Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) se ve své podzimní kampani zaměří na nové připojištění odcizení celého vozidla pod názvem Klídek. Novinku si mohou stávající i noví klienti sjednat k povinnému ručení se základním limitem již od 300 korun ročně. Akční nabídku mohou využít do konce roku 2017.
Se sloganem „Klídek, my vás bez auta nenecháme!“ bude ČPP komunikovat v televizi, rádiu, tisku a outdooru. Na televizních stanicích skupin Nova, Prima, TV Barrandov a Óčko nasadí opět spot s postavičkami Pat a Mat.
V outdooru využije billboardy, bigboardy, své stálé plochy po celé České republice a také teploměry u čerpacích stanic. „Novinkou letošní podzimní kampaně je využití reklamních ploch na tramvajích a trolejbusech v Praze a dalších regionálních městech,“ sdělila Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu a PR. K vidění budou v Pardubicích, Jihlavě, Ostravě, Ústí nad Labem, Olomouci, Brně, Českých Budějovicích, Hradci Králové a Plzni
V tisku se objeví v denících, ekonomických i společenských titulech. V rádiu kampaň uslyší posluchači stanice Bonton, Frekvence 1, Expres FM a Classic.
Na přípravě podzimní kampaně ČPP spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague.
-stk-