(Kurzy.cz)
Tržby Googlu a Facebooku z reklamy letos překonají 100 mld. USD a budou i nadále dominovat trhu
Podle odhadů expertů eMarketer společnosti Facebook a Google letos za reklamu utrží v ceníkových cenách poprvé přes 100 mld. USD. Z toho Google cca 72,69 mld. USD a Facebook zbylých 33,76 mld. USD.
Dohromady obě společnosti obsadí plných 46,4% globálního internetového reklamního prostoru. Celkově se očekává globální růst výdajů na internetovou respektive digitální reklamu o 17,4% na celkových 583,91 mld. USD, což bude odpovídat cca 38,3% celkových reklamních výdajů.
Čínské společnosti Alibaba, Baidu a Tencent utrží v letošním roce za reklamu 35,82 mld. USD, jež jsou nejbližší přímou konkurencí výše zmíněné dvojici.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz