Philip Morris ČR - poslanecká sněmovna schválila návrh zákona omezující reklamu na tabák
Komentář
Investiční bankovnictví KB
Poslanecká sněmovna schválila návrh zákona, který omezuje tabákovou reklamu pouze na specializované prodejny a časopisy. Výjimku získaly také motoristické akce a to do 1. ledna 2007. Návrh zákona musí ještě schválit Senát a president.
Obecně považujeme zákaz tabákové reklamy jako pozitivní zprávu pro Philip Morris ČR (PMCR). Společnost drží dominantní postavení na trhu okolo 80% a silná distribuční síť je jeho nejsilnější marketingovou zbraní. Naopak, podle našeho názoru je reklama jedinou zbraní, kterou mohou konkurenti ohrozit pozici společnosti. Omezení tabákové reklamy tak podle našeho názoru povede k úspoře na straně provozních nákladů bez výraznějšího dopadu na tržby firmy.
Tyto zprávy pro vás vytváří Investiční bankovnictví KB.
Poslední zprávy z rubriky Údaje o firmách:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz