Předtím normální jízdní vlastností ( i při 170 km/h ) . O víkendu jsem vyčistil svíčky a ucpal menší díru kterou jsem měl na výfuku před lamda sondou.
Po tomto menším zásahu se chování auta změnilo. Prvních 5 min po zahřátí motoru volnoběžné otáčky 950 ( což je normální ). Po 5 minutách se mi zvedají otáčky volnoběhu, někdy -spíš často - zůstavají vyset na 2000 ot i více ( přidáním plynu nebo přeřazením se je někdy podaří vrátít na 1000 ot - a když to nejde stačí vypnout a znovu zapnout motor). Motor se zahřívá více ( je až překvapivě výkonný - takhle jsem to ještě nezažil !!! ). Problém je v tom, že při rychlosti okolo stovky 80 - 120 se někdy stává že to pořádně zaškube ( stačí vyřadit aby to přestalo ).
Tohle všechno se mi stalo dneska, zítra se znovu podívám na svičky. Ale myslím si, že to bude spíš tou lamda-sondou ( Před ucpáním té menší díry někdy mě to chcipálo u studeného startu, většinou to chytlo až po druhé, prvních 5 minut nic moc výkon, po zahřátí, to jezdilo uplně v pohodě). Teď to startuje v pohodě, má to výkon jak sviňa, když na to šlápnu to jede - A JAK ! - jenomže když uberu plyn a chci jezdit klidnou jízdou to většinou začne škubat !
Nevěděl by někdo jak ten výkon zachovat a škubání odstranit ?
Zítra zkusím : zkontrolovat svičky, seřídit otáčky motoru a pokud to nepůjde tu díru tám znovu udělám !