Příspěvky nebo odpovědi uživatele Vlastik.
Výpis
příspěvků
21
až
40
(45)
padají
To padají taky tak další uhelné společnosti ( welgowa, xtrata...)???
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
nevím nevím
TAK NEVÍM,KAŽDÝ ASI MÁ SVOU PRAVDU.ALE DNEŠNÍ DOBA JE OPRAVDU DRAHÁ,A MOHLO BY ALESPON BÝT VÍC K VÝPLATĚ.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Probém s digitální palubkou u Tempry 1 6 sxie
Bude tam asi vadný snímač který dává impulzy do tachometru.Je umístěný na převodovce u táhel řazení.Vedou k němu 3 drátky na konektor.Ten snímač koupíš na vrakáči za pár korun
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
ventil vzduchu 1.8 ie 16V
Po otočení klíčku po dobu asi 5 vteřin musí slyšitelně cvakat.V podstatě je to elektromagnetický ventil který reguluje volnoběžné otáčky pomocí řídící jednotky.Ten ventil je asi neopravitelný protože vinutí je zalité.Ale zkus ten vrakáč tam ho určitě seženeš měl by pasovat i z dvoulitra.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
PROSÍM O RADU
Tento problém který popisuješ je dost častým jevem.Můj kolega měl ten samý problém v jeho případě byl problém v studeném spoji na tom kontrolním autíčku.Stačilo to vymontovat a přepájet.Zkus vyčistit i ten konektor co do toho vede.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Fiat Croma
Mám rok 91 je to možné že zrovna ta moje nemá katalyzátor
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Fiat Croma
Mám dotaz vlastním Fiat Croma 2.0 ie 85kw.Má toto auto mít katalyzátor a lambda sondu?Nikde jsem to tam nenašel.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Chladící kapalina
To máš pravdu!Paraflu je nejlepší Já jsem myslel ten levnější způsob.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Chladící kapalina
Můžeš tam nalít normální fridex ale ten který je určen pro hliníkové hlavy.Tuším má označení GX48 nebo tak nějak.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
i pro Rendu:-)
Ne ane ane tady je rustove momentum vycerpane- jdo do koby, cus. A ty Rendo je tady nevopruzuj, ty teplousi.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Fiat Tipo
Jestli máš na mysli jednobodové vstřikování tak pokud vím už od roku 1988.Pokud čtyřbodové tak to měly motory 1.8 a 2.0 a to od roku 1990.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Palivové čerpadlo Tempra 1.6i
Pokud máš možnost zkus připojit místo čerpadla nějaký motorek na 12V nejlépe ventilátorek z topení nebo něco podobného.Po otočení klíčku se musí motorek roztočit.Můžeš mít chybu i v relátku které spíná čerpadlo jdi po drátech a vše důkladně proměř jestli ti to někde nezkratuje.PS:Napiš jak jsi dopadl.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Tempra-kontrolky
Ta kontrolka bude asi znamenat sjeté brzdové destičky nebo málo brzdové kapaliny.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Palivové čerpadlo Tempra 1.6i
Ta pojistka se ti pálí i když odpojíš přívody k čerpadlu?Pokud ne je závada v čerpadle.Pokud ano tak někde na přívodech k čerpadlu může vznikat zkrat.Na čerpadle musí být zhruba stejné napětí jaké má baterie 12,5až13Voltů.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Palivové čerpadlo Tempra 1.6i
Zkoušel jsi to měřit přímo na čerpadle nebo jsi odpojil konektory od čerpadla a pak jsi měřil
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Punto 1.2 for vlastik
Těsně vedle, závada byla odstraněna v neznačkovém servise za 1/2 hodiny. Byl prasklý svár výfukového potrubí těsně za katalyzátorem. Ve značkovém servise na to nepřišli a maník v soukromé dílně na to přišel za 5 minut po tom co se s autem projel. U žádného auta mi to nedělalo a to jsem jich měl už 5. Takže závada byla mezi motorem a servisem. Ten motorek topení mi taky opravil za 300,- Kč. Tento soukromník opravuje auta a ne jenom vyměňuje celé bloky na rozdíl od značkového servisu.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(9)
Vaše doporučení:
Má Tempra 2.0 i.e. 8v hydraulické zvedátka ventilů?
Tempra má klasické ventily,pro vymezení vůle se používají podložky.Hydraulická zdvihátka se dávaly až do Fiatu Bravo,Brava.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
POŠKUBÁVÁNÍ
To máš sice pravdu ale orientačně by to jít mělo i tím multimetrem
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
POŠKUBÁVÁNÍ
Tím potenciometrem to na 99%nebude měřil jsem ho i analogovým ohmetrem a má čistý průběh zkoušel jsem ho i pod napětím 0-5V se zapojeným konektorem vše o.k.Tak mi nezbývá než proměřit tu lambdu.díky za radu Pavle
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
POŠKUBÁVÁNÍ
Poradí mi někdo?Mám Fiat Tipo 2.0-8V.Problém je v tom,že auto pořád poškubává .Hlavně při přeřazování z 1na2 i když uberu a přidám plyn.Mám zkontrolováno vše kromě lambdy a zapalovacího modulu tak nevím jestli to nemůže být náhodou v tom.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení: