(Kurzy.cz)
US - online tržby na den Díkůvzdání překonaly 1 mld. USD a rostly o 13,6% r/r.
Podle statistik Adobe Systems vycházejících z analýz 21 miliard webových návštěv maloobchodních prodejců online prodeje v USA na Díkůvzdání tentokráte stouply o 13,6% a překročily hranici 1,15 mld.USD.
Plných 449 mil. USD bylo realizováno prostřednictvím mobilních telekomunikačních zařízení, 322 mil. USD respektive 39% prostřednictvím smartphonů a 127 mil. USD přes tablety.
702 mil. USD bylo vygenerováno prostřednictvím stolních PC.
Průměrné slevy se letos na Díkůvzdání výrazně zvyšovaly oproti loňskému roku. Průměrná sleva na tablety letos dosáhla úrovně 25,1% oproti 12,2% před rokem. Průměrná sleva pro tablety a hračky dosáhla úrovně 16,8% a byly tak dvojnásobní oproti loňsku. Průměrné slevy pro domácí spotřebiče byla o 5,7% vyšší než před rokem, pro televizory pak o 6,9% vyšší a pro herní konzole o 5,6% vyšší.
Podle analýzy Adobe prodejci vynaložili letos méně na uskutečnění objednávek. U klenotů náklady poklesly o 20%, o 15% u PC, o 14% u hraček a o 13% u herních konsolí.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz