Příspěvky nebo odpovědi uživatele SadGud.
Výpis
příspěvků
1
až
2
(2)
Perfektní pojišťovna
Dnes nám přišlo vyjádření od této pojišťovny. Měli jsme rozbité přední sklo od pojistníka z povinného ručení této pojišťovny, který se zaviněním souhlasil. Sepsali jsme škodní protokol, pojišťovna určila autosklo servis, kde nás upozornily, že pojišťovna neplatí a mi tudíž zaplatili škodu ze svého. Dnes přišlo vyjádření, že nelze škodu prokázat a že škodní událost se tímto uzavírá. Budeme to řešit přes naše právní oddělení. Katastrofa, co se dnes děje!!!
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(3)
Vaše doporučení:
Perfektní pojišťovna
V tomto případě jsme jako poškození z viny pojistníka právě u Allianz. Číslo škodní události lze doložit. Všude inzerují likvidaci do 10 dní od doložení veškeré požadované dokumentace. A poté, světe div se, se i po více jak 16 dnech nic neděje. Na infolince Vám řeknou, že to zaurgují - to slíbíli 2x a zase nic!! Holt dobrý oddíl!!
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(3)
Vaše doporučení:
1