Příspěvky nebo odpovědi uživatele Barbora 74.
Výpis
příspěvků
1
až
3
(3)
Nespokojednost s firmou Online2017 s.r.o
Dobrý den,
urputně jsem jim posílala výzvy k úhradě plnění z reklamace s různými citacemi zákonů a i výhružkou, že celá věc bude postoupena Policii ČR a nakonec asi po třech měsících vrátili peníze.
Vyškolilo mě to a od té doby nakupuji pouze v kamenných prodejnách. Ta výhodnější cena za to nestála.
Mějte se a hodně zdaru Bára K.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Nespokojednost s firmou Online2017 s.r.o
Ahoj,
reklamační dopis jsem adresovala na Online 2017 s.r.o / Systém centre s.r.o. (mají stejné IČO) a adresu na balíček jsem dala Systém centre s.r.o., dle justice.cz, kde jsem si to našla. Je dost možné, že když byli k 10.9. zrušeni a přejmenováni, že by mně pošta oznámila, že adresát je neznámý. Tak uvidíme, jak to dopadne.
Bára K.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(17)
Vaše doporučení:
Nespokojednost s firmou Online2017 s.r.o
Dobrý den,
tak dnes zasílám k reklamaci iPhone 7 zakoupený letos v květnu. Úplně umřel. Nahlédla jsem do justice.cz a firma byla k 10.9. přejmenována na
Systém Centre s.r.o. Jsem zvědavá, jak to dopadne, ale podle níže uvedených příspěvků moc nevěřím v úspěch. Budu informovat o průběhu.
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(17)
Vaše doporučení:
1