Hejtmanka Stráská ocenila přínos drobných podnikatelů pro region

11.12.2017 16:59

Celkem 17 nejférovějších podnikatelů regionu v pondělí 11. prosince získalo titul Spokojený zákazník Jihočeského kraje 2017. Ocenění od Sdružení českých spotřebitelů převzali z rukou hejtmanky Ivany Stráské, která je zároveň předsedkyní odborné komise pro ochranu spotřebitele v Jihočeském kraji.

Hejtmanka Stráská ocenila přínos drobných podnikatelů pro region
Foto: Jihočeský kraj
Popisek: Hejtmanka Jihočeského kraje Ivana Stráská

Ocenění je určeno pro podnikatele, kteří poskytují služby v souladu s očekáváním spotřebitele a ctí závazné předpisy. Zároveň také například srozumitelně deklarují jakost a spolehlivost svých výrobků a služeb, které poskytují na profesionální úrovni.

Vítězní podnikatelé byli vybráni nejen na základě vzorného plnění všech výše uvedených kritérií, ale bylo přihlédnuto i k pověsti firmy mezi zákazníky z řad běžných spotřebitelů a místní podnikatelské samosprávy. Díky tomu se stali držiteli ocenění s chráněnou značkou po dobu dvou let, tj. do konce roku 2019. Ta je pro ně zároveň potvrzením, že firma trvale poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele.

Akci, která se koná již po šestnácté, zaštítil Jihočeský kraj. „Spokojenost by měla být oboustranná, takže bych chtěla všem popřát, aby těch spokojených zákazníků potkávali co nejvíce a dokázali zvládnout i ty nespokojené,“ uvedla směrem k oceněným hejtmanka, která stojí v čele soutěže od jejího vzniku. Ve své řeči zároveň ocenila přínos všech drobných podnikatelů, kteří dávají lidem práci a zajišťují prosperitu celého regionu.

Také podnikatele v regionu těší, že je jejich dlouholetá služba zákazníkovi oceněna a udělají vše pro to, aby titul udrželi i v následujících letech. Shodují se na tom spolumajitel květinářství Z lásky kvítka Augustin Kotil z Třeboně s provozovatelkou písecké prodejny regionálních potravin Moje Lhota Terezou Hátleovou. „Snažíme se našim zákazníkům vycházet vstříc i nad rámec běžných služeb,“ uvedl Augustin Kutil a Tereza Hátleová doplnila: „Děláme prostě všechno proto, aby se u nás zákazník cítil dobře.“

Odborná komise pro ochranu spotřebitele Jihočeského kraje rovněž projednala a schválila seznam uvedených podnikatelských subjektů, kterým bylo ocenění Sdružení českých spotřebitelů v letošním roce uděleno. Bližší informace o metodice udělování ceny, o kategoriích, v nichž je vyhlašována, a také další bližší informace k ceně jsou uvedeny ZDE.

Cenu Spokojený zákazník uděluje kromě Jihočeského kraje také kraj Moravskoslezský, Ústecký, Jihomoravský a Královéhradecký.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Andrej Babiš byl položen dotaz

dobrý den, sdělte prosím, jak to bylo:

viz: https://aeronet.cz/news/sok-pred-vanoci-vsechno-je-jinak-podle-dokumentu-hlasovala-pro-globalni-kompakt-cela-ceska-vlada-nikdo-se-nezdrzel-hlasovani-a-nikdo-nebyl-proti-ministr-zahranici-tomas-petricek-rekl/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Mračková Vildumetzová (ANO): 42 milionů na vládní propagaci. Zrušte to

23:07 Mračková Vildumetzová (ANO): 42 milionů na vládní propagaci. Zrušte to

Projev na 98. schůzi Poslanecké sněmovny 19. dubna 2024 k migračnímu paktu a 42 milionům na informač…