Pivovar Svijany uvádí na trh vánoční balení piva

Pivovar Svijany uvádí na trh nové sezónní balení piva. Pro nadcházející předvánoční období si připravil speciální vánoční „multipack“ s osmi půllitrovými lahveminejprodávanějšího svijanského piva, Svijanského Mázu 11 %. Vánoční edice se dočkají i jeho pětilitrové soudky, půllitrové plechovky a dvoulitrové Plechovky (nejen) pro chlapy.

Aktuální sezónní „multipack“ s vánočním designem obsahuje 8 x 0,5 l světlého ležáku Svijanský Máz. Je v prodeji například v řetězcích Ahold, Billa, Globus, Tesco a Makro. Speciální vánoční edice oblíbeného dvoulitrového balení piva - Plechovek nejen pro chlapy - je k dostání na e-shopu pivovaru, ale také například v prodejnách Globus. Do vánočního designu se převlékly i pětilitrové soudky, které se dají také koupit přes e-shop pivovaru, nebo v pivovarské prodejně přímo ve Svijanech, stejně jako ostatní sortiment pivovaru.

Zatím poslední nové balení Pivovar Svijany představil v prvním pololetí letošního roku, kdy uvedl na trh nové „sedmipacky“ s výběrem sedmi tradičních nepasterizovaných svijanských piv. Od oblíbených „šestipacků“, které jsou v prodeji již více než deset let, se liší tím, že v balení chybí originální pivní sklenice, která byla nahrazena vlajkovou lodí pivovaru, prémiovým ležákem "450". Praktický kartonový obal chrání lahve před poškozením a usnadňuje přepravu a přenášení.

 

Pivovar Svijany

Pivovar ve Svijanech byl založen v roce 1564 a je tak jedním z nejstarších českých pivovarů vůbec. Jeho novodobá historie se datuje od poslední změny vlastnického uspořádání v roce 1998, kdy se novým vlastníkem upadajícího pivovaru s výstavem 30 000 hl stala ryze česká společnost Pivovar Svijany, s. r. o., (po roce 2005 Pivovar Svijany, a. s.). Od té doby pivovar zněkolikanásobil výstav až na loňských rekordních 624 890 hl a stal se jednou z nejoblíbenějších značek tradičního českého piva. Pivovar Svijany si zakládá na tradičním výrobním postupu tzv. dvourmutovém způsobu vaření, kvašení v otevřených kádích a dlouhodobém zrání piva v ležáckých sklepích. Pro výrobu bohatého sortimentu dvanácti nepasterizovaných piv používá většinou humnový slad z malých českých a moravských nezávislých sladoven, vodu z vlastních studní a žatecký poloraný červeňák z vlastních chmelnic. Do svého rozvoje Pivovar Svijany v uplynulých letech investoval více než 700 milionů Kč. Vedle vlastních zdrojů využívá na investice do nových technologií a rekonstrukce objektů i dotace Evropské unie, které přesáhly částku 160 milionů Kč. Jednou z posledních investic se stal odkup chátrajícího svijanského zámku od soukromého vlastníka a jeho rekonstrukce. Zámek Svijany byl odjakživa součástí pivovaru, proto byl znovu slavnostně otevřen veřejnosti, která může kromě prohlídky zámeckých prostor absolvovat i exkurzi v samotném pivovaru Svijany a poznat tradiční výrobu českého piva na vlastní oči.

 

www.pivovarsvijany.cz

www.facebook.com/svijany

www.plus.google.com/u/0/+PivovarSvijany

www.instagram.com/pivovarsvijany/

 

Autor: Temper Communication a.s.

 

 

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info