Příspěvky nebo odpovědi uživatele Lenka Hálová.
Výpis
příspěvků
1
až
2
(2)
opětovná stížnost
Je to sotva pár dní co jsem napsala svůj názor na poštovní služby. Mám placenou schránku na poště a celý červenec mám poštu za brankou u domu. Kde mám požádat o vrácení poplatku, který platím za uzamčenou schránku na poště. začíná ta nespolehlivost silně vytáčet.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(28)
Vaše doporučení:
služby české pošty
Souhlasím s tímto příspěvkem. Neznám horší služby. Platím si schránku na poště a ustavičně mám dopisy ve schránce u domu. Nejsme celé dny doma, pošta se ztrácí a proto jsem si zřídila tuto placenou službu. Bohužel je to k ničemu. Navíc ti co vozí balíky, to je další hrůza. Jeden řidič je milý, velice ochotný, zatroubí a vyčká a teprve když není nikdo doma, vloží lístek do schránky a balík na poštu. Druhý z řidičů, co jezdí tuhle trasu, se vůbec neobtěžuje a rovnou dá balík na poštu. Otvírací doba na poště je tak pro důchodce a nezaměstnané.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(34)
Vaše doporučení:
1