T613
Jednu T613/3 mam a musim poznamenat, ze zas az tak velkej zrout benzinu to neni :-) Mam prumernou spotrebu na 4000km 13l/100km, ve kterych se s autem provadely zmeny jako treba 3x vymena motoru + jeho nasledne serizovani. Samozrejme, ze pri serizovani sem zkousel i maximalni rychlost pri ktere byla spotreba podstatne vyssi asi 20-22l pri 210km/h Pri srovnani s jakymkoliv autem stejne kategorie bych rek, ze spotreba je naprosto v norme. Dal bych taky poznamenal, ze tlumice maji zivotnost nejakych cca 50 000 - 70 000km pri dobrym zachazeni. Samo, ze kdyz ma nekdo tatru s nahkanyma 300 000 kilometrama tak po tlumicich nemuze chtit aby to vydrzely. A kotouce??? ja mam najeto 270 000km a kotouce sou jeste v norme. Pri srovnani pohodli a porizovaci ceny + nklady na udrzbu s jakymkoliv jinym autem asi tatra zvitezi :-) Pravda, ze moderni bezpecnostni prvky ve voze chybi, ale uprimne, ktery auto ma pri celnim narazu deformacni zonu temer 2m???? Myslim, ze toho s motorem vpredu nemaji auta sanci dosahnout. Faktem je, ze velmi slabou strankou je antikorozni ochrana. A proto kdo by tohle auto chtel musi pocitat s pravidelnymi kontrolami stavu karopserie, aby pak nebyl nemile prekvapen :-) Takze kdo ma trochu vlasteneckyho citeni tak prehlidne i tech nekolik nevyhod a stava se zavislym na plechove lasce znacky Tatra 613 :-))
Vaše doporučení:
Výpis titulků
1až
13
(13)
1stránkovat diskuzi po
10 |
20 |
50