Adactive spadla v loňském roce do ztráty 6 mil. Kč

čtvrtek, 2. listopadu 2017, 13:00 Aktuality, Internet & Mobil, Reklama MediaGuru

Společnost Adactive, která patří do mediální skupiny Vltava-Labe-Media (VLM), snížila v loňském roce tržby na necelých 60 mil. Kč.

Společnost Adactive, která patří do mediální skupiny Vltava-Labe-Media (VLM), snížila v loňském roce tržby na necelých 60 mil. Kč z předloňských 66,3 mil. Kč (-10 %). Hospodaření společnosti skončilo v roce 2016 ve ztrátě -6,4 mil. Kč (v roce 2015 zisk 3,5 mil. Kč).

Adactive je společně s VLM čtvrtým největším hráčem na českém internetu s průměrnou měsíční návštěvností necelých 6 mil. RU (září 2017, zdroj: NetMonitor).

-mav-