(Kurzy.cz)
Online prodeje v prosinci rostly na rekordních 91,7 mld. USD
Podle statistik Adobe Digital Insights online prodeje v hlavní sváteční nákupní sezóně v posledních 2 měsících loňského roku rostly meziročně o 11% na rekordních 91,7 mld. USD, což je o cca 115 mil. USD nad odhady trhu. V roce 2015 sváteční tržby rostly o 12,7%.
Prostřednictvím mobilních telekomunikačních zařízení bylo objednáno zboží a služby za 28,4 mld. USD, což je meziročně o 23% více. Plných 19,3 mld. z toho připadlo na smartphony.
Z celkem 61 dnů započítávaných do statistiky v 57 případech objemy objednávek přesáhly 1 mld. USD. V roce 2015 to bylo 31 dnů.
Black Friday letos přineslo obchody za více jak 3 mld. USD a posunulo tak opět rekordní hodnotu.
Adobe monitoruje 80% všech online transakcí u 100 největších amerických obchodníků
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz