S touto pojišťovnou mám velice nepříjemnou zkušenost. Dne 22.4.2014 jsem si pořídil svůj vysněný vůz a zároveň jsem uzavřel pojistnou smlouvu na povinné ručení. Dne 19.10.2019 jsem si koupil nový vůz a při koupi vozidla jsem si nechal pojistit vozidlo u pojišťovny, kterou mi nabídl prodejce. V tuto chvíli jsem měl vozidla dvě. Dne 1.11.2019 jsem starší vozidlo prodal do autobazaru, ano byl to pátek, protože jsem byl pracovně celý týden mimo domov a na pátek jsem měl domluvený prodej tohoto vozidla. Vozidlo bylo úspěšně prodáno a z důvodu obezřetnosti jsem odeslal večer email se všemi povinnými údaji potřebné k ukončení pojistné smlouvy z důvodu prodeje vozidla. Následně jsem byl vyzván, abych na příslušnou pobočku donesl kupní smlouvu, což jsem pochopitelně udělal. Tím jsem považoval celou situaci za vyřešenou. Jaké bylo moje překvapení, když jsem dostal email, kde mi oznámili vznik dluhu ve výši stupidních 204 Kč, který nedokázali ani vyčíslit a zároveň s odkazem na právní normu, která řeší pouze důvody zániku pojistné smlouvy. Pochopitelně jsem se dozvěděl , že smlouva bude ukončena až ke dni 30.11.2019. Výše dluhu vznikla právě za toto období. Ze zákona vzniká pojišťovně pouze právo na pojistné do konce kalendářního měsíce, ale.není to povinnost, je to bohužel jediná pojišťovna, která to má takto nastavené. A proto se ptám, je cena 204 Kč za reálně jeden pojištěný den 1.11.2019, a to ještě za předpokladu, že pojistné bylo placeno pololetně a pojistné za předcházející pololetí bylo zaplacené až do 2.11.2019, skutečně tak důležitá aby ohrozila mou důvěru v tuto pojišťovnu jako váženého a dlouholetého klienta, jak jsem byl velmi často z jejich strany nazýván??Upřimně Vám všem říkám, že takovéto jednání považuji dle mého názoru za podvodné a účelové jednání, kdy mi jak při uzavření, tak při ukončení smlouvy toto nikdo ani neřekl. Tato skutečnost by mě jistě ovlivnila, zda smlouvu uzavřít nebo ne. Jsem bohatý o zkušenost, se kterou jsem se u této instituce setkal, všem známým a příbuzným doporučuji odejít od této pojišťovny a této stránky využívám, abych se o tomto chování podělil s ostatnimi. Pojišťovně tímto gratuluji k dobré práci a ztrátě klienta, který jí po celou dobu pojistného období (5,5 let) důvěřoval a jediné štěstí, že nedošlo k žádné pojistné události....Jak by se tato pojišťovna zachovala v tomto případě.....?Dle dostupných názorů, které jsou na těchto stránkách zveřejněny, tuším , že nejsem jediný,kdo tuto zkušenost s touto pojišťovnou má.......