! HPH - výzva nově vzniklého sdružení akcionářů ! - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    

! HPH - výzva nově vzniklého sdružení akcionářů ! - Diskuze a názory


Výpis odpovědí na následující příspěvek

přečíst (3) 12.06.2019 23:07  Sekyrka  (202589)

Stupeň nenažranosti

Kožený i Vostrý mohli odejít s čistým štítem a pěkným majetkem. Ale chtěli všechno a to se jim vymstilo. Čekám, co se ve finále vyklube z nového vedení. Udělají stejnou chybu?

 Ne že by se mi současné dění nějak moc zamlouvalo, ale zatím se toho dění mohli účastnit i drobní akcionáři. Samozřejmě, úpis byl nastavený tak, aby se jim to co nejvíc znepříjemnilo. Ale například i ten s 20 ks se mohl zúčastnit pouze třetího kola, vložit třeba 300 000 Kč (minimálně desetinásobný převis poptávky byl očekávaný) a odnést si ze dvou návštěv Prahy 5100 nových akcií, tedy 255 násobek původních akcií. Slušnost by byla i nadále z procesu drobné akcionáře nevynechat, už například pro argument u případných soudů. Vždyť i tak si již v těch třech kolech na sebe „velcí kluci“ převedli pěkný majetek. Například pokud bude schválen návrh pana Burdy, akcie, které si drobní akcionáři nepřevedou na listinné, zrušit, tím by se navýšil podíl na akcii těm ostatním, tedy i vedení a těm, co tahají za nitky. A nevymýšlet jejich prodej pod cenou nebo nějaký další úpis na tyto akcie. Chápu, že celá akce je namířena pro ty s 10-20 ks a moc se mi to nelíbí, ale také je asi fakt, že velká část akcionářů již nežije nebo už ani nevědí, že nějaké akcie mají.  A ti co to vědí, by měli být trochu aktivní.

Pokud se mi to ale přestane líbit úplně, například při variantách prodeje akcií nastrčenému subjektu pod cenou, ve finále vytěsnění drobných akcionářů za směšnou cenu nebo něco podobného, přidám se i já k těm, co již dali podněty k soudu. Nikdy jsem k soudu žádné trestní oznámení nepodával, ale všechno je jednou poprvé.

 Jsem tedy zvědav, o jaký stupeň nenažranosti se nakonec bude jednat. O ten, kdy se všeho mohli zúčastnit drobní akcionáři a vy tam nahoře jste přesto pohádkově zbohatli, nebo budete chtít všechno s následnou doživotní nálepkou tunelář (hajzlík, zloděj, ... atd.)?

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 13.06.2019 00:58  Fušér  (196119)

Stupeň nenažranosti

Pane Sekyrko, o úpisu ale rozhodli akcionáři. A úpis byl nastaven tak, že podmínky pro třetí kolo byly pro všechny stejné, bez ohledu na počet akcií. Jestli Vás mrzí, že někdo má peněz více, a někdo méně, někdo je ochoten více riskovat, někdo méně, někdo vůbec, pak volte komunisty a doufejte, že se dožijete opravdového komunismu. Ve třetím kole NEEXISTOVAL drobný/nedrobný akcionář. Neexistoval nikdo "tam nahoře".Všichni měli stejné šance.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (4) 14.06.2019 17:38  šuplík  (196188)

Stupeň nenažranosti

Není to tak Fušére, někteří akcionáři totiž vědí jak je to nalinkováno, takže i ví co se bude dít a nic neriskovali. Ten kdo má 20 akcií a neví zhola nic o tom jaký konec je přichystán těžko mohl jen tak riskovat a vložit svých deset milionů, jestliže o ně může snadno přijít.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 13.06.2019 01:52  Libor  (195360)

Stupeň nenažranosti

Poměřovat stupeň nenažranosti harvardských veksláků časem je zbytečné, oni nezklamou a pro nás je vyčkávání ztrátou času, snažit se o něco s křížkem po funuse není příliš taktické. Lze už odhadnout podle současného postupu, že nás chtějí okrást totál, pak je efektivnější nečekat s podněty a dát je včas, než za těmi podvody smažou skartací všechny stopy :-)Ševčíku a těmi blafy, že něco chtějí akcionáři jsi trapný ty blbe !

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 13.06.2019 01:59  Novák  (197636)

Stupeň nenažranosti

Pane ing.Ševčíku, součet všech významných a reálně blokovaných aktiv k dnešnímu dni a kurzu dává částku 3 271 939 459,00 Kč, z této sumy můžeme snadno zjistit reálnou hodnotu aktiv na akcii před vaším "nástupem " před dvěma lety, a též z ní lze snadno spočítat, o kolik jste akcionáře již okradli. Za pouhé 2 roky vašeho tunelování harvardu několika zde popisovanými kroky, kdy dalším má být ta účelová snaha jít měnit zaknihované akcie na listinky.Jinak ale Ševčíku chápu, že by jste chtěl diskutovat o ptákovinách a nikoli o tom, k čemu jste se dopracovali za poslední jeden dva roky, což výpočtem mohu uvést, neboť to přirozeně zase zajímá nás, které okrádáte. Takže přerozdělením majetku akcionářů z hodnoty aktiv na akcii 200 Kč jste těmi předchozími podvody již nás obrali o 121 Kč na akcii a dospěli k částce 79 Kč, což je darda, v přepočtu jste v souhrnu už akcionáře HPH okradli o 2 miliardy ! Byť zatím ne fyzickou výplatou likvidačního zůstatku na vaše nastrčené subjekty. A ta částka se významně zvýší, pokud vám Mixová, jak se spekuluje, pustí po dohodě s vámi a Jiříkem se Sedláčkem ten další podvod s přeměnou zaknihovaných akcií na listinky. takže již si lze udělat reálný obrázek toho, proč tady vartujete i po nocích a ráno spouštíte kanonádu na ty, co tu vaše podvody zviditelňují. Jen pro doplnění neřeším, že z trustů ještě nevyplaceného Kaňovského okrádáte o vyšší částku, než vyplaceného Mařana a taky beru v úvahu fakt, že akcionáře okrádáte spolu s Koženým, neboť pokud by nebyl likvidačním zůstatkem vyplacen on, tak uvedené částky v předchozích příspěvcích by se logicky zdvojnásobily

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 13.06.2019 02:37  zacyklená sviňa  (202592)

Neurčitost vs. určitost

Nováku, vy jste zdatný psycholog a manipulátor. Neustále žonglujete s neurčitými pojmy jako je podvod, zIodějna a již za hranicí pomluvy, je bez důkazů, jen na základě Vašich zlovolných dedukcí, spojujete se součaným vedením HPH a snažíte se vedení očernit. Akcionáři odsouhlasený úpis označujete jako podvod, tuto ničím neprokázanou dedukci podsouváte čtenářům jako fakt. Devalvujete práci nových likvidátorů ve stylu komunistické propagandy padesátých let. Vaším cílem je rozvrátit diskuzi a společnost. Prozrazuje Vás ale, že o závažných, prokázaných skutečnostech, které HPH poškodily zásadně, mlčíte. Mlčíte o tom, že pravomocným rozsudkem byl likvidátor Častorál odsouzen k náhradě škody vůči HPH a soud na něho uvalil exekuci. Co jiného Vám ale zbývá, že ?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 13.06.2019 02:08  taky názor  (202591)

Stupeň nenažranosti skupiny spojené s managementem HPH

Souhlasím, pokud je možno zdokumentovat jakýkoli podvod, je nesmyslem čekat z jednoho prostého důvodu. Pokud harvardská parta přišla s návrhem na přeměnu akcií a získá tím dostatek akcií, nelze pochybovat, že přikročí k vytěsnění minority, proč? Protože to je pro ně nejspíš v ten okamžik nejbezpečnější cesta, jak z harvardu i fyzicky následně na spřízněné subjekty vyvést náš majetek

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 13.06.2019 02:42  Fušér  (201945)

Stupeň nenažranosti skupiny spojené s managementem HPH

Zacyklená sviňucho, co to pořád jako kolovrátek meleš dokola, přeci jsme psal, že úpis se nastavil schválně tak, aby jsme z něj většinu akcionářů cíleně vyloučili tou povinností šesti návštěv sídla společnosti ! Vždyť jsme se řehtali tomu, že akcionářům neumožníme vyzvednout si upsané akcie po skončení úpisu najednou, ale nutili jsme je jezdit do Prahy ze všech koutů republiky vyzvedávat upsané akcie po každém kole zvlášť, což při deseti upisovaných akcií prvého kola byla od Jiříka vychytávka k pohledání při cestovních nákladech mnoha akcionářů s tím spojených. A prča byla ve vědomí, že Thomas už v prvém kole může naopak upisovat milion akcií na kyperky Vostrého a vychmátnutá práva akcií, které nás státní zástupce donutil darovat harvardu! A my je předtím takto mazaně za asistence Mixové a Tomka vykradli ! A nakonec jsme vyjebali i s těmi, kteří se prvých kol kvůli nákladům na opakované cesty do sídla úpisu vyhnuli a šli jen do třetího, kde si Jiřík na týden od kámošů z BHS půjčil miliardu a spláchnul všechny tím obrovským převisem s jejich uspokojením jednoho % jejich poptávky ! Chlapci nebojme se tady otevřeně prezentovat, že nám jde o to všechny akcionáře okrást, vždyť se státními zástupci si opakovaně vytíráme zadinku, tak o co jde ?! Ta přeměna na listinky je přeci neuvěřitelná pitomina, nám ale poslouží a budeme moci ovládnutím 95% kapitálu pokročit k vytěsnění minority a pak si konečně s Kožkou bez zásahů akcionářů už ty miliardy podělíme mezi sebou !!! Hoši ale ta přeměna na listinky je na první pohled účelovka, proto by bylo vhodné sehnat nějakého vola s protinávrhem, aby to vypadalo na "soutěž" a Mixová se za to nebála schovat a nemuset řešit stažení toho bodu z hlasování !? V nás má sice oporu pro případ, že ji nějak něčím zaplácneme oči a převezmeme na sebe plnění za pozdější případné odsouzené škody, jenže těch účelovek je už kupa a tlak na policajty se bude stupňovat, tak aby nakonec do toho všeho našeho loupení nehamtnuli !!!

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 13.06.2019 03:34  atrapa Ochránce  (200974)

Pane Olivo nebojujte už s vnějším nepřítelem prosím !

Pane Olivo, prosím, neztrapňujte se už. Jste to Vy ? : npor.JUDr.Oliva Miloslav 17.08.1957 čís.182366, starší referent specialista, Operativní odbory pro boj s vnějším nepřítelem (I.–IV. odbor), zdroj: www.ustrcr.cz/uvod/listopad-1989/ii-sprava-snb-hla ...

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 13.06.2019 02:42  Fušér  (201945)

Stupeň nenažranosti skupiny spojené s managementem HPH

Kolegové mějte rozum, napadat tapetování fóra okrádanými drobáky, nebo dokonce nějakými vnitráky nedává smysl, když ty podvody mrskáme ke schvalování valným hromadám ve zběsilém tempu, kdy jsme naředěním jejich podílů už okradli o 2/3 jejich majetku tou buzerací se 6 návštěvami sídla, nebo převisem 750 milionů akcií v poptávce na 12 milionů nabízených akcií a ve stejném duchu je jdeme okrást přeměnou zaknihovaných akcií na listinky, takže oni ty naše podvody ani nestíhají tady prodiskutovávat ! Hoši tvrdit, že nám to brání diskutovat je ptákovina, když o těch akcičkách je lepší z naší strany mlčet, vše mlžit, protože jak dáme nějaké propočty, jak se začneme babrat ve výsledcích toho nadělení, co jsme jen za tři poslední roky napáchali ve vztahu k hodnotě jejich majetku, tak nás tady ukamenují ! Z 600 Kč Thomasem zdefraudovaných na Kypr jsme to hráli na výplatu pouhých 300 Kč přihráním nároku na podíl i Koženému, vše jsme na Kypru schválně umrtvili a brzdíme, jenže jak Vlastík začal hamounit a myslet si na všechno to, co je v trustech ukryto a šlo by šlohnout, dopracovali jsme to i z těch 300 Kč na pouhých 15 korun, o kterých jsme museli přestat raději psát, neb by na valné hromadě došlo na naší defenestraci, či to můžeme zkusit zveřejnit až na poslední chvíli protinávrhem ! Hoši a teď o tom s nimi diskutujme a říkejme, že ty námi nevymáhané kyperské miliardy prodáme v nějakém zamlženém bloku jako neprůhledný zahraniční spor s tím, aby si každý z podílníků ty své v trustech držené penízky, chráněné tvrdým obilným zrnkem Ševčíka vymáhal každý sám, to by hošani v OBI nezbyla k prodeji jediná násada od krumpáče ! Zrovna tak jako s tím přitroublým nápadem Burdy, aby si 240 000 akcionářů jezdilo na Uhelňák měnit své akcie za listinky, když jsme jim je tím naším podfukem s nulovým oceněním 3.5 miliardy aktiv změnili na toaleťák s korunovou cenovkou za kus, které jsme schválně vydali před dvěma měsíci asi 200 držitelům !? Aby tedy kvůli 200 lidem 240 000 ostatních akcionářů muselo brát útokem cestovky k cestě do Prahy, jen abychom je tím odradili a donutili jejich akcie nechat nevyzvednutím propadnout a my je opět jako naředěním jejich podílu úpisem je mohli o ně tentokrát přímo okrást ! A to díky Tomka a Mixové, kteří tyhle naše akcičky nechtějí vidět a někde se schovávají, aby je nemusela komentovat v materiálech valné hromady a nebyli s těmi podvody viditelně spojováni ! Hoši o tomhle diskutovat nelze, proto maximálně vyvolávejme Častorála, nadávejme tapetářům, posílejme na ně Ťáplého Mařana, či se mazejme někam schovat a neprovokujme !?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 13.06.2019 09:33  Fušér  (201945)

Stupeň nenažranosti skupiny spojené s managementem HPH

Chlapci co blázníte s nějakou olivou nebo švestičkou, copak mne nepoznáte? Já jsem ten s tím vypnutým kontrolním reflektorem OSMA a jsem našinec, tak proč na mne tady vy troubové každé ráno spouštíte tu kanonádu, já přece tomu vašemu veškerému rozkrádání fandím, na hromadách mám zavázány oči a zacpány uši a dělám, že nic nevidím, tak proč ta připitomnělá každodenní serenáda hlouposti kolem jména Švestička, blbečkové !!!

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 13.06.2019 09:34  Fušér  (201945)

Stupeň nenažranosti skupiny spojené s managementem HPH

A ty čekateli Mařane troubo hloupá pozór, neotevírej diskuze o výši ceny případného odkupu vytěsňovaných akcií , když z toho hrozí vzniknout mezi akcionáři revolta ! Ne všichni akcionáři jsou hloupá telátka nechápající, kam tou buzerující přeměnou listinek směřujeme a zadaří li se a dojdeme-li tím k ovládnutí 95ˇ% kapitálu, a tedy k možnosti zbavit se minority při šikovně podhodnocených aktivech nulou, že při nastavení účetnictví k nákupu akcií z harvardu úpisem na 1 korunu kousek by bylo považováno za kriminální počin zanedlouho přiznat, že mají hodnotu mnoha násobků, a my za vykupované akcie v odkupu veřejně mohli nabízet víc, než tu korunu !Ty trdlo maková, šířit tady vymyšlené optimistické teorie znamená, že nás pak akcionáři při střetu s realitou mohou vzteky kamenovat !Já si cením tvé povahy zrůdičky, lidské hyeny, které můžeme využívat k vypouštění desinformací, neobracej to ale proti nám, to by jsme nebyli kamarádi !Ona by ta moderní tunelařina je založena na alespoň reálně se tvářících akcičkách, aby každý kdo se začte do námi podvodně zmanipulovaných účetních závěrek viděl, že majetek držíme nastavený na nulu, že naopak s každou akcií držíme účetně spojený dluh, že jejich hodnota je tedy účetně je záporná a tudíž když si nahráváme ty miliony akcií zmanipulováním strany poptávky v úpise, aby nepoznal již na prvý pohled, že to je jako střižené podle paragrafu o podhodnocení aktiv bohapustá rabovačka, tak nemůžeme najednou vyplácet na akcii desetikoruny, přestože majetku je na každou akcii v harvardu za stovky !!Tak prosím Pepíku Mařane držet lajnu a nic neslibovat !Nebo proč myslíš ty troubo, že chceme dělat tu nesmyslnou přeměnu statisíců zaknihovaných akcií na listinky krátce před zánikem harvardu kvůli listinkám, vydaných pouhým 2 stovkám akcionářů, když je to tak drahé a harvard nemá ani floka, mimo námi vytvářené účetní ztráty, zvyšující tu kupu harvardských dluhů při zastavených majetkových řízeních, neboť se bojíme, aby pádem likvidity do harvardu se nerozsypal ten korunový výprodej milionů akcií na na še bílé koníky? ?! No abychom akcionáře okrádali a ne dělali charitu poctivou výplatou likvidačního zůstatku, nebo vytěsňovacího poplatku, tak pro Boha živého už Mařane mlč a mazej se někam schovat, vždyť jsi do toho tunelování svoji lživou propagandou na šich podvodů namočenej s námi až po krk, nebo skončíme všici v kriminále !!!

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 13.06.2019 09:41  Fušér  (201945)

Stupeň nenažranosti skupiny spojené s managementem HPH

Moje řeč, okrádaní akcionáři, Častorál i vnitráci mají prostě smůlu, neboť jak jsem při defraudování majetku harvardu a jejich převádění na Kypr poeticky tehdy zaznamenal, Oba „kameny“ zapomněly na to, že Trusty nejsou obyčejným obilným zrnkem, aby je mohly, společně či proti sobě , rozdrtit. To, co je uvnitř tohoto trustového zrna, majetek akcionářů, je chráněn tvrdou slupkou která brání tomu, aby se obsah zkazil a rozplynul v rukou těchto „kamenů“. Hošani, jestli tomu čištění společnosti stále nerozumíte, tak se smiřte s tím, že brzy posypete domů s holým zadkem, neboť našemu ˇčistícímu teamu není probléme vytřít si zadinu s každým ! Jak s policajty a jejich usnesení o zpronevěře miliard Ševčíkem, tak s Vrchním státním zastupitelstvím, které snaživou Dagmar Mixovou vykoplo s odvolačkou proti tomu nehoráznému dílu policajtů o defraudaci miliard Ševčíkem, tak se soudy, které sice nechtějí přihlížet dalšímu házení brzdy pro rozhodování o sporném majetku strádajícího HPH, neboť už jen pouhým odvoláním se na Vrchňák mazaná Mixová pro nás dokázala získat opět na přípravu toho konečného dočištění harvardu čas, aby se zmáknul nějaký ten právní rozbor nemožnosti z trustů něco vymáhat, když jsme na tom Kypru nakonec stejně všechno bloknuli, aby jsme udrželi to nulové ocenění těch 3.5 miliardy v aktivech ! Na nás jsou krátcí prostě všichni, to už si vážení akcionáři při tom našem postupném očišťování harvardu od jeho akcionářů konečně zapište za uši !!!

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 13.06.2019 09:35  tohle jste četli?  (201666)

Stupeň nenažranosti skupiny spojené s managementem HPH

Pánové z vedení HPH, tohle cintání pitomostí o blinkačích je vážně míněná reakce na zviditelňování vašich podvodů, kterými jste se dopracovali k frašce v podobě náznaků výše likvidačního zůstatku 15 Kč na akcii z jeho hodnoty 300/600 Kč ?

Máte to snad v hlavách touhle prezentací své hlouposti vymaštěné?

 Proč vy paka zlodějská raději nevysvětlíte ten svůj idiotský návrh na přeměnu zaknihovaných akcií na listinky, který povede ke ztrátě majetku většiny držitelů 10 - 20 ks akcií díky nutnosti jezdit ze všech koutů republiky do sídla společnosti akcie měnit, když podobně jste to udělali v úpise, kde měli jezdit kvůli vámi idiotskému nastavení úpisu dokonce 6x, což vedlo k tomu, že jste si v tom korunovém výprodeji miliony akcií rozebrali za součinnosti podvodům přihlížejících likvidátorů Tomka s Mixovou sami, bando zlodějská ?

Jak můžou soudem jmenovaní likvidátoři Tomko s Mixovou nechat tak nehorázně rozkrádat harvard, když i k tomu idiotskému Burdovu návrhu zaujali pozici mrtvého brouka místo toho, aby ho odmítli připustit k hlasování, když s ním jsou spojeny pouze náklady pro harvard a ztráta podílů pro stovky tisíc akcionářů ?

 Kdy tomu vašeho rozkrádání našeho majetku bude konec !!!

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 13.06.2019 09:36  tohle jste četli?  (201666)

Stupeň nenažranosti skupiny spojené s managementem HPH

 

 Samozřejmě, že pokud to současné tunelování harvardu je postaveno na personálním propletenci největšího akcionáře a lidí zastoupených v orgánech HPH, pracujících v součinnosti s dvěma novými likvidátory, pak tato situace neumožňuje  původnímu likvidátorovi ten podvod zastavit.

Pojďme si to bezuzdné  loupení harvardu jeho managementem  hodit na papír a  počítejme, tak pochopíme, proč Ševčík jako propagátor všech akcionáře poškozujících kroků si tady pořád chce  psát o nevrlých reakcích Kaňovského na zasílání výhružných sms, mailů a otravných telefonátů, případně bránit jejich vykrádání společnosti poukazováním na neakceschopnost původního likvidátora, vyřazeného většinovým rozhodování dvou dalších,  a nikoli o našem majetku v harvardu.

Majetku postupně ovládaného skupinou kolem Jiříka, Sedláčka, Ševčíka a v pozadí i Viktora Koženého,  za nečinného přihlížení likvidátorky Mixové.

 Nebo možná ještě hůř za jejího přímého zapojení do snahy ovládnout majetek v hodnotě několika miliard, drženého v kyperských trustech a účelově vedeného v účetnictví společnosti s mulovou hodnotou.

 Pokud lidé stojící za prosazením nestandardních operací a zásahů do účetnictví společnosti, nekorektně vzniklým úvěrem společnosti největšího akcionáře s personálními vazbami na představenstvo,  za nulovým oceněním aktiv ve výši 3.5 mld., 1000 násobným snížení kapitálu, nesmyslně vyrobenou účetní ztrátou, spojenou s realizací pro společnost nevýhodného úpisu korunových akcií, režií toho obrovského3/4 mld. převisu spolu s lidmi,  upisujícími v prvém a druhém kole úpisu na převedená práva kyperských firem získali cca 23 - 24 milionů akcií, na které si vahou hlasů takto získaných akcií navrhnou schválit výplatu 15 Kč na jednu listinku, získají jen těmito operacemi  v průběhu jednoho roku zisk 360 milionů Kč.

Tak  si za  peníze vyplacené  z harvardu  zajistí silnou pozici do nějaké formy veřejného prodeje aktiva za trusty 1 a 2 v jednom balíku ve formě neprůhledného zahraničního sporu, u kterého  před tím cíleně spolu s dalšími  majetkovými spory bránili dosáhnout jeho rozhodnutí, tak  za investici cca 24 milionů zcela bezproblémově díky dlouhé řadě účelových a nestandardních kroků ovládnou aktiva v hodnota několika miliard Kč.  

No řekněte, byl by to snad dobrý podnikatelský záměr, nemravný obchod a nebo další harvardská zlodějna ? Jak by dříve napsal Karel Staněk "třetí a nejspíš už poslední rabovací vlna“, neboť po výplatě zmíněných 15 Kč by společnost  velmi rychle spěla ke svému zániku  jejím výmazem?

Takže vyčkáme na program VH, další překvapení v podobě formy zásahů do účetnictví a zpracování jeho auditu, zkrátka  na  další kouzla s účtem 2018, kde se čeká snaha odštípnout majetek trustů od vykradeného harvardu, umožňující ho následně vyšácnout ..

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 13.06.2019 09:37  tohle jste četli?  (201666)

Stupeň nenažranosti skupiny spojené s managementem HPH

Školící koutek  harvardského mafiána - na tohle hoši pozor – ať vás to nesemele !

NESPRÁVNÉ OHODNOCENÍ AKTIV

Nesprávné ohodnocení aktiv představuje zveřejnění úmyslně podhodnoceného nebo nadhodnoceného ocenění majetku společnosti, za účelem páchání podvodných jednání nebo jejich zakrytí.

Nekorektní hodnotu mohou mít také držená aktiva, nejčastěji pohledávky a zásoby, neboť společnost musí dodržovat zásadu opatrnosti a uvádět majetek v jeho skutečné výši (tedy takové hodnotě, za kterou by bylo možné aktivum v případě potřeby prodat).

TUNELOVÁNÍ

Smyslem tunelování je snaha odčerpat prostředky ze společnosti například prostřednictvím pro podnik nevýhodných obchodů.

 Jinou formou tunelování je také snižování hodnoty podniku zkreslováním skutečné situace (snižování aktiv, navýšení pasiv apod.), důvodem je snaha současného managementu koupit levně podíl této firmy či vyhovět úmluvě s dalším zájemcem.

Co je organizovaný zločin ?

Je to druh skupinové závažné organizované trestné činnosti páchané více nežli dvěma osobami, vyznačující se dlouhodobostí, rozdělením činností, plánovitostí, konspirativností a mezinárodním propojením, s orientací na dosažení maximálních zisků nebo na získání vlivu na veřejný život ve společnosti bez ohledu na použité prostředky. 

Zatím  harvardská mafie nadstandardně plní všechny výše uvedené body od počtu osob s pasy různých zemí zapojených do podvodů s majetkem HPH, délkou času páchající a následně zakrývající tuto svou trestnou činnost, čachrů s desítkami firem z různých zemí přes které odtékal majetek akcionářů a přes které ho tito lidé skrytě nadále ovládají, mezinárodním propojením a dobrou organizovaností těchto osob a jejich krytí se v právně méně vyspělých zemích,  způsobenou škodou statisícům lidí a v neposlední řadě i korupcí.  

Organizovaný zločin z hlediska trestního zákona

Zločinné spolčení
§ 89 odst.17

Zločinné spolčení je společenstvím více osob s vnitřní organizační strukturou, s rozdělením funkcí a dělbou činností, které je zaměřeno na soustavné páchání úmyslné trestné činnosti. Účast na zločinném spolčení
§ 163a odst.1

Kdo založí zločinné spolčení, nebo kdo se činnosti takového spolčení účastní, anebo kdo zločinné spolčení podporuje, bude potrestán odnětím svobody na 2 léta až 10 let nebo propadnutím majetku.

§ 255

Zneužití informace v obchodním styku

(1) Kdo neoprávněně zveřejní, zpřístupní nebo sdělí třetí osobě informaci dosud nikoli veřejně přístupnou, jejíž zveřejnění je způsobilé podstatně ovlivnit rozhodování v obchodním styku, a způsobí tím větší škodu nebo jiný závažný následek nebo tím opatří sobě nebo jinému větší prospěch, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta nebo zákazem činnosti.

(2) Kdo neoprávněně užije informaci dosud nikoli veřejně přístupnou, kterou získal při výkonu svého zaměstnání, povolání, postavení, funkce nebo jinak a jejíž zveřejnění je způsobilé podstatně ovlivnit rozhodování v obchodním styku, tím, že uskuteční nebo dá podnět k uskutečnění smlouvy nebo operace v obchodním systému nebo na organizovaném trhu se zbožím, a způsobí tím větší škodu nebo jiný závažný následek nebo tím opatří sobě nebo jinému větší prospěch, bude potrestán odnětím svobody až na čtyři léta nebo zákazem činnosti.

(3) Odnětím svobody na dvě léta až osm let bude pachatel potrestán,

a) způsobí-li činem uvedeným v odstavci 1 nebo 2 značnou škodu, nebo

b) získá-li takovým činem pro sebe nebo pro jiného značný prospěch.

(4) Odnětím svobody na pět až deset let bude pachatel potrestán,

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 13.06.2019 09:39  tohle jste četli?  (201666)

Stupeň nenažranosti skupiny spojené s managementem HPH

Ztrácet nervy a napadat akcionáře, kteří se nechtějí nechat okrást a žádající vyplatit z HPH své peníze není dobrým počinem pane Ševčíku, zatemňuje mozek a plodí chyby, na které se doplácí. Jinak souhlasím, že k prokázání trestného jednání nestačí prostý fakt, že se majetek akcionářů společnosti řadou kroků postupně přesouvá na nastrčené či spolupracující subjekty zde uváděných osob. K tomu je potřeba prokázat i tento úmysl, případně ve spojení s podvodným jednáním, uváděním poškozovaných akcionářů v omyl manipulací za pomoci lží a podobně.Subjektivní stránku trestného činu ve formě nepřímého úmyslu nelze jen předpokládat, nýbrž je nutno ji na základě zjištěných okolností prokázat. Pokud jsou k dispozici pouze nepřímé důkazy, soulad s čl. 8 odst. 2, čl. 36 odst. 2 a čl. 40 odst. 2 Listiny základních práv a svobod žádá, aby nepřímé důkazy tvořily systém, jehož jednotlivé články jsou v souladu jak mezi sebou, tak i s dokazovanou skutečností. Tedy nepřímý úmysl nelze jen předpokládat, nýbrž je nutno ho na základě zjištěných okolností prokázat, což v případě některých lidí z HPH nemusí být marná práce. Podle mne při troše trpělivosti dát do kupy fakta jistě stojí za pokus, zvláště pokud člověk na svůj majetek čeká 20 roků, tudíž má na vše dost času. Není také tajemstvím, že se nabízí dost zákulisních informací od těch, kteří leckoho v HPH mají plné zuby, a jsou za jistých okolností ochotni řadu věcí o rozhodovacích procesech ve společnosti osvětlit. Však vzpomeňte na výpověď Sedláčka, jak vše vyzvonil na svého dřívějšího chlebodárce Vostrého u soudu. Prostě mě až zaráží, kolika chyb se dopouští někdo, kdo chce šlohnout majetek v řádu sta milionů až miliard. Ať vezmete kterýkoliv prosazený krok v té šňůře navazujících podvodů, vše zpatláno stejně jako k jejich prosazení svolávané hromady. Některé věci působily až komicky, to když odbornice na likvidaci HPH na jedné straně ocenila nulou pohledávku za Aspen a současně tvrdila, že nabízet ze strany Chvatíkové za její mimosoudní vypořádání 25%, tedy zhruba 120 milionů byla pro ni nepřijatelně nízká částka. Nebo jste rozuměli, proč Jiřík chodil a každému tvrdil, že nezná Mixovou, když stačilo zagooglovat a na webech vidět důkazy opaku, když spolu čile kooperovali na likvidaci předlužených firem na severu Čech? A můžeme rozebírat desítky dalších podobných podivuhodností ..

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 13.06.2019 09:40  co tohle?  (202428)

Stupeň nenažranosti skupiny spojené s managementem HPH

Redaktor - Koľko ľudí v súčasnosti nedostalo ešte zaplatené za svoje podiely v trustoch?

Ševčík - Ide približne o 120 tisíc ľudí z trustu 1 a 240 tisíc z trustu 2, ktorí si však nepodali žiadosť o výplatu.

Redaktor - A koľko peňazí je potrebných ešte na to, aby všetci dostali vyplatené svoje podiely?

Ševčík - Zhruba 70 miliónov dolárov.

Redaktor - A tie sú kde uložené?

Ševčík - Približne 25 miliónov dolárov je v Druhej strategickej a potom v Royal Bank of Canada a Franklin Templeton. Dvadsať miliónov je uložených u jedného českého právnika.

Redaktor - Takže keby ste sa zbavili toho receivera, tak reálne môžete všetkých ľudí vyplatiť?

Ševčík - Áno. Spravili by sa audity a do pol roka sa môže vyplácať.

www.aktuality.sk/clanok/277698/sirokeho-spolupraco ...

Když se začtete do rozhovoru Ševčíka pro slovenské noviny tak víte, že váš podíl v trustech stále v plné výši je a nic nebrání například v rámci dohody s Koženým vás vyplatit, neboť Koženého kyperky na to také čekají.

 Možnosti jsou tedy dvě, buď harvardský spolek odblokuje dohodou jak podíl Koženého, tak váš a do půl roka jak se uvádí v článku  vás vyplatí zhruba 220 z trustu 1 a asi 60 Kč z dvojky na váš podíl, při nevyplacení podílů Koženého by to samozřejmě byl dvojnásobek, nebo si chlapci usmyslí vás obrat a dohodu uzavřou právě v tomto smyslu (samozřejmě diskrétně), to vaše okrádání samozřejmě doloží patřičnými argumenty a nějak chytře ošetří zpracováním nějaké analýzy z níž vyplyne, že nic jaká smůla, nic vhodného právě pro vás s trusty dělat nelze . Jak to mohou provést a nevystavit se riziku?

To snad tu bylo napsáno již stokrát, například prodají spor o trusty v jednom balíku v nějaké cinknuté aukci za mizivý peníz, takže vy dostanete lejno a spokojit se budete muset jen s těmi jako balónek zkušebně vypouštěnými návrhy na  15 Kč likvidačního zůstatku,  získaných z ostatních  aktiv, nespojených s kyperskými trusty.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 13.06.2019 09:41  co tohle?  (202428)

Stupeň nenažranosti skupiny spojené s managementem HPH

Už si ani nehrajete na blbce, takže nikdo s vyplácením svých peněz bez jejich patřičného podojení  nepočítá, což musí každého inteligentního člověka napadnout  při sledování toho vašeho harvard  drancovacího tempa.

Vždyť vy jste za pouhý jeden rok již akcionáře okradli tím naředěním jejich  kapitálu o dvě třetiny jejich majetku, takže co by bylo za rok  již lze snadno domýšlet, jste  v tom spolku opravdu výkvět. Samozřejmě lze domýšlet, že zájem skupiny vykrádající harvard se upírá především na blokovaný majetek trustů na Kypru, který lze získat nějakým skrytým postupem ve shodě s Koženým po zinscenování prodeje tothota aktiva neprůhledným způsobem v jednom balíku, jako cenu by takto měl neprůhledný a dlouhodobě zmražený zahraniční spor pro někoho nezainteresovaného do čachrů s ním?

Pokud si ale člověk všechny vaše zdokumentované podvody posledních dvou - tří let složí a podívá se na tu šňůru v souhrnu, vidí jak na sebe navazují,  jak jste personálně propojeni a vypíchne všechny ty vaše lapsusy, které už možná vy nevnímáte a kdy vše do sebe tak perfektně zapadá a na konci vašeho snažení bude opravdu vykradený harvard, pak  při patřičném tlaku na státní zástupce si tipnu, že vám ta vaše sebejistota nakonec zláme  vaz.

Ale vyčkejme na to finále, třeba se pletu a vy si spolu  těch několik harvardských miliard v klídku přes nastrčené firmy podělíte, já osobně bych na vašem místě policajty ale nepodceňoval, taky jsou to jen  lidé a dívat se na to, jak se někdo takhle drze  všem na očích pakuje  i v nich může vyvolávat závist, která je často motorem, kdy pak mohou překvapit, zvláště když se jim pomůže. Vidím to tak, že se nakonec budete topit navzájem, neboť podělit se spravedlivě o tak velké prachy taky není asi jednoduché   :-)

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (4) 13.06.2019 09:42  reál  (202222)

Stupeň nenažranosti skupiny spojené s managementem HPH

Odvolávat se pane inženýre Ševčíku na institut valné hromady v situaci, kdy jste si podvodem na záměru státních zástupců přihrál tím vyhmátnutím úpisových práv z akcií HPH v držení Beria a Harmsu miliony akcií, a kdy s vámi spolupracující osoby  zase podvodem zmanipulovali účelovým nadhodnocením poptávky třetího kola jeho výsledek a tím  ovládly další miliony je úsměvné.

Ten krok s přeměnou  akcií byl očekávaný, neboť zapadá do řady předchozích, směřujících systematicky  k dotunelování  harvardu jeho managementem, opřeným o několik dalších úzce spolupracujících  akcionářú.

Vždyť ta operace s přeměnou zaknihovaných akcií na listinky  je do očí bijící nelogický, naprosto nekoncepční  a nehospodárný  nesmysl právě  u společnosti, plánované zrušit likvidací v horizontu zhruba dvou let, jak avizovala sama Mixová s Tomkem.

Je neuvěřitelné, když společnost  pod taktovkou Tomka a Mixové letos k zaknihovaným akciím v držení 240 tisíc akcionářů vydala v prvém kroku nově upsané akcie v listinné podobě několika stovkám upisujících, aby s odstupem jen několika měsíců v druhém  kroku opřena o argument  nehospodárnosti  a nepraktičnosti  dvojích akcií hradila náklady na krok, kterým zase naopak ty původní  zaknihované přeměňuje na listinné, v držení 240 tisíc akcionářů  ? Tahle statisícová masa má jezdit do sídla společnosti kvůli dvěma stovkám držitelů akcií listinných, pro které je ten idiotský nápad s listinkami v jejich držení nepraktický ?

Ty  zdánlivě idiotsky navazující operace  svoji logiku a smysl samozřejmě mají, nikoliv ale ve spojení s hospodárným a koncepčním dokončením likvidace, nýbrž  pouze ve spojení s pokračujícím okrádáním původních akcionářů, kteří už byli podobným trikem s úpisem naředěním jejich podílů  připraveni skupinou kolem Jiříka, Sedláčka, Ševčíka, Burdy  a za nečinného  přehlížení Tomka s Mixovou o dvě třetiny jeho hodnoty. Teď pokračováním v těch drancujících kolečcích  mají být připraveni i o zbytek ?

 

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (4) 13.06.2019 09:43  co tohle?  (202428)

Stupeň nenažranosti skupiny spojené s managementem HPH

Přestože je společnost předlužena a tragikomický  bod programu žahlého akcionáře Burdy o přeměně zaknihovaných akcií na listinky ji zatíží dalšími nemalými náklady  v situaci plánovaného zániku společnosti, což je samozřejmě jen další nehospodárná a nekoncepční hovadina  v přístupu k likvidaci HPH likvidátory Tomkem a Mixovou, tak představenstvo se k němu nevyjádřuje, nechává ho na vůli akcionářů, a vyjádření likvidátorů dokonce chybí zcela, ti zřejmě hrají mrtvého brouka, umožňujíce tím v rozkrádání společnosti pokračovat, chápete  proč?

Neměli by se akcionáři obrátit na jejich zřizovatele s podnětem, že asi nefungují, jak vidíme na zastupování společnosti u některých řízení ? Jaké náklady s tím krokem budou spojeny se spočítalo?

Jinak ještě k poznámce Mařana o údajném strašení plánovaným vytěsněním akcionářů poté, co skupina Jiřík - Ševčík a spol drancováním harvardu získají více jak 90 % kapitálu, můžete vysvětlit, proč to považujete za strašení a nikoliv za reálně očekávaný krok?

 Pokud totiž odhlédnete od toho, že harvard je řadou předchozích podvodů systematicky tunelován, což 96 % akcionářů  snadno vidí na scvrkávajícím se odhadu likvidačního zůstatku, připadající na akcii, tedy už  zhruba na pouhou třetinu předchozího stavu, což jste zaregistrovali jistě i při úvaze vyplácet likvidační zůstatek ve směšné výši 15 Kč, tedy že u tunelovaného  harvard má vytěsňování akcionářů svá specifika, tak samotný institut vytěsnění minority je zcela standardní operace, která pro harvardskou skupinu má svoji logiku, tudíž proč by ji neměli udělat?

 Otázkou samozřejmě je cena vašeho vytěsnění, tu nejspíš napoví už krok předchozí, tedy cena, za kterou si z harvardu vykoupí balík akcií, který propadne po nevyzvednutí si listinek většinou původních akcionářů. Tato cena vám napoví, za kolik zřejmě budete své akcie později vy prodávat společnosti při vašem vytěsňování z harvardu

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (4) 13.06.2019 09:43  co tohle?  (202428)

Stupeň nenažranosti skupiny spojené s managementem HPH

Nicméně mohu přidat další komentář. Pravdu máte pane Ševčík v tom, že akcionář Burda v pohnutí mysli v jakém  je  může žádat zařadit na program VH kdejakou ptákovinu, například  bod,  žádající zajistit na předmětnou valnou hromadu  svoz všech 240 000 akcionářů z místa bydliště taxíky na náklady společnosti,  což všichni s přihlédnutím k jeho duševnímu stavu můžeme chápat,  nicméně je zde brzda, která má tyto zhovadilosti odfiltrovat a zajistit valným hromadám důstojný a řádný průběh.

V případě žádosti o přeměnu zaknihovaných akcií na listinné je ze stejného důvodu povinností soudem jmenovaných likvidátorů věc posoudit nejen po formální stránce, ale s ohledem na finanční situaci společnosti  se záporným jměním i s důrazem na jimi prezentovaný záměr likvidaci společnosti rychle dokončit a dovést k vypořádání  i po ekonomické stránce.

Především ekonomické možnosti společnosti, potácející se v záporném jmění díky naprostému slhání likvidátorů při realizaci úpisu a jeho nastavení, které tento stav trestuhodně nevyřešil, byť z výsledku úpisu je zřejmé, že to bylo reálné,  z čehož jim nemůže vyplynout nic jiného, než je je to v situaci HPH krok nerealizovatelný, ekonomicky  neobhajitelný s jejich povinností tento navržený bod programu nepřipustit k hlasování valné hromadě. Tady ale bohužel mohu už v předstihu prozradit informaci další a to, že s tímto krokem likvidátorka Mixová nepočítá,  byť je nesporné že i ona chápe, že  společnost poškodí a nic ji nepřinese. Údajně jsou již spolu s Jiříkem domluveni zaujmout  pozici, že i když je nesporné, že v případě realizace tohoto kroku a nějaké s ním spojené žaloby o náhradu jí způsobené škody toto riziko podstoupit, neboť benefity z něj vyplývající pro jejich skupinu  nesrovnatelně převyšují tuto možnou škodu, údajně kalkulovanou v řádu maximálně desítky milionů.

Že tato cesta případné žaloby nikam nevede potvrzuje sám fakt, že v době, kdy by byla likvidátorkou eventuálně hrazena tato škoda by současní akcionáři již byli ze společnosti vytěsněni,  tudíž by harvardu jako poškozenému  byla vyplacena až v době, kdy by ji skupina kolem Jiříka vlastnila už ze 100 %, tedy by se na škodu složili a vyplatili sami sobě. Tato argumentace  má logiku a naznačuje, že tudy obrana akcionářů nevede :-)   

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (4) 13.06.2019 09:53  co tohle?  (202598)

Stupeň nenažranosti skupiny spojené s managementem HPH

Pane ing.Ševčíku, součet všech významných a reálně blokovaných aktiv k dnešnímu dni a kurzu dává částku 3 271 939 459,00 Kč, z této sumy můžeme snadno zjistit reálnou hodnotu aktiv na akcii před  "nástupem " vašeho drancovacího teamu před dvěma lety a zjistit, o kolik jste akcionáře již okradli.

 Za pouhé 2 roky vašeho tunelování harvardu několika  podobnými  kroky, kterým je teď ten Burdův návrh přemeny akcií na listinky jste přerozdělením majetku akcionářů hodnotu aktiv připadající na jednu akcii naředili z  200 Kč  těmi předchozími podvody již k  částce 79 Kč, což je darda, neboť jste každého z nás už okradli o 121 Kč z každé akcie, i v přepočtu jste v souhrnu už akcionáře HPH obrali o takřka 2 miliardy Kč !

 Byť zatím ne fyzickou výplatou likvidačního zůstatku na vaše nastrčené subjekty. A ta částka se významně zvýší, pokud vám Mixová, jak se spekuluje, pustí po dohodě s vámi a Jiříkem se Sedláčkem ten další podvod s přeměnou zaknihovaných akcií na listinky. takže již si lze udělat reálný obrázek toho, proč tady vartujete i po nocích a ráno spouštíte kanonádu na ty, co tu vaše podvody zviditelňují.

 Jen pro doplnění neřeším, že z trustů ještě nevyplaceného Kaňovského okrádáte o vyšší částku, než například vyplaceného Mařana a taky beru v úvahu fakt, že akcionáře okrádáte spolu s Koženým, neboť pokud by nebyl likvidačním zůstatkem vyplacen on, tak uvedené částky v předchozích příspěvcích byli  logicky zdvojnásobné a akcionářům se měly vyplácet docela slušné částky ..

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (4) 13.06.2019 09:55  náhodný kolemjdoucí  (199680)

Stupeň nenažranosti skupiny spojené s managementem HPH

Pánové Karle Staňku, Sedláčku, Jiříku, Burdo, likvidátore Tomku a Dagmar Mixová, není vám hanba za všechny ty podvody posledních dvou let, kdy jste nás okradli jak počítám skoro o 2/3 našeho majetku, za ty vylhané sliby jako s tím úpisem, kdy jste s akcionáři nepěkně vyběhli zapojením desítek svých nastrčených subjektů a takřka miliardovým umělým a účelovým převisem poptávky, takže jste si pobrali takřka všech 25 milionů upsaných listinných akcií a nám zůstalo to obrovské naředění našich podílů? Proč jste lhali o rychlé dohodě, když teď vypouštíte návrhy o výplatě likvidačního zůstatku 15 Kč z našich v harvardu držených 300/600 Kč na akcii? Proč nás stále máte snahu krmit žvásty o Častorálovi, když masivním okrádáním jsme postiženi až teď, za vás, co jste to za nenažraná hovádka ?! Jestli tvrdíte že akcionáři okrádáni nejsou, tak jim vysvětlete, proč jsou pouštěny informace o vyplacení těch ubohých 15 Kč likvidačního majetku akcionářům, majících v harvardu jen v trustech uloženy částky 300 Kč na podíl, což by při nevyplácení kyperek Koženého znamenalo zvýšení na 600 Kč podíl !? A další peníze jistě připlynou z pohledávky Aspen, případně HCC, jak jste tedy došli k návrhům na ubohých 15 Kč? Neznamená to snad drakonické naředění podílu na kapitálu HPH stávajícím akcionářům těmi vašimi podvody ?! A proč Mixová nereaguje v materiálech svolávané VH na ten dementní Burdův návrh s přeměnou zaknihovaných akcií na listinné, kde Mixová s Tomkem strkáním hlavy do písku se zase ukrývají ?!

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (6) 13.06.2019 13:13  reál  (202567)

Stupeň nenažranosti skupiny spojené s managementem HPH

Pánové Karle Staňku, Sedláčku, Jiříku, Burdo, likvidátore Tomku a Dagmar Mixová, není vám hanba za všechny ty podvody posledních dvou let, kdy jste nás okradli jak počítám skoro o 2/3 našeho majetku, za ty vylhané sliby jako s tím úpisem, kdy jste s akcionáři nepěkně vyběhli zapojením desítek svých nastrčených subjektů a takřka miliardovým umělým a účelovým převisem poptávky, takže jste si pobrali takřka všech 25 milionů upsaných listinných akcií a nám zůstalo to obrovské naředění našich podílů? Proč jste lhali o rychlé dohodě, když teď vypouštíte návrhy o výplatě likvidačního zůstatku 15 Kč z našich v harvardu držených 300/600 Kč na akcii? Proč nás stále máte snahu krmit žvásty o Častorálovi, když masivním okrádáním jsme postiženi až teď, za vás, co jste to za nenažraná hovádka ?! Jestli tvrdíte že akcionáři okrádáni nejsou, tak jim vysvětlete, proč jsou pouštěny informace o vyplacení těch ubohých 15 Kč likvidačního majetku akcionářům, majících v harvardu jen v trustech uloženy částky 300 Kč na podíl, což by při nevyplácení kyperek Koženého znamenalo zvýšení na 600 Kč podíl !? A další peníze jistě připlynou z pohledávky Aspen, případně HCC, jak jste tedy došli k návrhům na ubohých 15 Kč? Neznamená to snad drakonické naředění podílu na kapitálu HPH stávajícím akcionářům těmi vašimi podvody ?! A proč Mixová nereaguje v materiálech svolávané VH na ten dementní Burdův návrh s přeměnou zaknihovaných akcií na listinné, kde Mixová s Tomkem strkáním hlavy do písku se zase ukrývají ?!

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (6)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (6) 13.06.2019 16:11  Tak znovu  (202616)

Školící koutek harvardského mafiána - na tohle hoši pozor – ať vás to nesemele

 

NESPRÁVNÉ OHODNOCENÍ AKTIV

Nesprávné ohodnocení aktiv představuje zveřejnění úmyslně podhodnoceného nebo nadhodnoceného ocenění majetku společnosti, za účelem páchání podvodných jednání nebo jejich zakrytí.

Nekorektní hodnotu mohou mít také držená aktiva, nejčastěji pohledávky a zásoby, neboť společnost musí dodržovat zásadu opatrnosti a uvádět majetek v jeho skutečné výši (tedy takové hodnotě, za kterou by bylo možné aktivum v případě potřeby prodat).

TUNELOVÁNÍ

Smyslem tunelování je snaha odčerpat prostředky ze společnosti například prostřednictvím pro podnik nevýhodných obchodů.

 Jinou formou tunelování je také snižování hodnoty podniku zkreslováním skutečné situace (snižování aktiv, navýšení pasiv apod.), důvodem je snaha současného managementu koupit levně podíl této firmy či vyhovět úmluvě s dalším zájemcem.

Co je organizovaný zločin ?

Je to druh skupinové závažné organizované trestné činnosti páchané více nežli dvěma osobami, vyznačující se dlouhodobostí, rozdělením činností, plánovitostí, konspirativností a mezinárodním propojením, s orientací na dosažení maximálních zisků nebo na získání vlivu na veřejný život ve společnosti bez ohledu na použité prostředky. 

Zatím  harvardská mafie nadstandardně plní všechny výše uvedené body od počtu osob s pasy různých zemí zapojených do podvodů s majetkem HPH, délkou času páchající a následně zakrývající tuto svou trestnou činnost, čachrů s desítkami firem z různých zemí přes které odtékal majetek akcionářů a přes které ho tito lidé skrytě nadále ovládají, mezinárodním propojením a dobrou organizovaností těchto osob a jejich krytí se v právně méně vyspělých zemích,  způsobenou škodou statisícům lidí a v neposlední řadě i korupcí.  

Organizovaný zločin z hlediska trestního zákona

Zločinné spolčení
§ 89 odst.17

Zločinné spolčení je společenstvím více osob s vnitřní organizační strukturou, s rozdělením funkcí a dělbou činností, které je zaměřeno na soustavné páchání úmyslné trestné činnosti. Účast na zločinném spolčení
§ 163a odst.1

Kdo založí zločinné spolčení, nebo kdo se činnosti takového spolčení účastní, anebo kdo zločinné spolčení podporuje, bude potrestán odnětím svobody na 2 léta až 10 let nebo propadnutím majetku.

§ 255

Zneužití informace v obchodním styku

(1) Kdo neoprávněně zveřejní, zpřístupní nebo sdělí třetí osobě informaci dosud nikoli veřejně přístupnou, jejíž zveřejnění je způsobilé podstatně ovlivnit rozhodování v obchodním styku, a způsobí tím větší škodu nebo jiný závažný následek nebo tím opatří sobě nebo jinému větší prospěch, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta nebo zákazem činnosti.

(2) Kdo neoprávněně užije informaci dosud nikoli veřejně přístupnou, kterou získal při výkonu svého zaměstnání, povolání, postavení, funkce nebo jinak a jejíž zveřejnění je způsobilé podstatně ovlivnit rozhodování v obchodním styku, tím, že uskuteční nebo dá podnět k uskutečnění smlouvy nebo operace v obchodním systému nebo na organizovaném trhu se zbožím, a způsobí tím větší škodu nebo jiný závažný následek nebo tím opatří sobě nebo jinému větší prospěch, bude potrestán odnětím svobody až na čtyři léta nebo zákazem činnosti.

(3) Odnětím svobody na dvě léta až osm let bude pachatel potrestán,

a) způsobí-li činem uvedeným v odstavci 1 nebo 2 značnou škodu, nebo

b) získá-li takovým činem pro sebe nebo pro jiného značný prospěch.

(4) Odnětím svobody na pět až deset let bude pachatel potrestán,

a) způsobí-li činem uvedeným v odstavci 1 nebo 2 škodu velkého rozsahu, nebo

b) získá-li takovým činem pro sebe nebo pro jiného prospěch velkého ...

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (6)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (6) 13.06.2019 16:21  otázka Jméno 'otázka' používá stále stejný uživatel  (198447)

Školící koutek harvardského mafiána - na tohle hoši pozor – ať vás to nesemele

Vola ze sebe pane inženýre Ševčíku dovedete dělat bezvadně, proto mě zaráží, kolik chyb jste nadělali ve snaze okrást nás o majetek v řádu miliard. No jasně, vy to myslíte férově a ono se to samo vždy zvrtne tak, že nás každým krokem okrádáte víc a více. Mě osobně by vyhovovalo, když si tu přeměnu akcií prosadíte, včetně následného vytěsnění, ono dokud ta šňůra podvodů není dotažena do konce, nedozvíme se, jestli s tím pro vás budou spojeny nějaké důsledky, tož se zatím radujte, jak to vše bezva pácháte :-)

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (6)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (10) 13.06.2019 17:56  otázka Jméno 'otázka' používá stále stejný uživatel  (198447)

Školící koutek harvardského mafiána - na tohle hoši pozor – ať vás to nesemele

Zajímavé je, že v případě ing. Ševčíka a jeho spolčeného týmu tito mohou používat stále stejné recepty, které se osvědčily již v minulosti a ještě na to sami v materiálech valné hromady upozorňují. teď myslím to účelové převolení orgánů vždy těsně před rozhodováním soudů v té věci, kterým nezakrytě účelově se snaží případný v jejich neprospěch vynesený verdikt eliminovat a obejít. Ono se to osvědčilo například při čtvero vystupování z likvidace, jenže doba přeci jen pokročila a právě podobné střípky propojují tunelování harvardu s konkrétní skupinou osob, které jsou v tom spolčeni.Subjektivní stránku trestného činu ve formě nepřímého úmyslu nelze jen předpokládat, nýbrž je nutno ji na základě zjištěných okolností prokázat. Pokud jsou k dispozici pouze nepřímé důkazy, soulad s čl. 8 odst. 2, čl. 36 odst. 2 a čl. 40 odst. 2 Listiny základních práv a svobod žádá, aby nepřímé důkazy tvořily systém, jehož jednotlivé články jsou v souladu jak mezi sebou, tak i s dokazovanou skutečností. Tedy nepřímý úmysl nelze jen předpokládat, nýbrž je nutno ho na základě zjištěných okolností prokázat, což v případě některých lidí z HPH nemusí být marná práce. Podle mne při troše trpělivosti dát do kupy fakta jistě stojí za pokus, zvláště pokud člověk na svůj majetek čeká 20 roků, tudíž má na vše dost času. Není také tajemstvím, že se nabízí dost zákulisních informací od těch, kteří leckoho v HPH mají plné zuby, a jsou za jistých okolností ochotni řadu věcí o rozhodovacích procesech ve společnosti osvětlit. Však vzpomeňte na výpověď Sedláčka, jak vše vyzvonil na svého dřívějšího chlebodárce Vostrého u soudu. Prostě mě až zaráží, kolika chyb se dopouští někdo, kdo chce šlohnout majetek v řádu sta milionů až miliard. Ať vezmete kterýkoliv prosazený krok v té šňůře navazujících podvodů, vše zpatláno stejně jako k jejich prosazení svolávané hromady. Některé věci působily až komicky, to když odbornice na likvidaci HPH na jedné straně ocenila nulou pohledávku za Aspen a současně tvrdila, že nabízet ze strany Chvatíkové za její mimosoudní vypořádání 25%, tedy zhruba 120 milionů byla pro ni nepřijatelně nízká částka. Nebo jste rozuměli, proč Jiřík chodil a každému tvrdil, že nezná Mixovou, když stačilo zagooglovat a na webech vidět důkazy opaku, když spolu čile kooperovali na likvidaci předlužených firem na severu Čech? A můžeme rozebírat desítky dalších podobných podivuhodností ..

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (10)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 14.06.2019 04:03  co tohle?  (202623)

Školící koutek harvardského mafiána - na tohle hoši pozor – ať vás to nesemele

Zajímavé je, že v případě ing. Ševčíka a jeho spolčeného týmu tito mohou používat stále stejné recepty, které se osvědčily již v minulosti a ještě na to sami v materiálech valné hromady upozorňují. teď myslím to účelové převolení orgánů vždy těsně před rozhodováním soudů v té věci, kterým nezakrytě účelově se snaží případný v jejich neprospěch vynesený verdikt eliminovat a obejít. Ono se to osvědčilo například při čtvero vystupování z likvidace, jenže doba přeci jen pokročila a právě podobné střípky propojují tunelování harvardu s konkrétní skupinou osob, které jsou v tom spolčeni.Subjektivní stránku trestného činu ve formě nepřímého úmyslu nelze jen předpokládat, nýbrž je nutno ji na základě zjištěných okolností prokázat. Pokud jsou k dispozici pouze nepřímé důkazy, soulad s čl. 8 odst. 2, čl. 36 odst. 2 a čl. 40 odst. 2 Listiny základních práv a svobod žádá, aby nepřímé důkazy tvořily systém, jehož jednotlivé články jsou v souladu jak mezi sebou, tak i s dokazovanou skutečností. Tedy nepřímý úmysl nelze jen předpokládat, nýbrž je nutno ho na základě zjištěných okolností prokázat, což v případě některých lidí z HPH nemusí být marná práce. Podle mne při troše trpělivosti dát do kupy fakta jistě stojí za pokus, zvláště pokud člověk na svůj majetek čeká 20 roků, tudíž má na vše dost času. Není také tajemstvím, že se nabízí dost zákulisních informací od těch, kteří leckoho v HPH mají plné zuby, a jsou za jistých okolností ochotni řadu věcí o rozhodovacích procesech ve společnosti osvětlit. Však vzpomeňte na výpověď Sedláčka, jak vše vyzvonil na svého dřívějšího chlebodárce Vostrého u soudu. Prostě mě až zaráží, kolika chyb se dopouští někdo, kdo chce šlohnout majetek v řádu sta milionů až miliard. Ať vezmete kterýkoliv prosazený krok v té šňůře navazujících podvodů, vše zpatláno stejně jako k jejich prosazení svolávané hromady. Některé věci působily až komicky, to když odbornice na likvidaci HPH na jedné straně ocenila nulou pohledávku za Aspen a současně tvrdila, že nabízet ze strany Chvatíkové za její mimosoudní vypořádání 25%, tedy zhruba 120 milionů byla pro ni nepřijatelně nízká částka. Nebo jste rozuměli, proč Jiřík chodil a každému tvrdil, že nezná Mixovou, když stačilo zagooglovat a na webech vidět důkazy opaku, když spolu čile kooperovali na likvidaci předlužených firem na severu Čech? A můžeme rozebírat desítky dalších podobných podivuhodností .

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 13.06.2019 18:43  otázka Jméno 'otázka' používá stále stejný uživatel  (198485)

Školící koutek harvardského mafiána - na tohle hoši pozor – ať vás to nesemele

No ano, tyhle obecné blafy ale nereagují na realitu v harvardu. Pokud vím, byla zdokumentována snaha akcionářů svolat NVH a řešit vše spojené se vznikem úvěru a kroky, které to zhatily, rozepisovat znovu vše je zcela zbytečné, ono opravdu lze tvrdit, že v harvardu je podvod naprosto všechno co děláte a vše na sebe navazuje a vede k výsledkům, které lze již teď dopočítat. Však napište, jaké hlasy prosadily to extrémní snížení kapitálu, které znehodnotilo majetek, teatrálně darovaný do společnosti, že to bylo hlasy právě těchto darovaných akcií. Ono pak chtít, aby těm harvard vykrádajícím taškařicím akcionáři dělali stafáž, jak to tu je popisováno v souvislosti s úpisem je opravdu naivní a není hodno inteligenta. Snad toho blba Mařanů, který veškerou svoji energii věnuje tomu, aby odešel s holou zadnicí :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 14.06.2019 04:01  co tohle?  (202623)

Školící koutek harvardského mafiána - na tohle hoši pozor – ať vás to nesemele

No ano, tyhle obecné blafy ale nereagují na realitu v harvardu. Pokud vím, byla zdokumentována snaha akcionářů svolat NVH a řešit vše spojené se vznikem úvěru a kroky, které to zhatily, rozepisovat znovu vše je zcela zbytečné, ono opravdu lze tvrdit, že v harvardu je podvod naprosto všechno co děláte a vše na sebe navazuje a vede k výsledkům, které lze již teď dopočítat. Však napište, jaké hlasy prosadily to extrémní snížení kapitálu, které znehodnotilo majetek, teatrálně darovaný do společnosti, že to bylo hlasy právě těchto darovaných akcií. Ono pak chtít, aby těm harvard vykrádajícím taškařicím akcionáři dělali stafáž, jak to tu je popisováno v souvislosti s úpisem je opravdu naivní a není hodno inteligenta. Snad toho blba Mařanů, který veškerou svoji energii věnuje tomu, aby odešel s holou zadnicí :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 13.06.2019 22:27  otázka Jméno 'otázka' používá stále stejný uživatel  (198498)

Školící koutek harvardského mafiána - na tohle hoši pozor – ať vás to nesemele

Pane inženýre Ševčíku, já stránky HPH sice čtu, jenže se z nich dozvím lejno. Ono ani na valných hromadách se nelze nic konkrétního dozvědět, jestli jste si nevšiml. Ale můžete mi pomoci informace doplnit, teď mě třeba zajímá, jak dopadne ta vaše rvačka s Burdou o to, kdo bude moci více okrást Mařana, z toho co jste tady naznačoval to vypadá, že hledáte blbce, který vám pomůže vyšachovat snahu Burdy výrazně posílit svoji kapitálovou pozici na společnosti a tím narušit vaše dohody o dělbě zisku s Koženým, takže kdo z vás bude podávat protinávrh proti přeměně listinek , Nebo už jste se s Burdou dohodli na nějakém pozdějším zákulisním vypořádání výdělku ?? Mimochodem sledujete kauzu Mostecké, kde i po deseti letech běhají dotyční po soudech a nebýt odsouzeni ve Švýcarech, padaly by i zde tresty?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 14.06.2019 04:00  co tohle?  (202623)

Školící koutek harvardského mafiána - na tohle hoši pozor – ať vás to nesemele

Pane inženýre Ševčíku, já stránky HPH sice čtu, jenže se z nich dozvím lejno. Ono ani na valných hromadách se nelze nic konkrétního dozvědět, jestli jste si nevšiml. Ale můžete mi pomoci informace doplnit, teď mě třeba zajímá, jak dopadne ta vaše rvačka s Burdou o to, kdo bude moci více okrást Mařana, z toho co jste tady naznačoval to vypadá, že hledáte blbce, který vám pomůže vyšachovat snahu Burdy výrazně posílit svoji kapitálovou pozici na společnosti a tím narušit vaše dohody o dělbě zisku s Koženým, takže kdo z vás bude podávat protinávrh proti přeměně listinek , Nebo už jste se s Burdou dohodli na nějakém pozdějším zákulisním vypořádání výdělku ?? Mimochodem sledujete kauzu Mostecké, kde i po deseti letech běhají dotyční po soudech a nebýt odsouzeni ve Švýcarech, padaly by i zde tresty?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 14.06.2019 00:04  Fušér  (202621)

Školící koutek harvardského mafiána - na tohle hoši pozor – ať vás to nesemele

Lidi vážně, opravdu se mi díky harvardu teď dobře usíná. Kde jsou časy,  kdy Ševčík trnul, jak dopadne ta kyperská akcička, nebo doba, kdy byl  na OSMA vláčen jako gauner nejhrubšího zrna a hle, Karel Staněk se Ševčíkem báječně spolupracuje.

Pane Karle Staňku dík, vy jste Ševčíka nenáviděl jako prohnaného gaunera, okrádajícího 240 tisíc českých akcionářů harvardu,  spílal mu v článcích na OSMA o druhých a třetích rabovacích vlnách, a hle je klid, od té doby co Častorál vyčerpal fondy na tantiémy, práci Ševčíkovi nenarušujete, prostě pohodička.

I ta Ševčíkova zpronevěra 3,5 miliard je už chápána jako potřebná,  když je třeba  klid na ty harvard čistící akcičky, dozorčí rada pod vedením Staňka  šlape jako dobře promazaný stroj, kyperky Ševčíka mohou na nastrčené firmy nerušeně upisovat miliony akcií po koruně kousek a jen v prvých dvou kolech mohli získat 9 milionů akcií ještě před tou rvačkou v třetím kole s miliardářem Burdou, který nectí uzavřené dohody s Koženým a snaží se přilepšit si podíl převodem akcií na listinky, aby mohl následně vykoupit miliony těch propadlých díky nastavením podmínek podobně, jako se stalo v úpise.

Zatímco na Kypr se  vyvedl majetek v hodnotě 500 Kč kus, teď vedou oba soupeřící tábory boj o kořist při cinknutém nulovém ocenění aktiv za výprodejovou cenu koruna/akcie, prostě paráda. Zatímco harvardské babičky a dědky akcionáře se tou šikovně zmáknutou buzerací se šesti návštěvami sídla podařilo od úpisu odradit a naředěním podílů odrbat.

Vše běží jak má, kyperky Ševčíka a Koženého upíší za pakatel miliony akcií a později odčerpají likvidační zůstatek,  hned jak bude čištění harvardu dokončeno, zatímco statisícům akcionářů zůstane holej zadek, jistě vám spolu s Mařanem Ševčík s Koženým Karle Staňku  na Staromáku postaví pomník.

Jisté rezervy sice  ještě máte, neboť zprávy dozorčí rady kuňkáte bez patřičného nadšení, pokrok proti dřívějšku tady ale je a za to vám patří dík.

Takže vydržať, na valné hromady si chodit pobesedovat a čekat, než svoji prácičku doděláme a dospějeme k vytěsnění minority buď zaražením postupu Burdy, nebo najitím shody s ním, takže dejme se do práce !

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 14.06.2019 00:20  Fušér  (202621)

Školící koutek harvardského mafiána - na tohle hoši pozor – ať vás to nesemele

Proč se s vámi  mazat když víte, že kapitalizací poloviny současného kapitálu HPH, 8 milionů jeho akcií daruje Tomko s Mixovou Eurohostu za pouhých  8 milionů,  tedy za 1 Kč/1 akcii při majetku v pohledávkách za 3.5 miliardy, zatímco vy jste akcie HPH nakupovali za 300 Kč/kus a více,  s tím stejně nic nenaděláte, to je prostě byznys!?

Pravda, hlásit se k tomu veřejně Mixová s Tomkem moc z důvodu opatrnosti nemohou, jen to svým vyjádřením podporují, co  ale mají dělat?

Napsat, že je to jejich byznys s Jiříkem a Ševčíkem? Nebo že to bodem programu VH předhodila k hlasování valné hromadě sestra Jiříka v představenstvu, spolu s jeho koněm Maternou, kde oni už dopředu ví,  že si to Vlastík s Behrem rádi odhlasují jako poctivě vyjádřenou vůli většiny?

A co, to by jste taky mohli presumovat, že Lojdová, zastupující jak vyšáclý harvard, tak cinknuté kyperské trusty  hodí pro tu kapitalizaci 1.5 milionů hlasů kyperek  Harmsu a Beria

 na pokyn Ševčíka,  ale čeho tím poukazováním chcete dosáhnout ?

…………………………

Už jsem naznačil,  můžete se na valné ptát, můžete protestovat, můžete dávat i nepříjemné otázky, tlachat hodiny a bude vám to co platné?  S prázdnýma rukama posypete zase domů 

Nebo opora v podobě dříve ovládaných 1.5 milionů hlasů akcií hph v držení Harmsu a Beria, ovládané Ševčíkem  a zmnožené tou úpisovou akcičkou na milionů 9 se vám  zdá malá, Jiřík má akcií kolik a Staněk s nimi od roku 2011 snad  díky motivačnímu programu, zajištění funkce až na věky  nemaká ve shodě?  A miliardář Burda snad předložením toho cáklého nápadu s přeměnou všemi 240 tisíci držiteli zaknihovaných akcií na  listinky, jež vlastní pouhých  200 akcionářů je nápadem stejného ranku, jako ty předchozí drancovací akcičky, takže souhra se jistě nalezne, stačí najít ten správný klíč k následnému dělení.

Proto  neupírejte rozhodovací právo většině,  jak Častorál, tak minorita akcionářů je mimo hru, s tím  nic prostě nenaděláte a jestli na vh přijdete, tak se dlouho stejně nezdržíte a pomažete zpátky domů jako namydlený kulový  blesk, kulové tím taky získáte !

 Nebo se Ševčíkovi něco stalo za zpronevěru více jak tří miliard jejich odplutím k rodině Kožených na Kypr?  No vidíte, a takhle to dopadlo i s kapitalizací  dluhu ve prospěch EuroHostu, k vyvedení vašich peněz na Kypr, s extrémním snížení kapitálu, opřeném o nulové ocenění miliard v aktivech, přestože stovky milionů bylo za některá nabízeno dokonce i rodinou Koženého, přesně za ten Aspen. Taky jste bláznili a zbytečně, státní zastupitelství je věru pomalý moloch, když i s ním Thomas vyjebal tou fraškou s darem akcií z držení Beria a Harmsu, na jejichž šlohnutá úpisová práva navýšil svůj podíl a v poklidu si za čas na něj odčerpá likvidační zůstatek a tím vypere výnos té kyperské rabovačky, no není to sen ta moderní tunelařina, chlapci moji ?

Oba „kameny“  totiž zapomněly na to, že Trusty nejsou obyčejným obilným zrnkem, aby je mohly, společně či proti sobě, rozdrtit. To, co je uvnitř tohoto trustového zrna, majetek akcionářů, je chráněn tvrdou slupkou která brání tomu, aby se obsah zkazil a rozplynul v rukou těchto „kamenů“.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 14.06.2019 04:10  Fušér  (202441)

Školící koutek harvardského mafiána - na tohle hoši pozor – ať vás to nesemele

Už jsem naznačil,  můžete se na valné ptát, můžete protestovat, můžete dávat i nepříjemné otázky, tlachat hodiny a bude vám to co platné? S prázdnýma rukama posypete zase domů  

Nebo opora v podobě dříve ovládaných 1.5 milionů hlasů akcií hph v držení Harmsu a Beria, ovládané Ševčíkem  a zmnožené tou úpisovou akcičkou na milionů 9 se vám  zdá malá, Jiřík má akcií kolik a Staněk s nimi od roku 2011 snad  díky motivačnímu programu, zajištění funkce až na věky  nemaká ve shodě?  A miliardář Burda snad předložením toho cáklého nápadu s přeměnou všemi 240 tisíci držiteli zaknihovaných akcií na  listinky, jež vlastní pouhých 200 akcionářů je nápadem stejného ranku, jako ty předchozí drancovací akcičky, takže souhra se jistě nalezne, stačí najít ten správný klíč k následnému dělení.

Proto  neupírejte rozhodovací právo většině,  jak Častorál, tak minorita akcionářů je mimo hru, s tím  nic prostě nenaděláte a jestli na vh přijdete, tak se dlouho stejně nezdržíte a pomažete zpátky domů jako namydlený kulový  blesk, kulové tím taky získáte !

 Nebo se Ševčíkovi něco stalo za zpronevěru více jak tří miliard jejich odplutím k rodině Kožených na Kypr?  No vidíte, a takhle to dopadlo i s kapitalizací dluhu ve prospěch EuroHostu, k vyvedení vašich peněz na Kypr, s extrémním snížení kapitálu, opřeném o nulové ocenění miliard v aktivech, přestože stovky milionů bylo za některá nabízeno dokonce i rodinou Koženého, přesně za ten Aspen. Taky jste bláznili a zbytečně, státní zastupitelství je věru pomalý moloch, když i s ním Thomas vyjebal tou fraškou s darem akcií z držení Beria a Harmsu, na jejichž šlohnutá úpisová práva navýšil svůj podíl a v poklidu si za čas na něj odčerpá likvidační zůstatek a tím vypere výnos té kyperské rabovačky, no není to sen ta moderní tunelařina, chlapci moji ?

Oba „kameny“  totiž zapomněly na to, že Trusty nejsou obyčejným obilným zrnkem, aby je mohly, společně či proti sobě, rozdrtit. To, co je uvnitř tohoto trustového zrna, majetek akcionářů, je chráněn tvrdou slupkou která brání tomu, aby se obsah zkazil a rozplynul v rukou těchto „kamenů“.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (4) 14.06.2019 13:35  Fušér  (196119)

Školící koutek pro rozpoznávání dezinformací

Pane Fušére, zase kradete přezdívky. To byste dělat neměl. Odrazujete akcionáře, aby nechodili na valnou hromadu, že to prý nemá cenu. Vzpomeňte, jak překvapivě prošel na minulé valné hromadě protinávrh drobného akcionáře. A to jste tady na internetu psal, že je prý vše předem připraveno a ušité na míru společnosti EuroHost. A nakonec v 3 kole se mohli účastnit všichni neomezeně, samozřejmě s limitem svých finančních možností a s vůli riskovat. A Euro Host nakonec získal ve 4 kole jen 130 akcií. Takže nejste dobrý prognostik.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 14.06.2019 09:47  občan Kocourkova  (201302)

Školící koutek harvardského mafiána - na tohle hoši pozor – ať vás to nesemele

Tak už nás nenapínejte a napište jak by se mělo správně postupovat.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (4) 14.06.2019 01:02  náhodný kolemjdoucí  (196959)

Školící koutek zaručených informací z pozadí

Ano, pane Fušér, děkuji za zákulisní informace, ještě prosím uveďte zdroj.Podělím se Vámi na oplátku se svými poznatky: Před mnoha lety chtěl Matějka hodit HPH do konkurzu.Pan Častorál konkurzu s velkým úsilím zabránil.To je ale oficiální verze.Ve skutečnosti byl od počátku spojen pan Častorál s konkursním správcem Cupkou, a aby to vypadalo věrohodně, i po ukončení konkurzu pan Častorál za HPH Cupku žaloval na vydání listin.Když hrozil pan JUDr.Oliva zveřejněním celé akce, pan Častorál vzal Olivu do holportu a VEBERG (Olivova firma) směl účtovat za "služby" Harvardu.Pan Oliva neustále zvyšoval své požadavky.Protože měl ale společník Olivy,pan Lonk (skrytý homosexuál) poměr s kamarádem Častorála, JUDr.Zdeňkem Malhockým, protlačil LOnka Malhockého kolem roku 2011 do sekretariátu HPH a Malhocký vymyslel akci "Kypr", kde Častorál na Kypru uzavřel dohodu, ale pak to na pokyn Malhockého popíral.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 14.06.2019 02:52  Sekyrka  (202622)

Školící koutek zaručených informací z pozadí

Náhodný kolemjsoucí, takže vlastně i Častorálovi a Olivovi a Cupkovi a Malhockému šlo jenom o peníze a ne o likvidaci. Proto bych nebrojil proti snaze, aby společnost neměla víc než jednoho likvidátora. Čím více likvidátorů, tím větší pravděpodobnost, že se budou navzájem kontrolovat. Zeptáme se na valné hromadě.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 13.06.2019 23:16  slečna Krisóková  (200965)

Školící koutek pro rozpoznávání dezinformací

Pane otázko, vy skutečně melete páté přes deváté. Mícháte Mosteckou uhlenou do HPH, zřejmě si pletete zvýšení ZK v MUS s jejím následným ovládnutím, do toho motáte návrh akcionáře Burdy, do toho pana Koženého, hrůza. Co takhle přijít na valnou hromadu, je to místo, kde akcionář může něco udělat, neříkejte dopředu že nemůže a nekopírujte postoje pana Častorála, který ani jako likvidátor na valné hromady přestal chodit. Jak dopadl, víme. Jeho vzpoura i vůči soudu se mu nevyplatila. Valná hromada je už 27.6. ! Budou tam hodní i zlí, všichni, pokud tam chtějí být.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 13.06.2019 23:05  občan Kocourkova  (201302)

Školící koutek harvardského mafiána - na tohle hoši pozor – ať vás to nesemele

Jak tvrdé tresty by padaly v Česku v kauze MUS si můžeme domyslet z výsledků kauzy OKD.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 13.06.2019 18:58  gulášek  (201991)

Školící koutek harvardského mafiána - na tohle hoši pozor – ať vás to nesemele

Jaké akce napadáte jako naše podvody, co by jste chtěli pořád počítat? Že změna typu akcií u zanikající společnosti ji nepřinese nic než vysoké náklady, to nemusí nikdo analyzovat! Přece ode mne nečekáte že napíši natvrdo, že Mixová je buď hloupé jelito nebo tunelář, když sám vidíte, jak to s ní vypadá v reálu, kdy na jedné valné hromadě dovede tvrdit, že miliardová aktiva společnosti mají nulovou hodnotu aby hned v další větě uvedla, že jen za Aspen ji Chvatíková nabízela mimosoudní dohodu s vyplacením 25 % - 30% té pohledávky, což je částka více jak 120 milionů CZK?! No tak na ní posílejte udání jak na Státní zastupitelství, tak i na soud , který ji do funkce jmenoval, třeba tím něco změníte, když jsme si naprosto jisti, že vám Harvard dotunelujeme policajtům přímo pod nosem ! Zkuste nám to spolčení prokázat, hošani, copak nevíte, že i zpronevěru miliard jsme dokázali promlčet ?!

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 13.06.2019 18:55  Fušér  (196119)

Školící koutek pro rozpoznávání dezinformací

Otázko, už zase Ižete, dávejte si na to pozor. Děláte nepřípustnou zkratku, že "vše je podvod". Přečtěte si důkladně oficiální stránky společnosti (www.hphas.cz), zprávy likvidátorů a tyto porovnejte s diskuzí tady. Zaměřte se prosím bez ostychu nejen na úroveň vyjadřování, ale také na fakta a hledejte, kde a co je jak ozdrojováno. Pokuste se o to alespoň, prosím.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 13.06.2019 18:50  občan Kocourkova  (201302)

Školící koutek harvardského mafiána - na tohle hoši pozor – ať vás to nesemele

Otázko, myslíte si, že tím, co tady píšete, akcionářům nějak pomůžete?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (7) 13.06.2019 15:24  Fušér  (196119)

Navyšování základního jmění není zIočin

Někteří diskutéři patrně nemají odborné znalosti, co se týče institutu navyšování základního kapitálu.Je to legální prostředek pro získání dodatečných peněz, ale jeho účast je dobrovolná.Že se může snížit podíl neupisujících akcionářů, není důsledkem nějakých machinací nebo podvod, ale nevyhnutelný následek operace.Vzpomeňme na rok 1997 u Mostecké uhelné, kde se stát se na valné hromadě firmy v roce 1997 neúčastnil navyšování jejího základního jmění a jeho podíl tak klesl pod polovinu. Chyba byla ale státu, že si nehlídal svůj podíl.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (6) 13.06.2019 16:05  občan Kocourkova  (201302)

Navyšování základního jmění není zIočin

Přidal bych ještě jeden příklad navyšování ZJ. To, když Agrofert, 100% vlastněný Petrimexem, navyšoval ZJ z 1 mil na 4 mil. 2,6 mil navýšili švýcarští spolužáci Babiše a získali tak 65% Agrofertu. 400 tisíc navýšila Spolana a získala 10%. Na Petrimex zbylo 25% a ztratil majoritu, přestože do Agrofertu nainvestoval stovky milionů. Je vidět, že navyšování ZJ je nespravedlivé, ale legální.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (4) 13.06.2019 18:11  Fušér  (196119)

Navyšování základního jmění není zIočin

Kopírujte tu klidně paragrafy trestního zákoníku, ale je to stejné, jako byste citovali třeba právo, kterým se řídí námořní doprava. Zvyšování ZK není krádež, mýlíte se.Naše právní úprava je naprosto souladná s komunitárním právem (jestli nejste liný, nastudujte si Směrnici EP a Rady č. 2013/24/EU ).Vy vycházíte z chybného předpokladu, že existuje jakási autorita, která Vás bude neustále chránit a vy budete jen vydělávat a bude se starat o Vaše práva. Ve skutečnosti jako akcionář se smíte účastnit na valné hromadě, sám musíte práva vykonávat, smíte ale nemusíte upisovat, atd. Pokud na valnou hromadu ale z 240 000 lidí dorazí jen 10, pak nemůžete vyčítat té menšině, jak hlasuje. Nebuďte pohodlný - starejte se o svůj kapitál !

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (10) 13.06.2019 17:12  Kulich  (201150)

Navyšování základního jmění není zIočin

Vážený PK (Pane Kopíráku), prý jste pro samé strašení tady, kdy tu ve dne v noci píšete kraviny, nestihl upsat. Ale nevadí. Mám díky úpisu z dvacky 4198 akcií. Já Vám je po cca 1500 Kč – tedy za 6 milionů všechny prodám. A Vy na tom ještě pohádkově zbohatnete. Protože až bude Častorál vyplácet roky slibovaných 1800 Kč, a možná i mnohem více, vyděláte na tom ještě nejmíň 1,5 milionů. Já si za těch od Vás utržených 6 milionů nechám postavit nový dům (pozemek už mám), k tomu pořádné nové auto, a ještě dost zbude na zábavu. Vlastně prodám Vám o jednu akcii méně, tedy jen 4197 kusů, tu jednu akcii si nechám zarámovat a pověsím v novém domě na čestné místo. Aby mi navždy připomínala co se dalo pořídit za pouhé 4 tisícovky, a tři cesty do Prahy. A taky jaký vy jste byl trouba !!!

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (10)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 13.06.2019 14:58  náhodný kolemjdoucí  (196959)

Anonymní pomluvy představenstva a likvidátorů

13.06.19 02:37 zacyklená sviňa (202592) Nováku, vy jste zdatný psycholog a manipulátor. Neustále žonglujete s neurčitými pojmy jako je podvod, zIodějna a již za hranicí pomluvy, je bez důkazů, jen na základě Vašich zlovolných dedukcí, spojujete se součaným vedením HPH a snažíte se vedení očernit. Akcionáři odsouhlasený úpis označujete jako podvod, tuto ničím neprokázanou dedukci podsouváte čtenářům jako fakt. Devalvujete práci nových likvidátorů ve stylu komunistické propagandy padesátých let. Vaším cílem je rozvrátit diskuzi a společnost. Prozrazuje Vás ale, že o závažných, prokázaných skutečnostech, které HPH poškodily zásadně, mlčíte. Mlčíte o tom, že pravomocným rozsudkem byl likvidátor Častorál odsouzen k náhradě škody vůči HPH a soud na něho uvalil exekuci. Co jiného Vám ale zbývá, že ?

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:


Výpis titulků 63501až 63520 (119603)

Titulek   Výchozí řazení    Autor  šipka  Datum  šipka
  určitě nečíst (4) Diskutovat o podvodech a tunelování HPH - nebo o žádosti po jiném vyznění fóra ?   gulášek 15.06.19 15:59
  určitě nečíst (4) Diskutovat o podvodech a tunelování HPH - nebo o žádosti po jiném vyznění fóra ?   Fušér 15.06.19 16:02
  určitě nečíst (4) Diskutovat o podvodech a tunelování HPH - nebo o žádosti po jiném vyznění fóra ?   Fušér 15.06.19 16:04
  určitě přečíst (7) Diskutovat o podvodech a tunelování HPH - nebo o žádosti po jiném vyznění fóra ?   občan Kocourkova 15.06.19 13:19
  přečíst (3) Stupeň nenažranosti   Sekyrka 12.06.19 23:07
  přečíst (4) Stupeň nenažranosti   Fušér 13.06.19 00:58
  spíše nečíst (4) Stupeň nenažranosti   šuplík 14.06.19 17:38
  spíše nečíst (2) Stupeň nenažranosti   Libor 13.06.19 01:52
  spíše nečíst (1) Stupeň nenažranosti   Novák 13.06.19 01:59
  určitě přečíst (3) Neurčitost vs. určitost   zacyklená sviňa 13.06.19 02:37
  spíše nečíst (1) Stupeň nenažranosti skupiny spojené s managementem HPH   taky názor 13.06.19 02:08
  spíše nečíst (3) Stupeň nenažranosti skupiny spojené s managementem HPH   Fušér 13.06.19 02:42
  určitě přečíst (3) Pane Olivo nebojujte už s vnějším nepřítelem prosím !   atrapa Ochránce 13.06.19 03:34
  spíše nečíst (3) Stupeň nenažranosti skupiny spojené s managementem HPH   Fušér 13.06.19 02:42
  spíše nečíst (2) Stupeň nenažranosti skupiny spojené s managementem HPH   Fušér 13.06.19 09:33
  spíše nečíst (2) Stupeň nenažranosti skupiny spojené s managementem HPH   Fušér 13.06.19 09:34
  spíše nečíst (3) Stupeň nenažranosti skupiny spojené s managementem HPH   Fušér 13.06.19 09:41
  spíše nečíst (2) Stupeň nenažranosti skupiny spojené s managementem HPH   tohle jste četli? 13.06.19 09:35
  spíše nečíst (2) Stupeň nenažranosti skupiny spojené s managementem HPH   tohle jste četli? 13.06.19 09:36
  spíše nečíst (3) Stupeň nenažranosti skupiny spojené s managementem HPH   tohle jste četli? 13.06.19 09:37
« Předchozí | 3169 | 3170 | 3171 | 3172 | 3173 | 3174 | 3175 | 3176 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  630.00  +0.32% 
 ČEZ  847.00  -0.94% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 119.00  +0.36% 
 GEN DIGITAL  510.00  +3.24% 
 GEVORKYAN  252.00  -2.33% 
 KOFOLA CS  275.00  +0.73% 
 KOMERČNÍ BANKA  869.50  -0.29% 
 MONETA MONEY BANK  103.00  0.00% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 840.00  0.00% 
 PHOTON ENERGY  44.65  -2.08% 
 PILULKA LÉKÁRNY  181.00  -4.74% 
 PRIMOCO UAV SE  890.00  0.00% 
 VIG  750.00  +0.67% 
Komodity online
 Ropa 87.78 USD 24.04   
 Zlato 2318.31 USD 24.04   
 Stříbro 27.21 USD 24.04   
 Káva 227.38 USD 24.04   
 Cukr 19.90 USD 24.04   
 Bavlna 80.95 USD 24.04   
Zobrazit sloupec