Firma EUROLINES Česká republika spol. s r.o. - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Firma EUROLINES Česká republika spol. s r.o. - Diskuze k tématu Firma EUROLINES Česká republika spol. s r.o.


Výpis příspěvků 1 až 33 (33)
 
přečíst (19) 10.07.15 10:13  makrela  (177507)

Cesta do Budapešti Eurolines

Dobrý den, chci se také podělit o své zážitky při cestování s Eurolines. Dne 6.7.15 jsem jela do Budapešti, ze které jsem se se stejnou společností vracela 9.7. Cesta Brno-Budapešť, třína Business Class. Nejdříve pozitiva. Autobus vcelku moderní, klimatizace fungovala (což bylo v 38 stupnovém horku fajn), sedadla vcelku pohodlná, když někdo zrovna neměl tendenci se posouvat dozadu a dopředu se sedadlem a otravovat vás (ale to je o lidech, kteří s vámi cestojí). Deklarované časopisy v zadní části u dveří dostupné, sice asi půl roku staré, ale když nic jiného... Na boční straně sedadel vstupy pro sluchátka, zřejmě ale stejně nic nehrálo. Záchod v pořádku. Co se týče posádky, to bylo poněkud horší. Při kontrole jízdenek se jízdenky kontrolovaly, já konkrétně měla vytištěnou jízdenku z mailu, na jedné straně pro cestu tam na druhé pro cestu zpět. Nemilé překvapení, když mi byla jízdenka v Brně zabavena s tím, že je přece pro řidiče. Po mé otáce, kde je napsáno, že ji musím odevzat a že ji potřebuji zpět, protože na ni mám vytištěnou i zpáteční jízdenku řidič dělal, že nerozumí. Takto se choval i když jsme dojeli do Budapešti a opět jsem se jej ptala, zda by bylo možné, aby mi ji vrátil Neustále jen mlel něco o tom že se budou kontrolovat při nástupu - no uplne nesmysly zase rádoby nerozumněl.Takže jsem v Budapešti hledala tiskárnu a tiskla znova. Jaké bylo mé překvapení při zpáteční cestě, když některým cestujícím stačilo, když ukázali jízdenku v mobilu. Deklarované služby jako voda nebo sušenky se nekonaly pro jistotu na cestě tam ani zpět. Cestou zpět jsme uháněli rychle, zřejmě aby si pan řidič stihl něco vyřídit v Bratislavě, protože jsme tam přijeli o půl hodiny dříve. Což by ani zas tak nevadilo, kdyby řidič nechtěl celou cestu na slovenské hranice předjiždět kamiony a těsně před nimi se neřadil mezi kamiony na poslední chvíli a ty na něj netroubily, protože se cpal jako deb... O obsazování sedadel už tady myslím bylo pojednáno dost. Nevím proč je pro eurolines takový problém si zřídit rezervační systém sedadel. Což je samozřejmě dost nevýhodné zvláště pri dvojice, které nenasedají v první zastávce. Příště tedy raději zvolím vlak, která je rychlejší, nebo student agency, který je pohodlnější (fun and relax).

Dosavadní doporučení: přečíst (19)
Vaše doporučení:
přečíst (13) 10.07.15 10:30  makrela  (177507)

Cesta do Budapešti Eurolines

Zřejmě se ale tedy jedná o pravou firmu Eurolines, jak to tady čtu, tak to proti tomu byl luxus. Nebo nevím

Dosavadní doporučení: přečíst (13)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (26) 18.10.14 11:36  Helga  (172904)

A co pochvala ?

Také cestuji s touto společností a mám slova zastání.Jo,mají problémy s vozovým parkem ,to uznávám,ale na druhou stranu mají nejlevnější jízdné,vstřícné a ochotné řidiče a žádné nehody nebo snad někdo o nějaké víte?Můj názor je,že spousta cestujících jsou zhýčkaní sobci.Nikdo vás přece nenutí s nimi cestovat,můžete si vybrat jiného dopravce.Já jsem s nimi spokojená.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (26)
Vaše doporučení:
přečíst (20) 27.11.14 18:50  zuzulik121  (172996)

A co pochvala ?

gratulujem to ste asi jedina ktora je s nimi spokojna, je to vas nazor na vec ja vam to neberiem , ale myslim ze jedna pochvala na 200 staznosti - pretoze toto neni jedina stranka kde sa stazuju na tuto firmu-  je uctihodna, televizia pomohla v tomto pripade odhalit nekale praktiky firmy a je vsetkym jasne ze ked vam niekto vyda stk a ek tak o tyzden snad tento dopravny prostiedok bude v 100% stave, to je vec kazdeho aky nazor si urobi, ja viem len to ze ani ja nemam peniaze navia a snazim sa davat korunku ku korunke a setrit ale zase nie sme zvierata, mame nejaku ludsku dostojnost a prepacte za vyraz ale ked si vy nechate ... na hlavu tak ja teda nie. stala sa taka vec ze sme kontaktovali majitela a slusne podotykam slusne sme komunikovali, pretoze nie som nejaky hulvat, na nas zacal vrieskat ze sme ... debilkovia a k.k.ti a ine rozne vulgarizmy cez vyhrazky s jeho strany to je silna kava.takze ja sa vas nesnazim presviedcat len reagujem na vase komenty. ps. necudujete sa ze si myslia ze pan Hoffman vas podplatil, ked ste jedina kto ho chvali. ps 2 . klima je skodliva ale to by ste nemohli chodi tani nakupovat pretoze v kazdom obchode je klima. ps3 nikto nas nenutil s nimi cestovat ale ten spoj bol vyhodny a tak myslim ze kazdy kto s nimi cestoval im naletel, ved oni vedeli preco si dali spoj v najvytazenejsej silnej prevadzke a v nedelu ked sa kazdy vracia na slovenko v rozumnom case.

Dosavadní doporučení: přečíst (20)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (20) 22.10.14 23:20  Anti Pochvala  (173031)

A co pochvala ?

Tak to Vám gratuluji, že jste měla štěstí, nebo jste tak tolerantní, nebo Vám za ušetřenou 5ti korunu je vše jedno. Každpádně autobusy, kterými jezdí jsou velmi staré, nepohodlné, bez základních věcí jako je klimatizace atd., vhodné max. pro dobytek. A vstřícného řidiče jsem také nepotkala....ano, cestovala jsem pouze jednou, ale už to nikdy pokoušet nebudu. Cesta do Jihlavy se Student Agency stojí 130kč, cesta s těmi ... v dobytčáku 115. Ve Studentech se za těch 15kč navíc cítíte jako člověk a cesta uběhne velmi rychle. V dobytčáku trpíte velmi dlouho. Ale jasně, nejlevnější jízdné je nadevše, rozumím a když slevní ještě o korunku, i do kolínka si necháte vrtat, že? Nikdo mě nenutil s nimi cestovat, to je pravda, ale když jsem si objenávala lístky, nikde nebylo psáno, že pojede mikrobus a nikde nebylo psáno "POZOR NENÍ EUROLINES". Opravdu nemůžete chtít pochvalu od lidí, kteří jsou nespokojení. Přeji i nadále šťastné chvíle s E., o nehodách, či spíše poruchách autobusů bez náhrady jízdného nebo dopravy, si přečtěte níže.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (20)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (17) 22.10.14 17:52  AntiHoffmann  (169647)

A co pochvala ?

Problém je, že parazitují na jménu vyspělejšího a na trhu zmámějšího jiného dopravce. Ostatně, nevím proč se původní Eurolines nebrání?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (17)
Vaše doporučení:
přečíst (18) 22.10.14 18:22  Helga  (172904)

A co pochvala ?

Ono je to složitější. Nejdřív patřili k původnímu Eurolines.cz , to se rozdělilo a toto je nyní Eurolines Česká republika,takže parazitování to není.Bohužel problémy tam jsou a já jim přeji,aby je zvládli vyřešit.Konkurenční boj je všude.

Dosavadní doporučení: přečíst (18)
Vaše doporučení:
přečíst (21) 21.10.14 19:07  zuzulik121  szabovazuzanazavinaccentrum.sk  (172996)

A co pochvala ?

prepacte ale urcite ochotny vodic ani jeden nebol. nehody sice neboli ale bez rucnej brzdy, ked mal pribrzdit tak radsej pridal, myslim ze ani normalne brzdy nemal v poriadku, pre vase informacie posielam odkaz tv novin z tv stanice nova kde je reporatz o tejto spolocnosti, doporucujem pozriet nakolko tato spolocnost je cely podvod, ohrozuje zivoty  nielen cestujucich ale aj ucastnikov cestnej prevadzky. tn.nova.cz/clanek/televizni-noviny-17-10.html pozerajte od 28. minuty.

Dosavadní doporučení: přečíst (21)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (20) 22.10.14 17:38  Helga  (172904)

A co pochvala ?

To je věc názoru.Víme všichni,co dokáže televize,že? Já jsem viděla,co odvysílali.Řidiči jsou pouze zaměstnanci,kteří se bojí o práci,jako každý v tomto státě,tak bych je nechala v klidu.Jak kdo na mě,tak já na něj - já na ně byla příjemná a oni na mě také.Nemají to snadné.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (20)
Vaše doporučení:
přečíst (18) 22.10.14 23:27  Anti Pochvala  (173031)

A co pochvala ?

paní Helgo, kolik Vám za tohle Hoffmann platí? Nebo to snad píšete dobrovolně? :D :D :D

Dosavadní doporučení: přečíst (18)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (22) 23.10.14 10:19  Helga  (172904)

A co pochvala ?

Nevím proč mě urážíte.Snad můžu svobodně vyjádřit svůj názor i bez toho,aby mě někdo za to podplácel.Student Agency je taková jaká je a nebudu tu líčit jejich praktiky ,o kterých také něco vím.Kdo chce psa bít,hůl si najde,že?Vůbec mě neznáte,tak laskavě nechte moje kolena na pokoji.A když tak sledujete ty zprávy,víte,že klimatizace je strašně škodlivá?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (22)
Vaše doporučení:

přečíst (16) 13.10.14 13:59  Marta  (172741)

Taky jsem se nechala napálit

Ani mě nenapadlo, že v ČR existuje dopravní firma parazitující na EUROLINES, takže jsem koupila lístky a těšili jsme se na pohodlnou cestu do Jihlavy. Koupila jsem sedadla 20-21, jenže tato lístenka mi byla opravdu na h...v tom dobytčáku ve kterém jsme nakonec jeli. Pan řidič vypadal, že se hodinu před jízdou vrátil z pole. Netrvám na bílé košili, ale toto bylo opravdu moc, i když pravda, v porovnání s tím co nás čekalo, to byla prkotina.  I když s velkou nevolí, nakonec jsme nastoupili do rádoby minibusu, kde jediný přísun vzduchu zajišťovalo okéno u řidiče...o pohodí nad kolem snad nemusím ani psát - zkuste sami, vaše páteř Vám poděkuje. Po nás ještě přišli další lidé, kteří, stejně jako my, nechtěli uvěřit tomu, v čem si v dnešní době dovoluje společnost přepravovat lidi a jakýsi pán v šedivém na ně velmi nervózně řval, že když se jim to nelíbí, ať vrátí lístky. Stejný pán velmi hnusně křičel i po paní, která si dobytčák fotila s argumentem, že cestou dostala průvan do ucha. Jeho agresivita, celková vizáž i vyjadřování byli opravdu trapné a neomluvitelné. Doufám, že ČOI či jiný úřad by si na to mohla posvítit, rozhodně jde o podvod vůči cestujícím.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (16)
Vaše doporučení:
přečíst (20) 21.10.14 19:11  zuzulik121  szabovazuzanazavinaccentrum.sk  (172996)

Taky jsem se nechala napálit

pozriet si toto je tam o spolocnosti tn.nova.cz/clanek/televizni-noviny-17-10.html od 28. minuty

Dosavadní doporučení: přečíst (20)
Vaše doporučení:
přečíst (19) 22.10.14 23:31  Marta  (173032)

Taky jsem se nechala napálit

Děkuji, doufala jsem, že se toho někdo ujme. I když Nova má někdy tendence přehánět, toto jim věřím na 100%. 

Dosavadní doporučení: přečíst (19)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (23) 21.10.14 19:11  zuzulik121  szabovazuzanazavinaccentrum.sk  (172996)

Taky jsem se nechala napálit

pozriet si toto je tam o spolocnosti tn.nova.cz/clanek/televizni-noviny-17-10.html od 28. minuty

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (23)
Vaše doporučení:

přečíst (20) 29.09.14 16:28  Veronika  (172362)

brno - trencin 28.9.2014

Katastrofalne sluzby tejto spolocnosti. Autobus sa pokazil, na telefonicky kontakt odpovedali velmi podrazdene s mylnimi info o tom ze bus pojde. Cakanie 3 hodiny na to kym dorazi. Jedine stastie ze autobus spolocnosti sad zvolen isiel so 17 volnymi miestami a zobral ludi kolko mohol. To ze nam povedali, ze nikto nam peniaze nevrati ani ze nas ziaden iny prepravca nevezme nebudem ani hovorit...podmienky na vratenie ceny cestovneho listka vysvetlene do telefonu velmi arogantnym sposobom, ba az vysmesne. Odteraz pozeram akou spolocnostou cestujem. Na zaplakanie p. HOFFMAN. 

Dosavadní doporučení: přečíst (20)
Vaše doporučení:
přečíst (27) 12.10.14 17:27  plastman  (172716)

brno - trencin 28.9.2014

12/10/2014

 JUDr.Jan Hofmann a jeho "přeprava dobytku" jménem EUROLINES Česká republika-                                          parazit na jméně slušné mezinárodní spoločnosti.

Dnes měla má matka cestovat tímto "autobusem" z Prahy do Prievidze,ale poté co jsem viděl co přijelo do Prahy na Florenc,tak  jsem jí to zakázal!

Autobus byl nějaký mikrobus,ktery nemel ani zavazadlový prostor,takze uz se lidi usazený na svých místech zaskladňovali svými batožinami-mezi nohy,do uličky,skrátka všude....

Našel jsem si telefonický kontakt na tuto firmu a ozval se mi pan Hoffmann...

a na můj dotaz jestli to co přijelo do Prahy je podle něj adekvátní dopravní prostředek na cestu přes 400 km začal na mě ječet,nadávat mi,tvrdit že jej vydírám když jsem se ho slušně zeptal na náhradu cestovního lístku....

Po ukončení hovoru mi ješte 3 x volal a vyhrožoval mi ,že mé číslo si dobře zapíše,a že takovéto stěžování si napříště rozmyslím...

Je to skrátka bud nemocnej človek,anebo je to nejsprostější ... pred kterým Vás chci varovat.

Dosavadní doporučení: přečíst (27)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (20) 13.10.14 16:37  Vetrovska Nada  vetrovska.nadazavinacseznam.cz  (172753)

brno - trencin 28.9.2014

Dobrý den mohla bych vás požádat o telefoní číslo na firmu měli jsme podobný zážitek nemužu sehnat kontakt na firmu děkuji Větrovská

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (20)
Vaše doporučení:

přečíst (20) 10.09.14 09:15  Veronika  (171864)

Otrasných 6 hodín september 2014

Cestovala som z Brna  do Zvolena a uz keď som videla aky autobus pre nás prišiel som mala pochybnosti o tejto spoločnosti. Autobus vyzeral ako mestská hromadná doprava a nemal klmatizáciu (v ten deň bolo horúco). Okrem toho šofér počas cesty viackrát  telefonoval bez použitia handsfree. Bola som veľmi nespokojná s touto spoločnosťou a myslím si že by sa na to mala pozrieť nejaká inšpekcia.

Dosavadní doporučení: přečíst (20)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 01.08.14 15:02  Ludmila  (170811)

Životní zážitek a skušenost 29.7. 2014

Už jsem cestovala tímto spojem co je pod hlavičkou firmaEUROLINES několikrát a to z Moravy do Prahy a taky Praha Morava.Už po příjezdu autobusu na zastávku jsem mněla pochybnosti,jestli vůbec ta herka z padesátých let tam docestuje akorát to bylo pozitivní,že  to bylo pro mně výhodné časově coby odjezdu.Mají pravdu co napsali,že v Jihlavě nás nahnali do malého mikrobusu,kde zavazadla nebylo kam dát tak těžké kufry tašky doslova jsme mněli na klíně.Teď v ůterý 29. 7. 2014 jsme cestovali zase tímto autobusem eurolines z Prahy na Moravu už před Jihlavou autobus jako by dodělával. Asi nějakým zázrakem dojel na autobusovou zastávku a řidič se dal do opravy,prý prasklo čerpadlo a volal pro pomoc na opravu.Přijel opravář a že se díl musí vymněnit,my čekali  dvě a půl hodiny a na dotaz jestli přejede nějaká náhrada,že nepřijede bylo nám řečené.Pak paní z  informací z autobusového nádraží vJihlavě,nám doporučila,že tento autobus už tento den nepojede náhradní díl není,a že se máme nějak dopravit do Brna. Čekalo nás tam výce takto postižených paní z malím miminkem a taky lidi až někde od Banské Bystrice. A na dotaz jestli vrátí peníze,že se máme obrátit na tuto firmu.Takže do Brna si koupit jízdenku a z Brna k nám zase,cesta z Prahy nás vyšla jednou tolik. Z domu jsem volala na uvedené číslo na jízdence které uvádělo pro případ spoždění. Po vytočení se ozval v telefonu hned aniž jsem stačila se představit co vůbec chcete na mně zařval a já jestli jsou firma Eurolines,tak zařval néééé ty krávo a zavěsil. Však až dám dohromady určité k tomu podložení a z kontaktuji určité lidi co by mohli si už konečně na takového neomaleného sprostého člověka si posvítit,co už tím nevrácením peněz okradl lidi protože se mu není možno dovolat.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 01.08.14 14:51  Ludmila  ha-lidazavinacseznam.cz  (170811)

Životní zážitek a skušenost 29.7. 2014

Už jsem cestovala tímto spojem co je pod hlavičkou firmaEUROLINES několikrát a to z Moravy do Prahy a taky Praha Morava.Už po příjezdu autobusu na zastávku jsem mněla pochybnosti,jestli vůbec ta herka z padesátých let tam docestuje akorát to bylo pozitivní,že  to bylo pro mně výhodné časově coby odjezdu.Mají pravdu co napsali,že v Jihlavě nás nahnali do malého mikrobusu,kde zavazadla nebylo kam dát tak těžké kufry tašky doslova jsme mněli na klíně.Teď v ůterý 29. 7. 2014 jsme cestovali zase tímto autobusem eurolines z Prahy na Moravu už před Jihlavou autobus jako by dodělával. Asi nějakým zázrakem dojel na autobusovou zastávku a řidič se dal do opravy,prý prasklo čerpadlo a volal pro pomoc na opravu.Přijel opravář a že se díl musí vymněnit,my čekali  dvě a půl hodiny a na dotaz jestli přejede nějaká náhrada,že nepřijede bylo nám řečené.Pak paní z  informací z autobusového nádraží vJihlavě,nám doporučila,že tento autobus už tento den nepojede náhradní díl není,a že se máme nějak dopravit do Brna. Čekalo nás tam výce takto postižených paní z malím miminkem a taky lidi až někde od Banské Bystrice. A na dotaz jestli vrátí peníze,že se máme obrátit na tuto firmu.Takže do Brna si koupit jízdenku a z Brna k nám zase,cesta z Prahy nás vyšla jednou tolik. Z domu jsem volala na uvedené číslo na jízdence které uvádělo pro případ spoždění. Po vytočení se ozval v telefonu hned aniž jsem stačila se představit co vůbec chcete na mně zařval a já jestli jsou firma Eurolines,tak zařval néééé ty krávo a zavěsil. Však až dám dohromady určité k tomu podložení a z kontaktuji určité lidi co by mohli si už konečně na takového neomaleného sprostého člověka si posvítit,co už tím nevrácením peněz okradl lidi protože se mu není možno dovolat.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 01.08.14 10:42  xenie  xenie98zavinacseznam.cz  (170799)

29.7.2014

tahle autobusová doprava jedním slovem KATASTROFA. Sice o málo levnější, ale už nikdy více!! Syn cestoval s babičkou 29.7.2014 s tímhle vrakem z Prahy na Moravu, v Jihlavě porucha, odešlo čerpadlo, řidič volal dopravci co s cestujícími, dopravcova slova: at se lidi dopraví jak chtějí. Žádné vrácení peněz, tak lidi se museli dopravit na vlastní náklady domů. Když mamka volala na druhý den dopravci o vrácení peněz za jízdné, tak se zapřel, že má paní špatné číslo. Pokud dopravce nevrátí peníze, přemýšlíme o udání i do televize. tohle není možné,takovéhle jednání. 

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 24.07.14 04:08  milimari  (170578)

Silný zážitok z 21.7.14

Cestovala som vašou linkou v pondelok 21.7.2014 a tak ľahko na tento zážitok nezabudnem: cestovala som z Florenca o 11:oo do Trenčína linkou 000395 - autobus, ktorý ste pristavili, nemá čo robiť nielen na  medzinárodných, ale na cestách vôbec, hrdzavý až hrôza s dierami v karosérii, bez klimatizácie ( teplomer na Florenci ukazoval 34 st.Celsia ), bez WC - cesta trvala takmer 7 hodín ( ste mi dlžní 10,-+7,-Kč za použitie WC na zastávkach ) , potvdenie a doklad o batožine za 20,- Kč žiadne, arogantný šofér bez partnera na striedanie, ktorý bral cestujúcich na státie, resp.sedenie na zemi...
Nakoniec som bola rada, že som došla domov celá...
Nedočkavo čakám odpoveď od kompetentných - s pozdravom mmL


Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (23) 16.06.14 09:37  Katarína C  (169625)

Jedním slovem KATASTROFA

Dobrý den,

chtěla bych se zeptat zda-li mi nemá kdo poradit jak řešit toto absurdní chování firmy EUROLINES česká republika. přikládám sem e-mail resp. odpověď JUDr. Hofmanna na moji stížnost. Horší chování neprofesionální a arogantní jsem vážně nezažila.... Asi neznají něco jako kontrolní reporty, protože pokud by s nimi uměli pracovat tak se jednoduše dá zjistit, že jsem jízdenku platila přes systém AMS bus kreditkou, takže vše se musí dát dohledat. To pán  asi nestudoval, proto to neumí :-)Vrácení jízdného by solventní společnost, která si chce udržet zákazník, ráda udělala. ale asi jim to tolik nevynáší.

Jestli to někdo čte, poprosím o radu, kam se obrátit, abychom skutečnou společnost EUROLINES dále tímto nepoškozovali.

 

"K Vašemu včerejšímu emailu uvádíme:

Naše společnost Eurolines Česká republika, spol. s r.o. úspěšně existuje od roku 1996. Nevím, jak často cestujete, ale za uvedených 18 let jsme přepravili přes milión cestujících a to pouze na lince , kterou jste cestovala Vy.

 

Nevím, zda k vydírání ve věci vrácení jízdného Vás vedou ekonomické důvody, či zda je motivem něco jiného. Odpověď pana Mgr. Vyhnalíka je celkem otevřená a pravdivá. Pokud se Vám  něco nelíbí je mu to v podstatě jedno. Opravdu dopravu nezajišťuje.

 

Nevím, s ohledem na elektronická média, zda se opravdu jmenujete XY. Snažím se Vám věřit, že jí opravdu jste.

 

Proto, vážená paní XY Vám oznamuji, že jste cestovala vozidlem tovární značky Karosa , které je  prověřeno pro mezinárodní autobusovou dopravu a gtoto vozidlo je registrováno podle VIN i stávající registrační značky u Ministerstva dopravy ČR. Pokud si tam budete chtít stěžovat, zajisté Vám tuto skutečnost Orgán potvrdí. Jedná se o vozidlo s řádnými technickými prohlídkami, dle oficielního certifikátu STK nevykazuje žádnou závadu bránící provozu a dvě lehké závady vnější koroze, neohrožující vlastní provoz.

 

Pokud u Vás na vesnici (nepíšete kde) jezdí autobusy hezčí, vřele doporučuji jezdit těmito autobusy, případně i jezdit nakupovat do střediskové obce.Tam i zpět Vás tito dopravní krasavci zajisté odvezou a pokud se Vám líbí s nimi jezdit,. můžete i třikrát denně. Víckrát patrně nejedou.

 

Nepřipadá Vám trapné, že po dvou týdnech od standardní cesty a dvou odpovědích jasně stanovících názor jiných dopravců, nám neustále píšete? To opravdu jste na tom tak ekonomicky špatně, že žebráte o peníze? Z Vašeho materiálu i z našich kontrolních jízdenek Vám musím sdělit, že jste s námi dne 1.6.2014 vůbec necestovala. Pokud by ano, my máme originál Vaší jízdenky (což není pravda) a Vy nemůžete ...

Dosavadní doporučení: přečíst (23)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 02.07.14 18:01  Marek  (170116)

Jedním slovem KATASTROFA

Chování pana Hofmanna je stupídne, nevychovane a se slušností nemá nic do činení. Taky jsem se chtěl stažovať a to čoho som sa dočkal ani nebudem opisovať. Je to proste ...

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 02.07.14 18:23  Katarína C  (169625)

Jedním slovem KATASTROFA

napsala jsem stížnost na Ministerstvo dopravy. pošlete jí taky. čím více nás bude, tím větší váhu to snad bude mít e-mail: sekretariat.040@mdcr.cz

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 16.06.14 16:34  AntiHoffmann  (169647)

Jedním slovem KATASTROFA

Jo, Hoffmann, to je známá firma. A to doslova. Ještě když podnikal pod svým jménem, tak to byla bída s nouzí. S Eurolines nemá nic společného, klasické paratizování na pověsti, řekl bych. Každopádně doporučuji stížnost na ČOI a podnět třeba zaslat i na www.busportal.cz.

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 16.06.14 18:16  Katarína C  (169625)

Jedním slovem KATASTROFA

Děkuji za odpověď. je to nefér vůči firmám, které své služby odvádí perfektně a podobné firmy jim dělají špatné jméno.poslala jsem to i na Ministerstvo dopravy. kdyby mě na mém autě zastavili policajti a uviděli pneumatiky bez vzorky tak mi napaří slušnou pokutu a to ohrožuji sama seba. ale když na dálkovou linku jezdí bus a veze 45 cestujících a pneumatiky vzorek ani neviděli tak to je hrůza....

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 17.06.14 10:22  AntiHoffmann  (169647)

Jedním slovem KATASTROFA

Dobře jste udělala, že jste to poslala i na MD. Je to až  k nevíře, jak může provozovat takové služby.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (17) 01.05.14 00:24  nespokojená cestující  (168192)

Zkušenost s firmou EUROLINES Česká republika

V pondělí 28. 4. 2014 jsem cestovala na lince Praha-Banská Bystrica o 11:00, jela sem do Trenčína mezin. autobusem č. 0003951 od společnosti Eurolines Česká republika (byla jsem v tom, že je to společnost EUROLINES). Má zkušenost? Byla jsem velice nespokojená, ba až zděšená správaním posádky a jednáním s pasažéri z následujících dúvodú:
1) Namísto normálního autobusu pro nás do Prahy přijel malý nekomfortní mikrobus. Pán, co kontroloval lístky a ukládal batožinu (ne řidič), nám nedal žádné vysvětlení, proč cestujeme takovým malým autobusem, neodpovědel nám na naše otázky. A o zaplacení za zavazadla nám nedal žádné potvrzení, takže peníze mohli jít klidne jemu do kapsy a ne společnosti.
2) Mikrobus byl plně obsazený cestujícíma. Problém byl v tom, že jsme byli všichni obloženi batožinou, byla v uličce i všude, kde byl centimetr volního místa, nebyli tam volní žádné únikové cesty, batožina nebyla přivázána. Z pohledu bezpečnosti to bylo velice špatně, co by se tak asi stalo v případe havarie (pokud by jsme nezemřeli pri zrážce, tak by nás dorazili ty zavazadla). Navyše, když už si člověk platí za zavazadla, mají byt v zavazadlovém prostoru a ne vedle cestujícich a pod jejíma nohama.
3) Okna se téměr nedali otevřít. A otevřít je bylo nutné z duvodu , že tam bylo horko a nebyla tam klimatizace, zato vydýchanej vzduch ano. 4) Řidič jel z Prahy jako šílenec, překračoval povolenou rychlost (sám to pak v Brně řekl, že jel 140km/hod.), ohrožoval naší bezpečnost prudkými pohyby ze strany na stranu, byl nalepený na kamion, ...
5) Z nástupní zastávky v Praze jsme jeli někam pro příves/vozík na zavazadla, ale když jsme dojeli na místo, ten druhej pán (ne řidič) jen skonstatoval, že přívěs nemužeme z provozních duvodu brát, tak ty zavazadla budou všude kolem nás nadále. Pak jsme se opět náhlili, protože jsme měli kvuli zastávce pro příves zpoždění.
6) V Jihlavě jsme se slušne mnozí z nás řidiče zeptali, že proč vlastně jedeme v mikrobusu, když se jedná o mezinárodní linku z ČR na Slovensko, z HLAVNÍHO MĚSTA ČR, několik set kilometru. Ten pán nám neodpověděl a řidič taky ne. Neřekli ani slovo.
7) V Brně, kde jsme měli 10 minut přestávku, jsme se ptali zase, co se vlastně děje, proč je situace taká, jaká je. Ten druhej pán nás zřetelně ignoroval svým mlčením. Otázky byli kladeni dostatečně hlasitě a slušne, mladými i starými, mužmi i ženami, Slováky i Čechy. Žádná odpověď, což nás iritovalo. Ten druhej pán byl nezdvořilej, měl nepříjemní narážky. Ptali jsme se, jestli z Brna nepojedeme jiným autobusem, normálně velkým, jestli nepřesedneme (tak to říkala jedna paní, co tou linkou již nedávno cestovala). Řidič odpovědel, že neví. Kdo jiný to má vědět než řidič? Pak jsme se dovědeli, že přijede další autobus, do kterého jsme pak přesedli. 
8) Ten druhej autobus byl poruchovej. Ze začátku stále něco pípalo (seděla jsem blízko za řidičem, takže jsem to dobře slyšela). Někde Mezi Kyjovem a Moravským Lieskovým (už si to přesně nepamatuju) zastal na čerpací stanici a něco asi 10 minut opravoval. Ale i tak jsme měli později potíže, autobus nevládal do kopce, jeli jsme opravdu pomalu, už to vypadalo, že nedojedeme na Slovensko. Tímto chci říct, že takovej autobus neměl být použít pro mezinárodní linku, na takovou dlouhou trasu. Cestujíci se přece běžně snaží chytit další navazujíci spoje, takže stav vozidla se jich týká. Navyše jízdné není zanedbatelné, takže za tu cenu přirozeně očekáváme to, co nám bylo slíbeno (přepravu z místa A do místa B včas a za normálních podmínek, bezpěčně a slušně).
(Jen pro vysvětlení, jsem Slovenka, ale psála jsem po česky záměrně, aby ste mi dobře rozuměli. Takže omluvte prosím mé gramatické chyby, češtinu jsem nikdy nestudovala.)
Dosavadní doporučení: přečíst (17)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 19.08.14 13:29  Peter Hríbik  hribikovahanazavinaccentrum.sk  (171320)

Zkušenost s firmou EUROLINES Česká republika

Súhlasím s nespokojnosťou zákazníkov. Eurlines Česká republika, nie sú schopní vrátiť peniaze, keď cestujúci ich spoj nevyužije z vlastnej viny. Písal som na všetky možné dostupné maily Eurliniek a zovšadiaľ mi odpovedali, že spoj Praha-Banská Bystrica neprevádzkujú. Keby mi aspoň napísali mailovú adresu, na ktorú mám napísať, ale ani to. Cestoval som 22. 7. 2014 domov z Prahy, lístok bol zakúpený na nádraží Louny. Na ceste bola nehoda, autobus som nestihol, hoci som išiel z Loun s predstihom 1 hod. 30. minút. Kúpil som si lístok na najbližší možný spoj do Bystrice a prosil som pracovníčku, ktorá pre dávala lístky, aby mi povedala, kde si mám uplatniť náhradu, kdeďže som nestihol spoj o 11.00. Oborila sa na mňa, že či má mi vrátiť peniaze zo svojho. Nikto mi nevedel poradiť, kde si mám uplatniť náhradu na 500 Kč, ktoré om zaplatil zbytočne. Pracujem v Čechách a pravidelne som využíval spoje tejto spoločnoti. Teraz som na pochybách, či ich ešte niekedy použijem.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (8) 07.06.14 14:56  Monika  (169425)

Zkušenost s firmou EUROLINES Česká republika

Dobrý deň, 15. mája 2014 som mala rovnakú skúsenosť, až na to, že batožinu sme mali vo vozíku za mikrobusom a v Jihlave sme prestúpili do starej Karosy, ktorá ledva zašla na Slovensko a to nehovorím, že sme meškali a nestihla som ďalšie spoje! Podľa rozpisu cesty mala byť v Brne polhodinová prestávka, namiesto toho len šofér zakričal, že naloží ludí a ideme ďalej, žiadna prestávka! Cesta trvala 7 hodín a tie služby za tú cenu ani nekomentujem. 
Kontaktovala som EUROLINES Česká republika spol. s r. o., kde mi oznámili, že ich spoločnosť nerobí túto trasu, jediná linka EUROLINES je z Prahy do Bratislavy. 

Takže zasa ide o nejakých podvodníkov, ktorí sa obohacujú na úkor cestujúcich!!! Autobusom z/do Prahy nikdy viac!!! jedine ak Student Agencie alebo RegioJet.

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (20) 09.06.11 16:02  Jan  (147348)

Pozor

Pozor - tato firma nemá s pravými Eurolines vůbec nic společného - nevěřte jim a vyhněte se obloukem!

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (20)
Vaše doporučení:


Diskuze Firma EUROLINES Česká republika spol. s r.o., další stránky: 1
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Firma EUROLINES Česká republika spol. s r.o.

Firma EUROLINES Česká republika spol. s r.o. - zdrojová stránka k tématu diskuze Firma EUROLINES Česká republika spol. s r.o..

Zasílání Denního souhrnu názorů na Firma EUROLINES Česká republika spol. s r.o. e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Firma EUROLINES Česká republika spol. s r.o..

 Burza Prime 16:14 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  600.00  -3.23% 
 ČEZ  851.00  +2.22% 
 ERSTE  1 029.40  +1.56% 
 GEN(NORTON)  518.00  +3.60% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KB  833.50  +1.34% 
 KOFOLA  269.00  -0.37% 
 MONETA  102.00  +2.51% 
 PHOTON  45.30  +2.37% 
 PILULKA  210.00  -1.87% 
 PM  15 740.00  +0.38% 
 PRIMOCO   940.00  +2.17% 
 VIG  725.00  +1.47% 
Komodity online
 Ropa 85.81 USD 08:24   
 Zlato 2195.00 USD 08:24   
 Stříbro 24.53 USD 08:24   
 Káva 190.93 USD 27.03   
 Cukr 22.21 USD 27.03   
 Bavlna 91.13 USD 08:24   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Ochranné známky

Finanční katalog

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Monitoring ekonomiky

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.