Společnost ČEZ Slovensko zaznamenala rekordní rok 2016
Společnosti ČEZ Slovensko se v roce 2016 dařilo zejména při získávání zákazníků z firemního segmentu. Objem dodané elektřiny a zemního plynu se zvýšil o 10 % oproti předcházejícímu roku, hrubá marže rostla díky dobře načasovaným nákupům elektřiny ještě výrazněji.
„Potvrdil se i dlouhodobý trend akvizice nových klientů, v rámci kterého se počet firemních zákazníků od roku 2015 zvýšil o téměř 30 %, což aktuálně představuje bázi přibližně 4 tisíce subjektů. Portfolio firemních zákazníků chceme dále rozvíjet, například i nabídkou široké palety energetických služeb, které již nyní v České republice poskytuje společnost ČEZ ESCO,“ uvedl generální ředitel ČEZ Slovensko Igor Nagy.
O služby ČEZ Slovensko projevují stále větší zájem také malé a střední podniky, a to převážně v regionu východního i středního Slovenska. „Meziroční růst dodávky energií se v této skupině klientů pohybuje na úrovni 30 %,“ upřesnil Nagy. Počet zákazníků v segmentu domácností se drží na stabilní úrovni zhruba 65 tisíc. Tento segment pozitivně ovlivňuje úspěšné hospodaření firmy v uplynulých letech.
Firma v minulém roce intenzivně věnovala také zlepšování zákaznického informačního systému či zjednodušením procesů pro klienty. Právě přehlednější nabídka zvyšuje atraktivitu dodavatelů v očích zákazníků.
Barbora Půlpánová, mluvčí ČEZ
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz