Marketing

IMMOFINANZ spouští kampaň „easy shopping“

Společnost IMMOFINANZ standardizovala marketing pro svou mezinárodní značku nákupních parků STOP SHOP, která pokrývá téměř 70 míst v osmi zemích.

Nové motto „easy shopping“ (tedy „snadné nakupování“) shrnuje tzv.brand drivers stojící za touto značkou: STOP SHOP je přitažlivý a praktický místní dodavatel s rozmanitou nabídkou produktů, která poskytuje atraktivní hodnotu za dobré peníze a může být snadno dosažena díky dobrému dopravnímu spojení.

Všechny propagační kampaně budou nyní vyvíjeny ve vídeňském ústředí a používány pro propagaci značky STOP SHOP ve všech zemích. Současná kampaň „back to school“ („zpátky do školy“) představuje začátek tohoto nového marketingového přístupu.

„Naše portfolio nemovitostí se soustřeďuje okolo značek. Ty představují slib kvality, daný našim zákazníkům, a vytvářejí důvěru. Vysoká úroveň standardizace nejenže tvoří základ pro silné uznání značek na trhu, ale přináší také úsporu nákladů. Místo toho, abychom vyvíjeli četné individuální koncepty, rozjíždíme jednotný koncept ve všech zemích. Tento přístup je nyní rozšířen na naši propagaci značek – a STOP SHOP je výchozím bodem,“ vysvětluje Dietmar Reindl, provozní ředitel (CHief Operations Officer, COO) společnosti IMMOFINANZ.

„Pro všech 67 míst STOP SHOP jsme provedli reprezentativní analýzu trhu, abychom identifikovali tzv. brand drivers, tedy důvody, kvůli kterým lidé navštěvují naše nákupní parky STOP SHOP. To poskytlo základnu pro naše nové motto ,easy shopping?,“ uvedl Bernhard Klein, vedoucí mezinárodního marketingu a řízení značek v IMMOFINANZ. „Reklamní vizuály vytvářejí potřebu díky zábavným postavám, a tato potřeba je pak uspokojena sloganem: STOP SHOP má pro vás tu pravou nabídku!“

Kromě strategie a vizualizace přesvědčování byl redefinován i korporátní design: firemní logo ve vizuálu bylo zvětšeno a bude přemístěno, spolu s mottem „easy shopping“ a smajlíkem, pod logo.

Čtěte také