Zatím jen pro zaměstnance, ostrý start v řádu týdnů. Lidl se v Česku chystá spustit e-shop

Diskonty Lidl spustily v Česku pilotní provoz e-shopu. Zatím je určen jen pro zaměstnance, v dalších týdnech obchodní řetězec spustí ostrý provoz. Lidl bude online zatím prodávat spotřební zboží, nikoli potraviny. Z velkých potravinářských řetězců má internetový obchod v Česku zatím jen Tesco, plánuje ho Globus.

Tento článek je více než rok starý.

Praha Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Obchod, obchodní centrum, Lidl

Obchod, obchodní centrum, Lidl | Foto: Filip Jandourek | Zdroj: Český rozhlas

„Nabídka e-shopu bude zahrnovat spotřební zboží nabízené v kamenných prodejnách. Internetový obchod s potravinami aktuálně neplánujeme," řekla v pondělí mluvčí firmy Zuzana Holá.

Lidl-shop.cz v České republice je čtvrtým internetovým obchodem Lidlu a prvním ve střední a východní Evropě. Firma online prodává v Německu, Belgii a Nizozemsku.

Kotlebovci se chtějí setkat na parkovišti před supermarkety. Vstup zakázán, odmítl je Lidl i Tesco

Číst článek

„Start prvního Lidl e-shopu ve střední a východní Evropě znamená novou etapu v rozvoji Lidlu nejen v Česku. Pevně věřím, že zátěžová zkouška v podobě 9500 zaměstnanců a jejich nejbližších pořádně otestuje všechny systémy jak na straně e-shopu, tak v našem logistickém centru," dodal generální ředitel Lidlu Pavel Stratil.

Pilotní provoz internetového obchodu bude zkouškou i pro logistické centrum firmy v Plzni. To zahájilo provoz loni v listopadu a dosud zásobovalo e-shopy v Německu, Belgii a Nizozemsku. Na 44 000 metrech čtverečních plochy je tu skladováno více než 19 000 druhů zboží. Centrum nyní vyskladňuje průměrně 500 000 kusů týdně, do budoucna počítá s až milionem kusů týdně.

Lidl začíná vydávat vlastní stravenky. Na konkurenci tlačí nízkou provizí

Číst článek

Češi při nákupech v e-shopech utratili během prvního pololetí letošního roku 46,4 miliardy korun, meziročně o 13 procent víc. Vyplývá to z údajů portálu Heureka.cz. Ve druhé půlce roku by růst měl zrychlit. Podle odhadu Asociace pro elektronickou komerci letos tržby internetových obchodů dosáhnou zhruba 115 miliard korun. Podíl e-commerce na celkovém maloobchodu stoupne na téměř 11 procent.

Roste online nákup jídla a oblečení, častěji Češi také kupují běžné spotřební zboží. Online prodej potravin patří k nejrychleji rostoucím kategoriím. Nejdéle na online trhu působí Potraviny online obchodního řetězce Tesco, dále Rohlík.cz, Košík.cz, Kolonial.cz, Freshbedynky.cz‎, Coop-box.cz, Plnataska.cz, Potravinydomu.cz a další. Na online trh se chystá vstoupit i řetězec Globus.

ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme