NOVÝ ZPŮSOB CÍLENÍ INTERNETOVÉ REKLAMY
NOVÝ ZPŮSOB CÍLENÍ INTERNETOVÉ REKLAMY Internetové mediazastupitelství M.I.A. je průkopníkem v novém způsobu cílení na uživatele v rámci internetových reklamních kampaní, slibující velice přesný zásah vybraného zákaznického segmentu.
Tato nová přidaná hodnota, kterou M.I.A. v těchto dnech zavádí na trh, spočívá v možnosti zaměřit se prostřednictvím vybraného reklamního sdělení pouze na specifickou skupinu uživatelů internetu dle jejich profesního působení, a to na základě identifikace pomocí domén druhého řádu vázaných na IP adresu uživatele. V současné době lze tímto způsobem zacílit internetovou reklamní kampaň s vysokou přesností na subjekty spadající do oblastí: vysoké školy (studenti vysokých škol v celé ČR, univerzitní profesoři a odborní asistenti), telekomunikace (zaměstnanci největších telekomunikačních firem v ČR), finance (zaměstnanci bankovních domů, pojišťoven a dalších finančních institucí), zdravotnictví (lékaři a další zdravotnický personál všech velkých nemocnic v ČR), státní správa (zaměstnanci nejvyšších státních institucí zejména ministerstev) a těžký průmysl (zaměstnanci největších podniků hlavně z odvětví výroby zemního plynu, rafinérií, strojírenství, železáren, apod.).
Klienti tak získávají novou možnost, jak efektivně vynaložit své finanční prostředky do internetové reklamy a dosáhnout tak maximálního přínosu z investovaných peněz.
M.I.A., a.s., je internetové mediazastupitelství, které poskytuje služby v oblasti reklamy a marketingu na internetu. Díky kombinaci cenové politiky, pokročilého systému cílení, vyspělé sítě a kontroly kvality aplikuje klasické reklamní principy do nových médií. Důraz klade na kreativitu, inovace a klientský servis se zpětnou vazbou. M.I.A., a.s. disponuje nejmodernější dostupnou technologií v oblasti reklamy na internetu - software pro řízení zobrazování reklamy DoubleClick AdServer 5.0. Neustálý technologický rozvoj a vynikající zákaznický servis jsou základem spolupráce jak s přímými klienty, tak s mediálními a reklamními agenturami. V roce 2000 se M.I.A., a.s. stala dceřinou společností Českého Telecomu, a.s, telekomunikačního lídra domácího trhu, a tvoří svými produkty součást skupiny firem s přidanou hodnotou. |
Poslední zprávy z rubriky Reklama:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz