LeasePlan uvádí globální online kampaň

úterý, 17. října 2017, 06:55 Reklama, Aktuality MediaGuru

Stěžejním prvkem kampaně je tříminutový online spot s moderátorem Top Gear.

LeasePlan, vedoucí společnost ve správě firemních autoparků, zahajuje v pondělí 16. října globální kampaň What´s next. Představí v ní nové leasingové produkty a služby. Klíčovou součástí kampaně je tříminutový akční film s moderátorem Richardem Hammondem, známým z pořadů Top Gear nebo The Grand Tour.

Kampaň se objeví ve všech 32 zemích, kde má firma pobočku, tedy i v České republice. Společnost už v dubnu odhalila nové logo. Navazující kampaň What´s next má nastínit, že LeasePlan bude jednou z firem, které budou určovat budoucnost mobility.

LeasePlan bude své novinky prezentovat pod heslem Any car, Anytime, Anywhere (Jakékoli auto kdykoli kdekoli). 

Kampaň se obrací na všechny zákaznické skupiny LeasePlanu: velké firmy, malé a střední podniky, ale i privátní zájemce. V závislosti na konkrétním profilu publika obdrží zákazníci a další subjekty upravenou kopii filmu v rámci cílené online komunikace.

Ve vybraných zemích bude online kampaň podporována mediálními i společenskými aktivitami a rozhlasovou, tiskovou a venkovní reklamou.

-mav-