CETV překvapuje silou růstu tržeb i zisku, reklamní trhy se zvedají
Mediální skupina Central European Media Enterprises (CETV) zvýšila v prvním čtvrtletí roku 2017 meziročně výnosy o 5 procent na 135 milionů amerických dolarů, provozní zisk o 58 procent na 12,3 milionu dolarů a zisk na úrovni OIBDA o 29 procent na 22,1 milionu amerických dolarů. Výsledky firmy oznámila dnes ráno. Skutečnost je nad odhady analytiků.
Při konstantním směnném kurzu by výnosy rostly o 8 procent, provozní zisk o 68 procent a zisk OIBDA o 35 procent.
Trh s televizní reklamou se na šesti trzích, kde CETV působí, v prvním čtvrtletí roku zvýšil o odhadovaných 9 procent bez pohybu kurzů. Tržby z televizní reklamy stouply o 4 procenta, při stálém směnném kurzu o 8 procent a CETV pozoruje výrazný vzestup televizní reklamy zejména v Rumunsku, ale také v České republice, Bulharsku nebo Slovinsku.
Text bude rozšířen.
Patria Online je investiční portál s real-time daty zaměřený na domácí a zahraniční kapitálové trhy. Poskytujeme online informace a analytickou podporu z oblasti financí, makroekonomiky a investic. Samozřejmostí jsou také aktuální investiční tipy a dlouhodobá investiční doporučení. Akcie, měny, komodity, investice, doporučení - vše přehledně na jednom místě.
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz