna o padelek. Nektere popularni znacky se pry dost padelaj. Pokud je nekdo nenarocny tak to ani to nepozna. Nevim ale jak kvalitni vnitrnosti to ma.  Neni to tricko z vietnamske trznoice a ktere se lisi od originalu jen logem. Rad bych se pripojil k jakekoliv akci proti teto firme.

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (9) 12.10.20 10:38  Lucie  (216004)

Trestní oznámení

Dobry den mam obdobnou zkušenost Kontaktujte me prosím

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 24.07.20 12:35  Jiří  jirisnehulzavinacseznam.cz  (213341)

Trestní oznámení

29.10.2019 Zakoupen Sony xperia M5. Dnes nejde zapnout do centurio se nedá dovolat. Na servise sony podle IMEI čísla výrobku zjištěno že záruka skončila v květnu 2018 a tel. pochází z Orange ve francii

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (15) 07.07.20 11:28  Lenka  (212912)

iPhone

Dobrý den,

zakoupila jsem iPhone a jsem spokojená jak s dodací lhůtou, tak i s přístrojem samotným. Co se týče komunikace, tak také v pořádku.

Nákup i firmu hodnotím velmi pozitivně.

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (15)
Vaše doporučení:

přečíst (31) 05.05.20 11:36  Vik  (211060)

Apple iPhone SE - vybitý během několika minut hovoru

Dobrý den, 

taky přidávám zkušenost s telefonem od mobilcenturio.cz. Koupil jsem ho v lednu 2020, během 4 měsíců užívání vydrží jen pár minut hovoru a vypne se, i když baterie ukazuje třeba i 80% nabití. Jak vidím, reklamace bude zřejmě oříšek. Máte nějaký nápad, ja mám postupovat? Nebo mám reklamaci rovnou vzdát? To bych ale nerad, nechci, aby to takovým podvodným firmám procházelo jen tak lehce.

Děkuji všem za případné návrhy.

Dosavadní doporučení: přečíst (31)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (27) 27.04.20 13:08  Davidhuff  (210778)

Trestní oznámení

Dobrý den všem.Prosím ty z vás, kteří byli podvedeni a namísto nového, originálního telefonu obdrželi cokoli jiného, napište mi svůj kontakt a příběh do mailu huffkuss(zavináč)seznam.czIntenzivně pracujeme na podání hromadného trestního oznámení na PČR odd hospodářské kriminality a uvědomění příslušných úřadů s návrhem na další kontroly. Důkazní materiály již máme zajištěny.POMOZTE NÁM ZABRÁNIT OKRÁDÁNÍ A PODVÁDĚNÍ DALŠÍCH LIDÍ, KTEŘÍ SI TAKOVÉ JEDNÁNÍ NEZASLOUŽÍ!

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (27)
Vaše doporučení:

přečíst (8) 03.04.20 21:16  Martina Slámová  (209916)

iPhone od System Centre s.r.o.

Dobrý den,

mám naprosto stejnou zkušenost. Koupila jsem 6.12. 2019 v eshopu MobilCenturio iPhone 7 PLUS 128GB za cenu 12.999,- a také s fakturou společnosti System Centre s.r.o. Už po vybalení byl telefon lehce prohlý, nešlo dobře nalepit ochranné sklo. Tehdy jsem tomu nepříkládala význam a říkala jsem si, že nebudu telefon pro takouvou maličkost reklamovat. Po cca měsíci a půl přestala fungovat baterie. Také večer 100%, ráno při vypnuté Wifi, datech, zavřených aplikacích 9%. Mobil jsem reklamovala u MobilCenturio. Opakovaně mi tvrdí, že mobil je zničený - ohnutý kryt, škrábance a že reklamaci zamítají. Škrábance mi vyfotili, zajímavé je, že na serii jejich druhých fotek jsou hlubší než na jejich první serii. Opakovaně odepisuji, že škrábanců jsem si nevšimla a mohou vzniknout běžným užíváním, ohnutý kryt, že byl od počátku, a ani jedno ani druhé s nefunkční baterií nesouvisí. Také není nikdo z firmy schopen se pod odpovědi jmenovitě podepsat, jen MobilCenturio, což též svědčí o nedůvěryhodnosti firmy. 

Nyní jsem v odpovědi použila informace od Vás o obdobné zkušenosti. Je vysoká pravděpodobnost, že místo originálního výrobku jsem koupila neoriginální nebo používaný výrobek.

Napsala jsem jim též výňatek z právních předpisů:

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla. 
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, se nepovažuje za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Městský soud v Brně v rozhodnutí s č. j. 36 C 240/2014-39 k tomu uvedl, že vyvrácení domněnky leží právě na prodávajícím v rámci 30 denní lhůty k vyřízení reklamace, přičemž by to měl udělat nejlépe znaleckým posudkem.

Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele).

Z toho vyplývá, že, protože zamítnutí reklamace přesvědčivě nezdůvodnili a navíc již uplynula lhůta pro vyřízení reklamace, mám právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz.

V zodpovědný a férový přístup firem MobilCenturio a System Center však moc nedoufám. Pokud nebudou vstřícní, obrátím se na ČOI.

Zdravím Vás, MS.

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

přečíst (20) 05.03.20 13:00  jgajdosi  (208604)

iPhone od System Centre s.r.o.

Připojuji další zkušenost s ... společnosti System Centre s.r.o.  11.11.2019 jsem zakoupil iPone7, 32GB od internetové společnosti www.mobilcenturio.cz, kontakt Mobil Centurio, Markojan Trade s.r.o. za cenu 8 299,- Kč, Dolnoměcholupská 217/8, 10200 Praha 10. Mobil přišel v originálním balení, ale s fakturou společnosti System Centre s.r.o., Litevská 8, 110 00 Praha 10. Mobil byl v originálním balení a na první pohled funkční. Jediný problém, který jsem časem zaregistroval, byly nefunkční platby kartou v mobilu aplikace Wallet). Na konci února - po 3,5 měsících přestala fungovat baterie - mobil v provozu po 100% nabití vydržel jen několik hodin, samovolně se vypínal již po minutách v chladném prostředí. Nechal jsem baterii vyměnit v autorizovaném servisu a zjistil jsem, že mobil je sestaven z neoriginálních dílů - obsahuje čínské plomby, způsob nalepení baterie neodpovídá originálu (mám fotografii) a modul plateb kartou je nefunkční. Po pročtení recenzí níže se neodvažuji mobil reklamovat, protože zjevně reklamace nemá smysl. Varuji všechny před nákupem na internetovém obchodu www.mobilcenturio.cz a společností System Centre s.r.o.

Dosavadní doporučení: přečíst (20)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.03.20 09:11  Barbora 74  (196260)

Nespokojednost s firmou Online2017 s.r.o

Dobrý den,

urputně jsem jim posílala výzvy k úhradě plnění z reklamace s různými citacemi zákonů a i výhružkou, že celá věc bude postoupena Policii ČR a nakonec asi po třech měsících vrátili peníze.

Vyškolilo mě to a od té doby nakupuji pouze v kamenných prodejnách. Ta výhodnější cena za to nestála.

 

Mějte se a hodně zdaru Bára K.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.03.20 07:21   ()

Použity iPhone

Příspěvek byl smazán.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.03.20 22:30  Hanulka1  (208552)

Nespokojednost s firmou Online2017 s.r.o

Dobrý den, mám stejnou zkušenost, chtěla jsem se zeptat, jak jste prosím dopadli?? Děkuji za informaci

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 03.03.20 22:24  Katuš  doxuskazavinacgmail.com  (208553)

Použity telefon

Dobrý den, 

napište mi prosím přímo na email. Děkuji K.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.03.20 22:22  Hanulka1  (208552)

Použity telefon

Dobrý den, mám stejný problém, telefon není originál, zakoupili jsme ho v prosinci 2019. Zjistili jsme to při výměně displeje, jelikož mi telefon spadl, bylo zjištěno ze telefon byl minimálně jednou opraven neoriginálními díly od Applu a hlavně nevydrží vůbec baterka, blbne mikrofon a seká se. Jak to dal budete řešit, jdete na policii a budete to hlásit na ČOI? Přidala bych se.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 03.03.20 22:20  Hanulka1  (208552)

Použity iPhone

Dobrý den, mám stejný problém, telefon není originál, zakoupili jsme ho v prosinci 2019. Zjistili jsme to při výměně displeje, jelikož mi telefon spadl, bylo zjištěno ze telefon byl minimálně jednou opraven neoriginálními díly od Applu a hlavně nevydrží vůbec baterka, blbne mikrofon a seká se. Jak to dal budete řešit, jdete na policii a budete to hlásit na ČOI? Přidala bych se.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 03.03.20 08:19  MZ  (208510)

Mám velice špatné zkušebnosti s onlineobchodem

Dobrý den,
jak jste prosím postupoval? Ze začátku jste se s nimi hádal a pak vyzval právníka? Jaký konkrétní problém jste s telefonem měl?
Děkuji za odpověď 
MZ

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 02.03.20 14:51  MZ  (208510)

reklamace

Dobrý den,
přidávám se k dalším nespokojeným s touto firmou. 

Komunikace šílená. Paní Č. neodpovídala na mé otázky. Vše svedla na mě, že X mých důvodů reklamace jsou jen kvůli tomu, že mi telefon upadl a ohání se mechanickým poškozením. Ve zkratce telefon mi NIKDY neupadl. Oděrky na něm jsou z kabelky. Telefon je z hliníku a na něm jsou snadno vidět jakékoli oděrky.
Závady: Baterie po ani né roce vydžela bez napojení na zdroj pár vteřin, problémy se spojením s vozem, špatný mikrofon (druhá strana při hovoru neslyší), zvuk "klapky fotoaparátu NELZE vypnout!!! - na to mi bylo řečeno, že všechny závady jsou vytvořené oděrkami!!! a na ten zvuk klapky mi bylo řečeno, že je telefon z dovozu!!! Tzn. že mi prodali telefon Apple, ale není originál. 
Měl jste někdo podobnou zkušenost? Jak jste to prosím řešili? 
Jsem připravená jít do autorizovaného servisu Apple a udělat si i znalecký posudek. Začala jsem to řešit i s právníkem a uvažuji nahlásit na ČOI!!!

Díky

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (10) 24.01.20 20:32  Katuš H.  doxuskazavinacgmail.com  (207570)

Dotaz na firmu

Dobrý den, 3.1.2020 jsem poslala telefon na reklamaci do jejich P.O.Boxu, slečna na telefonu nejprve slibovala, že vzhledem k množství závad vrátí peníze. Dnes nám však přišlo upozornění od pošty, že nám posílají balíček. Dle apple podpory se jedná o již použitý telefon po záruce. Slečna v telefonu se mi doslova vysmála ve stylu "zkus nám to dokázat" neustále si mele svou, že se jedná o telefon ze zahraničí (prý z Turecka)a tudíž bez záruky od applu :-) Telefon navíc poslali na špatnou adresu, takže bůhví, kde nakonec skončí. Celou situaci hodlám po víkendu nahlásit na Policii ČR a poslat podnět ČOI. Telefon prý opravili a odmítají mi uznat odstoupení od kupní smlouvy. Asi každý chápe, že jim již nedůvěřuji a navíc se cítím podvedená jejich zamlčením skutečného původu telefonu i jeho stavu a stáří. Pokud se chcete přidat k trestnímu oznámení, klidně mě kontaktujte na email.

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

přečíst (10) 12.01.20 21:22  L. Hrnčál  nosferat.hzavinacemail.cz  (207340)

Dotaz na firmu

Dobrý den ....

Je tu někdo kdo v posledních dnech reklamoval něco u společnosti System centre s.r.o. ? 

Mám odnich od unora telefon, dle faktury, a telefon se doslova rozpadá v ruce. Nebo nějaky telefoní kontakt kde by se dalo snima domluvit ? Děkuji 

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (109) 21.06.19 14:26  kafka27  diana.strukovazavinacpost.cz  (202813)

Telefonni kontakt na firmu System Centre s.r.o.

Dobry den, potrebovala bych nejaky telefonni kontakt na firmu System Centre s.r.o. prosim Vas, nevi nekdo? Zasilka se mi vratila zpet s tim, ze firma je prestehovana, rada bych se telefonicky zeptala kam se prestehovali. Nemohu ho nikde najit na internetu. Dekuji mnohokrat.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (109)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.04.19 18:36  Matěj  mkravkazavinacseznam.cz  (201133)

reklamace

Dobrý den, firma je sice přejmenovaná, ale sídlo mají pořád na stejné adrese. Ale především záleží na jakém webu jste si to kupovali (firma má více e-shopů). Na každé webové stránce mají uvedenou adresu, kam to posílat.Doporučil Vám to tam napsat doporučeně, abyste měli doklad o tom, že jste jim to tam poslali. Je to sice dražší, ale při kladném uznání reklamace můžete žádat o proplacení poštovného. V autorizovaném servisu Vám s tím pomoci nijak nemohou, protože telefony od nich nemají českou distribuci a většina z nich není nových. Takže to teď musíte všechno řešit s tou firmou. Děkuji

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 12.04.19 18:35  Matěj  mkravkazavinacseznam.cz  (201133)

reklamace

Dobrý den, 

firma je sice přejmenovaná, ale sídlo mají pořád na stejné adrese. Ale především záleží na jakém webu jste si to kupovali (firma má více e-shopů). Na každé webové stránce mají uvedenou adresu, kam to posílat.

Doporučil Vám to tam napsat doporučeně, abyste měli doklad o tom, že jste jim to tam poslali. Je to sice dražší, ale při kladném uznání reklamace můžete žádat o proplacení poštovného. 

V autorizovaném servisu Vám s tím pomoci nijak nemohou, protože telefony od nich nemají českou distribuci a většina z nich není nových. Takže to teď musíte všechno řešit s tou firmou. 

Děkuji

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (10) 11.04.19 08:47  LENUL37  lena.pallanovazavinaccentrum.cz  (201085)

reklamace

Dobrý den,

my kupovali vloni na jaře dceři telefon přes firmu Online2017, také se po nějaké době vyskytly závady. Na kterou adresu se mám tedy obracet, když už firma je přejmenovaná?

Nerada bych někam poslala poškozený telefon a neměla pak ani telefon ani peníze zpět. Jsou to fakt zmetci. Člověk dá nemalé peníze za telefon a pak po čase ještě zjistí, že telefon není úplně nový. Kupovali jsme Aplle, dceři se pak začal vypínat, tak došla do certifikované prodejny a tam jí to řekli, že telefon není nový...:(

Děkuji za informaci a reakci :)

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (10)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (7) 26.03.19 17:36  Matěj Kravka  mkravkazavinacseznam.cz  (200743)

reklamace

Dobrý den, záleží, kde jste si telefon objednávala, firma provozuje více takovýchto obchodů. Já mám stejný problém, někdy v květnu jsem si objednal telefon a když jsem ho otevřel, tak jsem zjistil, že není nový, tak jsem ho okamžitě reklamoval, telefon mi přišel nazpět s tím, že je opravený, ale ve skutečnosti nebyl,tak jsem ho tam musel poslal znova, kde už oprava byla provedena a teď po nějakém čase se ta vada projevuje znova, takže to momentálně taky řeším. Kupoval jsem si to na webu alphaelectronics.cz a email je reklamace@alphaelectronics.cz

Jinak kdyby jste si nevěděla rady, neváhejte se na mě obrátit. A ještě k tomu, už to není firma Online 2017 s. r. o., ale byla přejmenována na Systém Centre s. r. o.

Děkuji

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (26) 22.02.19 23:05  simona  (199999)

reklamace

Dobry den, mohla bych se zeptat na jakou adresu a e-mail jste se s reklamaci obracel? Telefon mám zhruba od července a vůbec nevím kam se mám obrátit a bojím se, že telefon odešlu a peníze se mi nevrátí.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (26)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (45) 06.02.19 09:32  Petr12345  (199548)

reklamace

zacatkem roku 2019 jsem zakoupil z jednoho z provozovanych webu telefon. Bohuzel dorazila cinska kopie nevalne kvality, ktera vykazovala hned 4 vady. Ze se nejedna o originalni zbozi nikde ani zminka. Reklamace probehla uspesne behem cca tydne.Firma provozuje nasledujici weby: systemsmart.cz, smartonix.cz, smartphoner.cz, maximumsmart.cz, alfabetmobil.cz, alphaelectronics.cz

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (45)
Vaše doporučení:


Diskuze Firma Online 2017 s.r.o., další stránky: 1 | 2 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Firma Online 2017 s.r.o.

Firma Online 2017 s.r.o. - zdrojová stránka k tématu diskuze Firma Online 2017 s.r.o..

Zasílání Denního souhrnu názorů na Firma Online 2017 s.r.o. e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Firma Online 2017 s.r.o..

 Burza Prime 10:33 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  628.00  0.00% 
 ČEZ  874.00  0.00% 
 ERSTE  1 072.00  +0.23% 
 GEN(NORTON)  489.00  -1.21% 
 GEVORKYAN  257.01  -0.39% 
 KB  867.00  +0.17% 
 KOFOLA  273.00  0.00% 
 MONETA  102.00  +0.20% 
 PHOTON  46.40  +0.22% 
 PILULKA  195.00  0.00% 
 PM  16 060.00  +0.25% 
 PRIMOCO   895.03  -0.55% 
 VIG  737.00  +0.55% 
Komodity online
 Ropa 87.22 USD 10:16   
 Zlato 2382.74 USD 10:16   
 Stříbro 28.26 USD 10:16   
 Káva 234.01 USD 10:16   
 Cukr 19.73 USD 10:16   
 Bavlna 79.98 USD 10:16   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.