Výpis odpovědí na následující příspěvek
Výplata
Čeká nás asi víc. Jenom aby kluci v Holandsku neměli bankovní prázdniny:)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Výplata
Dnes mi napsali, že tenhle týden zadali příslušnému oddělení povolení k pokynu pro odeslání peněz a že uvedená platba by měla být s ohledem na velké množství zpracovávaných žádostí provedena (zadána) zhruba do 20 pracovních dní. Žádost jsem podával sice už v dubnu, ale teprve v červnu jsem si nechal vystavit ve Fio bance na pobočce to prohlášení o vlastnictví ke dni vytěsnění, předtím jsem zaslal pouze elektronický výpis z obchodního účtu (4/2018) stažený z e-brokera, kde teda byly rovněž informace o vlastnictví akcií Fortuna, ale zřejmě to bylo nedostačující.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Výplata
24/4 Odesláno mailem
26/6 přišlo mailem upozornění na chybu v IBAN:
"Our payment system indicates that your IBAN-number is incorrect.
Please check your IBAN and mail the correct IBAN to me"
27/6 poslán mailem správný IBAN a od té doby zatím nic ani e-mail s nějakou informací ani peníze.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Výplata
5/8 stále nic ani mail ani peníze na účtu. tak sem je zaurgoval mailem
14/8 přišla odpověd, že zřejmě došlo k chybě v komunikaci mezi odděleními a systém stále čeká na zadání správného IBAN
Trvalo by dlouho zjistit kdo za to může, mají toho moc a mají dovolené. Tak zadají převod ručně a za pár dní by měli penize dorazit přesně k chybě došlo Tak uvidíme.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
101až
120
(3682)