Příspěvky nebo odpovědi uživatele Centropol.
Výpis
příspěvků
1
až
6
(6)
podvod CENTROPOL ENERGY a.s.
Dobrý den, Radime, situace, kterou popisujte, je neomluvitelná a velmi nás mrzí, pokud se něco takového na českém trhu děje. Centropol nespolupracuje s obchodníky, kteří by navštěvovali zákazníky v jejich domácnostech. Zároveň na vaše jméno ani e-mail neevidujeme v našich systémech žádnou aktivní ani historickou smlouvu, a proto si nemyslíme, že se jednalo o nás.
S tím, co popisujte, rozhodně nesouhlasíme a odsuzujeme to stejně jako vy. Právě proto jsme iniciovali a podepsali deklaraci dodavatelů energií na ochranu spotřebitele, jejímž cílem je takové praktiky z energetiky odstranit. Každopádně rádi bychom zjistili více informací, abychom mohli adekvátně reagovat. Kdybyste nám mohl napsat jakékoliv bližší informace, budeme vám moc vděční. Piště prosím na obchod@centropol.cz.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(10)
Vaše doporučení:
Centropol - elektřina
Moc nás mrzí, že jste si tímhle prošel, ale v posledních týdnech u nás hledaly pomoc desítky tisíc zákazníků v režimu DPI. Snažili jsme se co nejvíce navýšit kapacity a logicky to sebou přineslo nějaká pochybení jednotlivců a všechny chyby jsme bohužel nedokázali ohlídat. Proto se omlouváme a rozhodně děkujeme za zpětnou vazbu, díky které můžeme naše služby zase o něco zlepšit. Vám přejeme, ať jste se svým dodavatelem spokojený, a kdyby se cokoliv přihodilo, jsme vám samozřejmě k dispozici.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(6)
Vaše doporučení:
Fixně na dva roky - žádná fixace ceny
Dobrý den, rádi bychom vás ujistili, že cena produktu FIXNĚ je opravdu fixní a po celou dobu závazku neměnná. V tuto chvíli samozřejmě nevíme, o které větě mluvíte, ale ve smlouvě je napsáno následující:
"Pro produkty z ceníkové řady FIXNĚ platí, že v průběhu aktuálního závazku (až do prodloužení) je obchodní (neregulovaná) složka ceny určena fixně, tj. po tuto dobu Vám ji nezvýšíme."
Co samozřejmě není dobře je to, že jste neměla dostatek času na pročtení smlouvy. Byli bychom moc rádi, kdybyste nám napsala své zákaznické číslo, abychom se mohli na celou záležitost mohli podívat a případně zajistit, aby k tomu už nedocházelo.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(10)
Vaše doporučení:
Tak určitě
Rozhodně neobchodujete s novým odběratelem, proto to s vámi chceme řešit my. Dokázali jsme vás v systému dohledat podle e-mailové adresy a celou záležitost necháme prověřit. Určitě nechceme, aby naši zákazníci dopláceli na chyby někoho jiného.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(18)
Vaše doporučení:
Centopol...
Dobrý den, moc nás mrzí, že máte takovou zkušenost. Z legislativního pohledu jsou přepisy poměrně komplikovaná záležitost. Ze zákona je potřeba doložit spoustu dokumentů a často dochází k chybám při jejich vyplňování. Bohužel neznáme žádné vaše konkrétní údaje, abychom vám mohli pomoct. Napište nám prosím na obchod@centropol.cz a zkuste nám popsat celou záležitost, abychom mohli společně najít řešení.
S pozdravem
Centropol
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(9)
Vaše doporučení:
1