Příspěvky nebo odpovědi uživatele Petr Matýsek.
Výpis
příspěvků
1
až
2
(2)
Negativní recenzce
Bohužel se musím podělit o velmi negativní zkušenost s panem SKALICKÝM. Před pár měsíci jsme zde uzavřeli smlouvu o povinném ručení, avšak pan makléř nejen nevyřídil zrušení smlouvy s původní pojišťovnou, jak bylo původně standardem, ale ani nás neinformoval o tom, že bychom tak měli učinit sami. Nevím, zda se tak stalo z důvodu jeho nezájmu o své klienty, kterými jsme původně několik let byli, nebo zda jednoduše zapomněl. Chybovat je lidské, avšak nyní, když nás původní pojišťovna urguje upomínkami k zaplacení pojistného, místo omluvy jsme se setkali s arogancí a neochotou. Stačilo říct, "ano, měl jsem Vám říci, že původní smlouvu bylo třeba ukončit." a nemusel bych psát tyto řádky. Vymlouvat se na nevědomost klienta je zbabělost a neprofesionalita, obzvláště, když je makléřem sám majitel firmy. Ta tak právě přišla o dva své klienty a mě nezbývá, než na tyto skutečnosti upozornit i své známé. Pan majitel by se měl zamyslet nad svým přístupem a také nad tím, zda na chod firmy ve svém věku stačí...
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Negativní recenzce
Bohužel se musím podělit o velmi negativní zkušenost s panem SKALICKÝM. Před pár měsíci jsme zde uzavřeli smlouvu o povinném ručení, avšak pan makléř nejen nevyřídil zrušení smlouvy s původní pojišťovnou, jak bylo původně standardem, ale ani nás neinformoval o tom, že bychom tak měli učinit sami. Nevím, zda se tak stalo z důvodu jeho nezájmu o své klienty, kterými jsme původně několik let byli, nebo zda jednoduše zapomněl. Chybovat je lidské, avšak nyní, když nás původní pojišťovna urguje upomínkami k zaplacení pojistného, místo omluvy jsme se setkali s arogancí a neochotou. Stačilo říct, "ano, měl jsem Vám říci, že původní smlouvu bylo třeba ukončit." a nemusel bych psát tyto řádky. Vymlouvat se na nevědomost klienta je zbabělost a neprofesionalita, obzvláště, když je makléřem sám majitel firmy. Ta tak právě přišla o dva své klienty a mě nezbývá, než na tyto skutečnosti upozornit i své známé. Pan majitel by se měl zamyslet nad svým přístupem a také nad tím, zda na chod firmy ve svém věku stačí...
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
1