Hlavní obsah

Bankou roku je Komerční banka. Mezi pojišťovnami vyhrála Allianz

Titul Banka roku letos obhájila Komerční banka, mezi pojišťovnami získala ocenění odborné poroty po třetí v řadě Allianz. Nejdůvěryhodnější bankou roku je podle hlasování spotřebitelů Česká spořitelna. Informovali o tom v úterý organizátoři soutěže.

Foto: Ondřej Kořínek, Novinky

Ilustrační foto

Článek

Za Komerční bankou skončila na druhém místě Česká spořitelna, třetí je Raiffeisenbank.

V kategorii Nejdůvěryhodnější banka roku, jejíž pořadí určují sami spotřebitelé v rámci výzkumu agentury STEM/MARK, obhájila prvenství Česká spořitelna. V kategorii Hypotéka roku obstála nejlépe Hypoteční banka.

Ze svého středu vybrali již tradičně generální ředitelé hodnocených bank a pojišťoven v korespondenčním hlasování ty nejlepší: Bankéřem roku 2017 byl zvolen Tomáš Spurný, který vede MONETA Money Bank, Pojišťovákem roku 2017 pak Martin Žáček, generální ředitel UNIQA pojišťovny. Ten byl zvolen generálními řediteli za nejlepšího pojišťováka již potřetí v řadě.

Ocenění, která hodnotí služby a produkty bank a pojišťoven hlavně se zaměřením na drobnou klientelu, byla letos udělena již po šestnácté.

Kompletní výsledky ocenění Banka roku 2017
Banka roku
1. Komerční banka
2. Česká spořitelna
3. Raiffeisenbank
Pojišťovna roku
1. Allianz pojišťovna
2. Kooperativa pojišťovna, Vienna Insurance Group
3. Česká pojišťovna
Nejdůvěryhodnější banka roku
1. Česká spořitelna.
2. Komerční banka
3. Československá obchodní banka
Bankéř roku
Tomáš Spurný, generální ředitel, MONETA Money Bank, a.s.
Pojišťovák roku
Martin Žáček, generální ředitel, UNIQA pojišťovna, a.s.
Privátní banka roku
1. J & T BANKA, a.s.
2. Československá obchodní banka, a.s.
3. Komerční banka, a.s.
Banka bez bariér
1. Československá obchodní banka, a.s.
2. Česká spořitelna, a.s.
3. Air Bank a.s.
Hypotéka roku
1. Hypoteční banka, a.s. – Hypotéka s hypoteční zónou
2. Česká spořitelna, a.s. – Hypotéka online
3. Airbank a.s. – Nová hypotéka s chytrou rezervou

„Díky novému partnerovi ocenění, společností KPMG, jsme mohli do materiálů pro porotce zařadit také informace o hodnocení zákaznické zkušenosti jednotlivých bank a pojišťoven. Při postupném vyrovnávání technických parametrů jednotlivých produktů a služeb považujeme právě zákaznickou zkušenost za jeden z klíčových parametrů, podle kterých klienti banky a pojišťovny v praktickém životě hodnotí,“ řekl za organizátory Petr Stuchlík, šéf společnosti Fincentrum.

„Klienti bank a pojišťoven jsou stále více schopni detailně porovnat jednotlivé produkty a služby. Zdaleka jim však nejde jen o cenu. Hledají maximální přidanou hodnotu, kterou za své peníze dostávají,“ dodal Zdeněk Tůma z KPMG.

O vítězích ve třech hlavních kategoriích (Banka roku, Pojišťovna roku a Hypotéka roku) rozhoduje odborná porota. Tu tvořilo zhruba 50 členů - odborníků z finanční oblasti, sféry bankovnictví, státní správy, akademické a politické sféry a v neposlední řadě i zástupců předních korporací v Česku. Žádný z porotců není zaměstnán v hodnocených institucích či jinak zainteresován na výsledcích ocenění.

Reklama

Výběr článků

Načítám