(Kurzy.cz)
Prodeje Audi v Číně v lednu propadly o 35%, globálně pak o 14%
Prodeje prémiové značky Audi na čínském trhu, který je pro značku největší, v lednu tohoto roku propadly meziročně o 35% na 35 181 vůz. Pokles je přičítán především problémům s dealery značky, kteří vesměs nesouhlasili s rozšířením sítě o SAIC Motor, se kterou již v zemi spolupracuje mateřský koncern VW a také sesterská Škoda Auto. Audi má na čínském trhu prémiových značek podíl nad 30%.
Globální prodeje značky poklesly o 14% na 124 000 vozů, když růst prodejů v Evropě a v USA nestačil krýt pokles v Číně.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
19.03.2024 Kde jsou nejlevnější last minute zájezdy – jak...
15.03.2024 Klíčové faktory úspěšného tradingu? Názor...
12.03.2024 XTB zvyšuje úroky z volných prostředků!
Okénko investora
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Michal Brothánek, AVANT IS
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Trhy excelují: Japonský Nikkei, americký Nasdaq a nejnověji i zlato dosahují historických maxim
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
Spotřebitelská inflace dále ustupuje, meziroční růst již na inflačním cíli ČNB
Ali Daylami, BITmarkets
Vítězství Trumpa může zbrzdit rozvoj centralizovaných digitálních měn