Akcie ČEZ - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    

Akcie ČEZ - Diskuze a názory


Výpis odpovědí na následující příspěvek

přečíst (15) 03.03.2016 14:55  Megamix  (180195)

JP Morgan - 3M cílová cena 300 CZK

Tak to sou borci. Z předchozích 600 Kč sníženo na 300 Kč. A příště na 120 nebo 1200 podle toho jak se vyspíme.

Dosavadní doporučení: přečíst (15)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (15) 04.03.2016 10:25  Luigi Carpagani  andrej.bureszavinacpost.cz  (181384)

JP Morgan - 3M cílová cena 300 CZK je i tak vysoká

Ahoj kamarádi. Vím jaké to je, když jdete do mínusu. Takhle jsem držel nejednu akcii. Některé jsem vyseděl, některé ne. Držte si svůj příběh. Vy co mne tu čtete déle víte, že nehoním falešnými zprávami akcie nahoru nebo dolu. Ale u ČEZu někteří od počátku odmítáte vzít na vědomí zásadní posun energetiky v Německu a okolí. Je to změna zásadní!!! Až se síly vyrovnají, určitě bude období klidu. V průběhu pěti let bude potřeba odstavit polovinu zdrojů Německu a okolí a přizpůsobit přenos a zálohy za energiewende zdroje. Opakuji, že cena energie ve Světě s tímto dějem má jen okrajivou souvislost. V Německu se obři snaží přizpůsobit a i jim to moc nejde. ČEZ se nesnažil a nesnaží, o vědomí politiků ovlivňovaných lobisty nemluvě. Takže časem, nebude li reagovat dostatečně razantně, bude Čez ve ztrátě a dost možná na hraně krachu. Co má tahle společnost udělat je jasné, ale ne správcům, tedy lobistům. Manežment vykonává je služby lobistům, obdobně jako vedení Prahy Ritigům a Janouškům. A ty budou dřít kravku do padnutí. Takže co? Já pořád ještě vidím prostor na šort. Ne takový jako před rokem, ale stovečku do roka?Luigi blázen

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (15)
Vaše doporučení:
přečíst (11) 04.03.2016 12:32  Megamix  (180195)

JP Morgan - 3M cílová cena 300 CZK je i tak vysoká

Naše věčná debata pokračuje. O tom, že Němci vaří z vody, bylo řečeno dost. Sice německá masmedialní eko-imigranto-friendly mašina jede, ale dochází šťáva, resp. reality se začáná projevovat. Němci utrácí desítky miliardy EUR za neskutečně drahou elektřinu z obnovitelných zdrojů, přičemž zatím dokázali nahradit 30 % spotřeby a další růst je neúnosný i pro tak bohatou zemi. A výsledky???? V roce 2015 STOUPLY meziročně emise CO2 v SRN (ze zdrojů produkujících elektřinu) cca o 1% meziročně. Mimojiné proto, že odstavené jádro nelze nahradit nespolehlivými OZE, ale je třeba masivně suplovat plynem a uhlím.  Ale neříkala Merkel, že budou meziročně snižovat emise CO2? Neříkala Merkel, že všichni uprchlíci jsou vítáni? Wirr schaffen dass!! Střet s realitou se neúprosně blíží, Poláci už od začátku pochopili, de facto se trafama odstřihli od Německé dumpingové elektřiny, aby chránili domáci zdoje a cena u nich, včetně forwardů je 35 EUR. U nás se trafa dají do provozu koncem roku. Prostě padá opona a Německá pohádka pomalu končí.       

Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (14) 04.03.2016 13:09  Mono  (181201)

JP Morgan - 3M cílová cena 300 CZK je i tak vysoká

Trafa u nas to nevyresi. Jejich funkci, a to i v Polsku neni ochrana trhu, ale ochrana stability prenosove soustavy. Proc maji v Polsku ceny tak vysoke nevim, a stejne tak nevim, proc tam tedy nevyvazi CEZ.

A u nas trafa nebudou rozhodne slouzit k ochrane trhu. Koneckoncu jsme jeden z nejvetsich exporteru elektriny v Evrope. Mame tusim treti pricku. Trafa i kdyz by si to oficialne nikdo nedovolil rici budou slouzit zejmena k zachovani stability nemecke prenosove soustavy. Zacnou omezovat vynuceny nemecky transport elektriny pres nasi sit az teprve ve chvili, kdy by hrozilo pretizeni a tim padem plne odpojeni nasi site od nemecke. To by pak pro Nemce mohlo znamenat blackout. Trafa budou nejspise pouzivana tak, ze umozni prenest maximalni snesitelne maximum, coz je dobre pro Nemce, ale velmi spatne pro nas.

Pro nas je to spatne ze tri duvodu:

1) Trafa jsme financovali my a ne Nemci

2) Za vynuceny prenos nedostaneme my, ale vlastnici nemeckych prenosovych soustav.

3) Ztraty elektriny vznikle prenosem nemecke elektriny pres nase uzemi zaplatime my.

Takze je to evidentne superdobry deal pro Nemce a absolutne ztratova zalezitost pro nas.

Pritom by uplne stacilo nastavit ochrany na vedeni (jistice), tak aby se nemecka sit odepla, kdyz se jen trochu pretizi prenosove vedeni. Kdyz to hrozilo, tak hned telefonovala jista pani z Nemecka, ze toto tedy panove NE. :-)))

Jinak receno. V teto kauze jsme za sasky. Za sve penize resime nemecke problemy. A navic nam Nemci diky tomu, ze zhroutili trh s elektrinou, zpusobuji dalsi problemy.

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (14)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (6) 04.03.2016 13:57  Megamix  (180195)

JP Morgan - 3M cílová cena 300 CZK je i tak vysoká

Ano, deklarovaná funkce je ochrana sítě před přetížením. Fakticky to blokuje německý proud skoro vždy když německé větrníky vyrábí a tak potenciálně předchází blackout. Uzavřít národní síť je totiž v rozporu s EU pravidly o volném pohybu zboží a služeb, takže to že chcete odrážet proud nelze nikde ventilovat. Němci si opakovaně stěžovali ale Poláci pokud vím jim na to hází bobek.  

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (12) 04.03.2016 16:00  Mono  (181201)

JP Morgan - 3M cílová cena 300 CZK je i tak vysoká

Ano, deklarovana funkce je prevence pretizeni nasi site nemeckou elektrinou.

Skutecnou funkci je prevence pretizeni nemecke site nemeckou elektrinou.

Na ochranu nasi site by stacilo, to co uz davno je. Pojistky.

Jenze, pokud bychom je pouzivali a byly by nastaveny na nominalni proudy prenosovych linek, tak jsou Nemci temer stale v blackoutu, nebo alespon ve velmi prekerni situaci.

Instalace traf umozni, aby pres nasi soustavu mohla teci elektrina i v situaci, kdy by proudove ochrany jiz musely Nemce odepnout. V teto situaci, se trafa pouziji, trochu odlehci nasi soustave a zbytek si budou muset Nemci nejak poresit. Kdyby nebylo k dispozici trafo, tak by se v dane situaci nase sit odpojila a Nemci si to museli vyresit kompletne. Coz by bylo z financniho hlediska spravne, ale pro Nemce by to byl nejspise blackout, nebo by museli odstavit cast vetrniku.

Proste hranicni trafo neresi nase problemy (tece pres nas nemecka elektrina, za jejiz transport nam Nemecko neplati [plati nemecke prenosovce] a jeste navic musime zaplatit elektrinu, ktera se behem nam vnuceneho transportu ztrati odporem vedeni), naopak resi nemecke problemy (nedojde k odpojeni nasi site, pokud budou nemecke pretoky pro nasi sit technicky neunosne).

To, ze jsou financne neunosne Nemci vubec nechteji resit!!!

Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 05.03.2016 08:03  pravda a láska  (181406)

Které vedení 445-446 Hradec Rohrsdorf?

To, že skrz ČR putuje elektřina ze severu Německa je jedna polovina pravdy. Druhá je, že zároveň vyváží ČEZ (plánovaně) elektřinu z ČR do Německa. Pokud by ČEPS odpojil vedení 445-6, pak by vzápětí patrně došlo k přetížení vedení 442 Přeštice - Etzenricht a zejména často přetěžovaného 437-8 Slavětice - Durnhorn. Jsem zvědav, zda zprovozněním PST v Hradci nedojde k tomutéž v o něco menším rozsahu. Jednou stranou mince je, že se elektřina ze severu Německa nedostane na jih, druhou to že jih se bude snažit elektřinu dostat odjinud.

Dá se to vzít i jinak - vedení 400 KV 441 je pro vnitroněmecký transport jako stvořené - elektřina po překročení státní hranice proleze přes Hradec a neopouštěje Sudety, už to točí směr jihozápad zpátky do Říše, aniž by zatěžovala další rozvodnu. Za normální situace tj. JETE + JEDU v provozu, budou vnitroněmecké transporty jediným využitím tohodle vedení.

Tolik říká diletantovi pohled na mapu s drobnou výpomocí už nevydávaného měsíčníku "Nejdůležitější provozní události v přenosové soustavě" ;-)

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (4) 04.03.2016 13:30  Luigi Carpagani  andrej.bureszavinacpost.cz  (178957)

JP Morgan - 3M cílová cena 300 CZK je i tak vysoká

Ahoj Mono. Opravdu je to tak. Trafa mají zabránit přelivům z Německa. Problémem přenosu ze země do země je kapacita přenosu. V Polsku zřejmě neexistuje tržní prodej a je malá kapacita přenosu z jiných států. To my máme kapacit na přenos možná nejvyšší v okolí. Při exportu za vysoké ceny to byla výhoda. Teď je to nevýhoda! Navíc se prodává skrźe burzu a tam jdou ceny neúprosně dolů. Tak doufejme, že Němci zakukají na black out a že zelení půjdou s emmmigranty do jejich zemí, aby se tam bratřili!  Bez týdenního výpadku to nevidím na up..

Luigi blázen 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (10) 04.03.2016 10:49  Mono  (181201)

JP Morgan - 3M cílová cena 300 CZK je i tak vysoká

Uz bych se bal otevrit short, ale souhlasim, ze by CEZ mohl jit jeste o stovku nize. Mozna ne za rok, ale za dva. Pokud se tedy nejak podstatne  nezlepsi situace na trhu s elektrinou. Zatim tomu absolutne nic nenasvedcuje.

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:
přečíst (20) 03.03.2016 15:36  Ex  (177291)

JP Morgan - 3M cílová cena 300 CZK

ČEZ zahájil růst k 500. Však už bylo na čase. Obvykle 6 až 8 týdnů před VH bývá roční maximum.

Dosavadní doporučení: přečíst (20)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (7) 07.03.2016 18:42  carek Jméno 'carek' používá stále stejný uživatel  (147238)

JP Morgan cílová cena ČEZu ?

Ještě jednou bych se chtěl vrátit k novému reportu od americké investiční banky JPMorgan, který přinesl razantní snížení cílové ceny z 600 Kč na 300 Kč. Podle JP Morgan směřuje provozní zisk již v roce 2017 pouze k úrovni 50 mld. Kč a od roku 2018 by se měl dokonce propadat k hladině 40 mld. Kč. Jedná se o predikce velmi pesimistické, a to zejména z toho důvodu, že JPMorgan ve svém výhledu počítá s prakticky konstantními provozními náklady. Na rozdíl od predikce JPMorgan přinášejí jiné aktuální náhledy na střednědobé hospodaření společnosti ČEZ méně pesimistické názory, které se promítají do cílové ceny. Např. analýza banky FIO uvádí, že zisk společnosti ČEZ za rok 2017 „vidíme v rozmezí 58 – 60 mld. Kč a v letech 2018 až 2020 by mohl klesnout do intervalu 50 – 55 mld. Kč. Takovéto úrovně hospodaření podle našich aktuálních odhadů implikují cílové ceny někam do rozmezí 400 – 450 Kč. Relativní srovnání s akciemi konkurenčních evropských energetik na základě násobků očekávaného letošního P/E vychází ještě optimističtěji, když oceňuje akcie ČEZ do rozmezí 440 – 500 Kč. Stále se tak domníváme, že akcie ČEZ jsou na současných úrovních podhodnocené. Cílovou cenu od JPMorgan ve výši 300 Kč tak vnímáme jako přehnaně nízkou, založenou na velmi pesimistických předpokladech, jejichž naplnění nevidíme jako příliš pravděpodobné“. Ostatně trh na zveřejnění této cílové ceny zatím reaguje opačně, když se cena akcie ČEZu se posunula z úrovní 366 Kč na hladinu 384,6 Kč.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 07.03.2016 20:14  I*****n  (180924)

JP Morgan cílová cena ČEZu ?

Primlouval bych se do budoucna, aby kazdy seriozni prispivatel zminoval i odkaz na zdroj svych informaci, aby bylo mozne posoudit i sirsi okolnosti. Diky vsem kteri to nam coby jejich ctenarum takto usnadni  ;-)

www.fio.cz/zpravodajstvi/odborne-clanky/175663-je- ...

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (6) 08.03.2016 15:08  carek Jméno 'carek' používá stále stejný uživatel  (147238)

JP Morgan cílová cena ČEZu ?

Správná připomínka, pane, děkuji. Sice jsem text společnosti FIO dal do uvozovek, aby bylo zřejmé, že jde o citaci, ale odkazy jsou také možné. Pro kolegy investory, kteří nemají přístup ke stránkám společnosti FIO snad tento odkaz. Další růst ceny akcie podpoří jen dobré zprávy. Předpokládám, že management potvrdí příští týden své předchozí odhady hospodaření a akcie bude mít cestu na sever otevřenou.

twitter.com/Fio_investice

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (10) 03.03.2016 19:46  pravda a láska  (181382)

Tady seš taky naloženej?

No potěš protěž.
Ex, který nikdy nečetl účetní závěrku roztleskává po NWR a JSW taky ČEZ. Ještě sem přerejduj Kebábu, toho posla dobrých a ještě lepších zpráv z NWR s jeho "pevnýma rukama" plnýma čehosi kalného a akcie to má spočítané.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:

Tady seš taky naloženej?

Stejně se tady kibicovalo nad doporučením GS. Dovolte, abych vám připomenul, že při posledním doporučením JPM tuším kolem 4/2015 byly všechny futures kontrakty na lipské burze o 10e výše (nad 31e/MWh)!!! Takže 600 bylo na místě! Dneska je silovka pod 21e/MWh (osobně jsem si to spočítal, je to skutečně o 15mld. v tržbách méně do 3 let oproti dnešku) s výhledem na 18e. Takže 300 je na místě. Kdo se tím nebude řídit, šeredně se spálí. Manager tradingu položil funkci a já se mu skutečně nedivím. Domnívám se, že mu nikdo nechtěl říct, jestli má za 20e prodávat, znamenalo by to totiž jistý odpis všech nejaderných zdrojů. Takže hurá na 500 :-DD Držte si gatě (krásné pořekadlo). Nakupuji za 300 před divi. Tečka.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (11) 04.03.2016 09:09  kammy  (158251)

Tady seš taky naloženej?

Dlouhodobě sleduji poměr ceny akcií ČEZ vztažené k ceně elektřiny na burze jak té aktuální tak té budoucí (i např. k ceně ropy). V aktuální ceně akcie je vždy již započítána i budoucí cena elektřiny a tím i zvýšení/snížení tržeb. Významné výkyvy jsou spíš otázkou paniky nebo nějakého neštastného výroku (např. když Babiš oznámil, že vzýší výplatní poměr nebo když byl problém v Albánii). Dle této analýzy mi fair value vyšlo na 360 Kč, kam jsem se nedostal pouze o cca 2 Kč. I kdyby klesla dle výpočtu ČEZ elektřina k 18 E, tak by to neznamenalo nijak dramatické snížení ceny akcií, aby to nepokryla např. dividenda. Takže závěr mě vyplývá, že pokud se elektřina nezřítí k 10 E (což nedělá, protože by to znamenalo totální kolaps energetiky), tak se pohybujeme poblíž dna.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 08.03.2016 15:42  Luigi Carpagani  andrej.bureszavinacpost.cz  (178957)

Tady seš taky naloženej?

Ahoj Kamna! Nevím jak jsi to myslil, ale analogicky k tvému příspěvku by lineárně ceně klesal zisk. Tak to není. Po nárazu na fixní náklady dojde k pákovému zlomu do ztráty. Luigi blázen

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 05.03.2016 08:58  pravda a láska  (181407)

A kolik jsi počítal WACC? S jakou berzirikovou sazbou? Zahrň nás čísly a vzorci..

Samozřejmě si dělám srandu. Chápu, že jsi nepoužil ani DCF equtiy ani DCF entity, ale klasické vycucání z prstu. To je nakonec standardní metoda nás všech, co sem chodíme.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (5) 04.03.2016 09:18  Ex  (177291)

Díky za seriozní názor.

Jen bych k němu přidal, že oznámení o návrhu dividendy má obvykle vliv i na cenu akcií. A pokud ředitel Beneš avízoval, že není důvod snižovat dividendu oproti dřívějším prohlášením, tak jsem pln optimismu že cena akcií půjde o něco nahoru. Navíc jsem té zásady, že obchodovat se dá na jakékoliv cenové hladině a to proto, že malí investoři jsou zanedbatelní oproti velkým investorům, kteří si formují trh pro své potřeby. Tak že máme před sebou dva hektické měsíce a uvidíme.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

Díky za seriozní názor.

Nejen podle mě, už energetický trh zkolaboval a ČEZ ještě neabsorboval změnu. Až to nabere opačný směr, držte si gatě.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 04.03.2016 09:42  kammy  (158251)

Díky za seriozní názor.

Ještě úplně nezkolaboval, ale je něco jako opilec se 3 promile potácející se nad hranou propasti. Při této ceně lze energetiku udržet, ale jenom po omezenou dobu. Energetické zdroje jsou schopni provozu, ale nejsou schopny generovat dostatečné prostředky na investice, což může být ten poslední malý krůček. Pokud se něco nezmění (především bezhlavá podpora OZE), tak je to otázka několika let. Navíc dle mého názoru není budoucnost v obrovských centrálních zdrojích, ale naopak v malých lokálních. A ČEZ se tomu začíná přizpůsobovat, ale dost pomalu.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Díky za seriozní názor.

Energetika není v krizi, ale energetické konvenční takřka nedotované zdroje v ČR. Jsou zavřeny i do roku 2019 vrátka kapacitním platbám, kterým měly predcházet platby za jističe. ČEZ má před sebou nejhorší ekonomický výhled za celou svou historii. Decentrální zdroje jsou životaschopné. To, že jde ČEZ investovat do větrníku v severním moři ukazuje: podívejte se, naše konvenční zdroje jdou do kytek.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 04.03.2016 10:26  kammy  (158251)

Díky za seriozní názor.

S tím nelze než souhlasit,ale zase tak černě bych to neviděl. Doposud nejsme schopni levně akumulovat energie. Takže pro existenci OZE musí existovat i konvenční zdroje. Jak bude těmto zdrojům opravdu hrozit kolaps, tak aby bylo možné zajistit rezervovanou kapacitu, bude nutné začít nové dotace, tentokrát na klasické zdroje (pokud jak jsem již uvedl nepřestane podpora OZE nebo se nezmění způsob výpočtu této podpory).

Navíc co se týče cash tak je na tom ČEZ slušně a pokud by přišel pád do propasti, tak ČEZ rozhodně nebude první kdo půjde. A jsem přesvědčen, že tato rizika jsou již započítány v ceně akcie (i když určitě né plnou vahou).

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 04.03.2016 10:51  Mono  (181201)

Díky za seriozní názor.

No, prave. Ta rizika nejsou zapocitana plnou vahou. Proto je i ted CEZ nadhodnoceny. :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 04.03.2016 09:52  Ex  (177291)

Díky za seriozní názor.

Klídek, dnes řešíme co bude se dít do VH. Bude dost času to všechno prodat a počkat si na ty ceny jak tu prorokují Morgani.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 04.03.2016 10:45  Mono  (181201)

Díky za seriozní názor.

Do VH to sice muze stoupnout, jako to zatim snad pokazde stouplo, ale take nemusi. Muze to stoupnout na 400 pred divi, hned po divi na 360 a pak supem pod 300. A to nemluvim o variante, ze bude ohlasena nizsi nez predpokladana dividenda..

Tim nevylucuji, ze se investori zblazni a vytahnou to na 500-600. Vse je mozne....

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:


Výpis titulků 105001až 105020 (337546)

Titulek   Výchozí řazení    Autor  šipka  Datum  šipka
  přečíst (15) JP Morgan - 3M cílová cena 300 CZK   Megamix 03.03.16 14:55
  spíše nečíst (15) JP Morgan - 3M cílová cena 300 CZK je i tak vysoká   Luigi Carpagani 04.03.16 10:25
  přečíst (11) JP Morgan - 3M cílová cena 300 CZK je i tak vysoká   Megamix 04.03.16 12:32
  určitě přečíst (14) JP Morgan - 3M cílová cena 300 CZK je i tak vysoká   Mono 04.03.16 13:09
  spíše nečíst (6) JP Morgan - 3M cílová cena 300 CZK je i tak vysoká   Megamix 04.03.16 13:57
  přečíst (12) JP Morgan - 3M cílová cena 300 CZK je i tak vysoká   Mono 04.03.16 16:00
  přečíst (5) Které vedení 445-446 Hradec Rohrsdorf?   pravda a láska 05.03.16 08:03
  spíše nečíst (4) JP Morgan - 3M cílová cena 300 CZK je i tak vysoká   Luigi Carpagani 04.03.16 13:30
  přečíst (10) JP Morgan - 3M cílová cena 300 CZK je i tak vysoká   Mono 04.03.16 10:49
  přečíst (20) JP Morgan - 3M cílová cena 300 CZK   Ex 03.03.16 15:36
  určitě přečíst (7) JP Morgan cílová cena ČEZu ? Jméno 'carek' používá stále stejný uživatel carek 07.03.16 18:42
  přečíst (3) JP Morgan cílová cena ČEZu ?   I*****n 07.03.16 20:14
  určitě přečíst (6) JP Morgan cílová cena ČEZu ? Jméno 'carek' používá stále stejný uživatel carek 08.03.16 15:08
  spíše nečíst (10) Tady seš taky naloženej?   pravda a láska 03.03.16 19:46
  spíše nečíst (11) Tady seš taky naloženej?   Ještěžejsemztohovypadza585!!! 04.03.16 07:40
  určitě přečíst (11) Tady seš taky naloženej?   kammy 04.03.16 09:09
  spíše nečíst (1) Tady seš taky naloženej?   Luigi Carpagani 08.03.16 15:42
  přečíst (0) A kolik jsi počítal WACC? S jakou berzirikovou sazbou? Zahrň nás čísly a vzorci..   pravda a láska 05.03.16 08:58
  určitě přečíst (5) Díky za seriozní názor.   Ex 04.03.16 09:18
  určitě nečíst (5) Díky za seriozní názor.   Ještěžejsemztohovypadza585!!! 04.03.16 09:32
« Předchozí | 5249 | 5250 | 5251 | 5252 | 5253 | 5254 | 5255 | 5256 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:14 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  626.00  +0.32% 
 ČEZ  874.00  -0.68% 
 ERSTE  1 070.00  +1.37% 
 GEN(NORTON)  495.00  -0.10% 
 GEVORKYAN  258.00  -0.77% 
 KB  868.00  0.00% 
 KOFOLA  274.00  +1.86% 
 MONETA  102.20  +0.39% 
 PHOTON  46.30  +0.22% 
 PILULKA  196.00  -1.51% 
 PM  15 960.00  +0.50% 
 PRIMOCO   900.00  0.00% 
 VIG  733.00  +0.27% 
Komodity online
 Ropa 88.78 USD 08:10   
 Zlato 2384.37 USD 08:10   
 Stříbro 28.36 USD 08:10   
 Káva 232.25 USD 18.04   
 Cukr 19.59 USD 18.04   
 Bavlna 79.83 USD 08:10   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.