Přátelé, pojďme vzít rozum do hrsti a dát hlavy dohromady.
! HPH - výzva nově vzniklého sdružení akcionářů ! - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení
! HPH - výzva nově vzniklého sdružení akcionářů ! - Diskuze a názory
Máte všichni pravdu
Máte všichni pravdu
Mají to tak, že VH se svolává inzerátem na stránkách hphas a informací v obchodním věstníku, jenže ty stránky společnosti jsou ovládány soukromou osobou, která když z harvardu odejde a společnosti na stránky znemožní přístup, tak VH nesvolají. Jenže tohle čekatele nezajímá, to je nad jeho možnosti zpracovat, takhle škodit nám všem řešením toho, co lze kdykoli rozhodnout dle aktuální potřeby. Pane čekateli, kolik majetku mimo ten zpochybněný rodinou Kožených na jeden podíl je, to přeci není důvod 8 roků tajit, není v tom nic sporného, zvláště když jednáme pouze o nějakém hrubém odhadu.Hned jak to budete vědět, a výsledku vyjednávání otevření trustů, pak teprve má smysl se začít zabývat otázkou distribuce toho majetku.Ale vážně doporučuji řešit 1. duben, a podmínky toho úvěru, bez kterého tím dnem padá do insolvence.
Máte všichni pravdu
Kdybyste radši, vy pitomci, co tu denně o půlnoci píšete nesmysly, obstarávali svoje manželky, to by bylo jistě smysluplnějšíí, než tady neustále vymýšleli ty vaše nadávky a trapné spekulace! Aspoň byste byli k něčemu (konečně) užiteční!
Máte všichni pravdu
Já jsem odpůrce nadávek. Vy asi také, že? Takže za všechny: disktujme bez nadávek a urážek, jak nám radí pan moudrý.
Máte všichni pravdu
Také nechápu, proč se akcionáři ptají na likvidaci, která trvala krásných 17 let v neomezené moci jediného likvidátora. Teď je likvidátor bez vlivu, jaká je to škoda. Na dotaz, proč nechodí na valné hromady, existuje odpověď. Má na to své vlastní důvody. A proč neinformoval akcionáře o krachu směnek za 10 miliard Kč? Na to by se akcionáři také neměli ptát. Náš klub to nezajímá.
O kolik zhodnotil za 15 roků náš majetek bývalý správce trustů Ševčík?
S ohledm na vyšší věk poškozených akcionářů navrhuji zůstat u praktických věcí
O kolik zhodnotil za 15 roků náš majetek bývalý správce trustů Ševčík?
Z jeho jednání, kdy tady do úmoru velmi podezřele od rána do večera kope do likvidátora bez vlivu naznačuje, že připravuje půdu pro příchod nějaké informace typu atomové bomby ! Pane čekatel, zkuste zjistit o co jde, hádám, že nějakým nadstartním zhodnocením vašeho majetku na Kypru chce uvést tuto informaci, zkuste dotazem u něj něco zjistit.Hodnota majetku trustů z 2004 je známá, stačí tedy zjistit přibližné roční úročení a vše už dopočítáme. Pane Mařan, prosíme vás jako prostředníka a dobrého komunikátora o pomoc získat tyto informace, dík !
O kolik zhodnotil za 15 roků náš majetek bývalý správce trustů Ševčík?
Zkusme neřešit mrtvý majetek a věnujme se tomu zbylému, o který by jsme mohli ještě přijít.Ve věci odblokování majetku na Kypru jednají za společnost likvidátoři, na to my v tento okamžik nemáme vliv, jenže my jsme vlastníci tohoto majetku jak skrze vlastnictví akcií HPH, tak z pozice policií napadeného podílnictví na trustech. Hodnotu většiny blokovaného majetku lze zjistit, jediné kde toto ocenění nelze provést ja majetek trustů, kde ale jistě společnost informace má, neboť již cca 8 roků úzce spolupracuje se Ševčíkem a bylo by divné, kdyby tyto informace si od něj nevyžádali, než s ním začali protlačovat ty projekty typu štěpení a tak.Takže, je jasné, že převzetím majetku nuceným správcem aktuální info nemá, jenže neměl by být problém se k této hodnotě dopočítat.Přece náklady na jeho správu, pokud se s majetkem aktivně nepracuje jsou fixní, jeho zhodocování lze taky odhadnout dle toho, jakou formou je majetek uložen, no a nakonec, vyjít lze ze stavu, ke kterému byl znám. Je ale opravdu divné, že ani rámcový nástřel nikdo z party Staněk - Ševčík nechce vydat. Jinak řešme věci odpředu, ne jako troubové od zadu, tedy jak si ho budeme rozesílat pokud nevíme, jestli má čekatel na kontě 5 korun na akcii, nebo 1000 Kč.
O kolik zhodnotil za 15 roků náš majetek bývalý správce trustů Ševčík?
naprostej souhlas, odvádět pozornost k věcem 15 roku starých nemá smysl, když to vystupovani z likvidace, kterym se Sevcik snazil platnost smenek navazanych na spolecnost v likvidaci zrusit smysl nema.A souhlas, ze treba je hlidat ten majetek, ktery je ted realny, jenze marnost nad marnost, kdyz na vh chodi ... ktere zajima jen to zalohove posilani neceho, o cem nikdo nechce mluvit. Jen naprosty idiot nechape hrozbu ztraty vaseho majetku v pripade, ze se Viky zasekne, predse vzdy musi byt znam postup i v pripade katastrofickeho scenare !!!! Navrhuji na vh zamykat cekatele na WC, nez se vyresi podstatne veci pro nas vsechny !!!!!
O kolik zhodnotil za 15 roků náš majetek bývalý správce trustů Ševčík?
Nebuď trapnej Zavadile ! Kdyby tě nechalo vedení mluvit , tak jsi tam opakoval do nekonečna to samé : protizákonné konání VH a žalobu na Ševčíka . Bohužel jsi úplně zapomněl v té euforii na otázky pana Kaňovskýho . Tak doufám , že na NVH už nebudeš PK zastupovat .
O kolik zhodnotil za 15 roků náš majetek bývalý správce trustů Ševčík?
Pokud vím, tak na VH zástupce akcionářů společnost jen v neformální diskusi po jejím skončení pro neusnášení schopnost mimo její program upozornil, že by pro případ svolávání dalších měl odstranit nějaký problém s doménou stránek, na kterých se svolávací inzerát umisťuje měl odstranit, též se doporučuje úpravu pozvánek do souladu se ZOK, i když má společnost na tohle jiný právní výklad a tímto jednáním problémy spíše odstraňovat, nepomáhá tím platnost dalších VH v praxi podpořit? Než tady blbě žvanit nesmysly ?
O kolik zhodnotil za 15 roků náš majetek bývalý správce trustů Ševčík?
Nejpodstatnější informací, kterou na té VH bylo potřeba získat je vědět, jak byl vyřešený problém harvardu s půjčkou 60 milionů a uročenou asi 9%, protože pokud to nevyřešili uspokojivě, třeba tím, že věřitel už dál půjčku držet nechce, tak má čekatel po starosti. Jenže likvidátoři se mimo program do prezentace informací nezapojili, proč!Tohle byla fakt nejzásadnější informace, dělit si kůži živého medvěda je opravdu pitomost. To se dá rozhodnout podle potřeby během jednoho dne, tak proč o tom melete teď, když čekatel neví, co v trustech za kostlivce Ševčík skrývá? To tě čekateli nezajímá, sakra?
O kolik zhodnotil za 15 roků náš majetek bývalý správce trustů Ševčík?
promiňte, s půjčkou 30 milionů samo sebou
O kolik zhodnotil za 15 roků náš majetek bývalý správce trustů Ševčík?
Já nechápu jedno, za HPH tam bylo několik lidí z představenstva a dozorčí rady, kecalo se pouze neformálně když valná nebyla, tak proč někdo nemohl říct, že nová smlouva o půjčce byla prodloužena třeba o půl roku za stejných podmínek, místo těch blábolů Staňka, kterými si ten člověk léří nějaké mindráky, zástupce akcíků má pravdu, na valných nám škodí pouze 2 lidi, ten hloupej děda, který okřikuje lidi s věcnými náměty a Staněk, co dát na další hromadu návrh na jeho odvolání? Čekateli, jdete s námi do toho ?!
O kolik zhodnotil za 15 roků náš majetek bývalý správce trustů Ševčík?
a v čem řešíte problém, o jaké body jde, je jsi je neprojednal čekateli ty? Jaké body? Bylo potřeba řešit další věci a ty pán otevřel, třeba tu žalobu, rozesílání peněz je technikálie, jenže žalobu na stát může podat jenom poškozená, tedy HPH a ta může ta pár měsícú zaniknout ty tatare! Proto to bylo zmíněno! Navíc nejde o samotnou informaci, tu si každý zjistí klidně sám telefonem, co je nutné mít všechno řečené zadokumentované valnou hromadou, která ale nebyla, proto tam ty otázky nebyly, jdi už do háje s tím plkáním a jak říkají všichni, neškoď akcionářům.Vždyť tady plkáš 8 roků jenom o rychlé výplatě a jak vidíš, věe dopadlo přesně tak, jak ti všichni tvrdili.Proč Ševčíka nekamenuješ, že zablokoval Bayera, nemusel hervard shánět půjčku!
O kolik zhodnotil za 15 roků náš majetek bývalý správce trustů Ševčík?
Víš co čekateli nepochopím, proč se pána na vše nezeptáš a věc s ním neprobereš, třeba by jste si vše vysvětlili a buď ty nebo on by na argumentech seznal, že třeba nezná důvod nějakého postupu? Poštěkáváním níčeho nedosáhneš, jen škodíš všem! Nemáš mail nebo telefon ? Co vím, řada akcionářů se schízí a komunikují spolu na obou stranách :-)Jedni jak odrbat druhé a druzí jak se ochránit
O kolik zhodnotil za 15 roků náš majetek bývalý správce trustů Ševčík?
Tak je pravda, že nejčastěji téma žaloby otevíral právě pan čekatel a problém vidím v tom, že některé informace naznačují, že to pro akcionáře může být jedinou náplastí na způsobenou škodu. Pokud Mixová bude chtíl likvidaci uzavřít rychle a získá li pto to dohodou podmínky, může se to pokusit udělat velmi rychle. Pokud by se společnost vypořádala za nějaký slušný peníz tak proč ne, jenže pokud se tají veškeré informace o majetku, tak proč se nesychrovat pro jistotu a současně si nepřipravovat podmínky pro čekatelem stále vzpomínanou žalobu.Jenže to není tak, není asi těžké hledat důvody, byť některé se dají vyrábět i teď kroky, kterým by právě nerozuměl čekatel a považoval by je jenom za obstrukce. Potíž totiž může být v tom, že žalovat lze některé prodlevy pouze ve stanovených lhůtaách, a protože nikdo z nás nejsme právník, vzpomenout si na žalobu týden před zrušením společnosti je asi nesmysl, ne? Jinak souhlasím, nijak jinak než vhodnou komunikací nic nedosáhneme, ale nechť každý jedná jak umí
O kolik zhodnotil za 15 roků náš majetek bývalý správce trustů Ševčík?
Ještě jednu realitu připomenu, u některých profesí už dopředu můžete odhadnot, jak budou dotyční při své práci postupovat. Vemte například exekutory, tam nikdo nečeká, že tito budou myslet na zájmy svých "klientů", naopak. Oni klidně jak jsem nedávno četl pohledávku, jež začala nesplacenou částkou 1000 Kč po navýšení dalšími úroky po několika letech vypořádají prodejem zabaveného bytu za polovinu jeho ceny, než kdyby kdyby se s prodejem chvíli posečkalo a hledala výhodná nabídka. Toto snad již dnes možné není, nějaká regulace se již i tady aplikovala, přesto tato profese jsou tito lidé z logiky něco jako řezníci, jinak by to dělat prostě nemohli, jde jim o provize za vypořádané exekuce. Tím naznačuji, že nakonec nemusí být ani zájem nějaké opravdu dobré řešení tohohle marasmu hledat. Víte kolik řízení maá v behu právě paní Mixová? V době insolvenčního řízení zde padla informace tuším asi kolem 600 případů ..
O kolik zhodnotil za 15 roků náš majetek bývalý správce trustů Ševčík?
Dedo cekatel mysli, ze vecer s tuzkou to sepise a ze zitro to odnese rovnou na vrchňák, cháchááá
O kolik zhodnotil za 15 roků náš majetek bývalý správce trustů Ševčík?
stejne je to se vsim, tajit, tajit a dal vse tajit, proc asi ? Dohoda na Kypru zkrachovala na tom, ze se nejprve mela podepsat, tim dat beztrestnost za jakekoli skody sevcikovi, nechat v trustech Neoclea, ktery pro podvody kratce na to skoncil v kriminale a teprve jit kouknout, co v tech trustech Sevcik nechal za kostlivce. Pro dedo cekatele uvedu na príkladu, jestli on by uzavrel dohodu na koupi bytu, kdyby ho jednak nemohl prohlednout a jednak se nemohl nahlednot do rejstriku, jestli na nej neni exekuce si jina vychytavka. Predsi tehdy stacilo dat informace a kontrolu nad trusty nejakým zastupcem harvardu, a ne kriminalnikem Neocleem, kdo by na tohle mohl pristoupit? Proc to info Sevcík nedal, co na Kypru tají, tenhle clověk s podvody neprestane !!
O kolik zhodnotil za 15 roků náš majetek bývalý správce trustů Ševčík?
Polozit jake otazky, pokud jsme byli cekateli na stejne vh, tak ta byla ukoncena 1 minutu po jejim tak trochu kutilskem zahajeni :-) Von nekoho Stanek pustil k vecnemu tematu mimo nadavani na druzku likvidatora? Doporucuji na dalsi VH zamykat na WC nejen cekatele, ale i Stanka !!!!!
Názory a diskuze
Burza Prime 16:29 (28.3.2024) | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT(CZG) | 610.00 | +1.67% |
ČEZ | 837.00 | -1.99% |
ERSTE | 1 042.00 | +1.17% |
GEN(NORTON) | 520.00 | +0.39% |
GEVORKYAN | 258.00 | +0.78% |
KB | 840.00 | +0.90% |
KOFOLA | 270.00 | 0.00% |
MONETA | 102.00 | +0.59% |
PHOTON | 45.40 | +0.22% |
PILULKA | 215.00 | +2.38% |
PM | 15 820.00 | -0.13% |
PRIMOCO | 915.00 | -2.66% |
VIG | 725.00 | 0.00% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 28.03.2024 | |
USD americký dolar | 23.413 |
AUD australský dolar | 15.236 |
GBP britská libra | 29.594 |
BGN bulharský lev | 12.938 |
EUR euro | 25.305 |
HUF maďarský forint | 6.402 |
NOK norská koruna | 2.162 |
PLN polský zlotý | 5.868 |
CHF švýcarský frank | 25.911 |
TRY turecká lira | 72.453 |
Komodity online | ||
Ropa | 86.91 USD | 10:32 |
Zlato | 2233.59 USD | 10:32 |
Stříbro | 24.97 USD | 10:32 |
Káva | 188.70 USD | 10:32 |
Cukr | 22.53 USD | 10:32 |
Bavlna | 91.47 USD | 10:32 |