ePokladna pomůže i francouzskému podniku v lesích
Manželé Eva a Rémi Decroix vybudovali podnik Bistrot de Papa v Horních Dubénkách uprostřed lesů. Jejich hostům ale odlehlé místo nevadí, výlet za typickými francouzskými lahůdkami, jako jsou žabí stehýnka nebo šneci, se totiž vyplatí. Od prosince majitelům starosti s provozem malého kousku Francie ušetří chytrá aplikace ePokladna od Vodafonu.
Jaké byly začátky vašeho podnikání?
Rémi: Vše začalo v roce 2012, kdy jsem byl druhým rokem na rodičovské dovolené s naší druhou dcerou Julií. V té době jsme si všimli malého lokálu na náměstí v Počátkách, kde jsme si otevřeli malou kavárnu. Prostory nám byly brzy malé, a tak jsme se přesunuli do Horních Dubének a otevřeli bistro uprostřed vysočinských lesů.
Jak vám pomohla spolupráce s Amazing Places?
R.: Chceme zůstat malou venkovskou restaurací. Zachovat si kvalitu. V tomto ohledu jsme si s majiteli projektu Amazing Places velmi porozuměli a rádi souhlasili se spoluprací.
Na co se musíte spolehnout při běžném provozu?
E.: Na práci kolem podniku mám málo času. Je to tak trochu třetím zaměstnáním, vedle mé advokacie a dětí. Když se restauraci začalo dařit, bylo potřeba začít všechno pořádně organizovat, aby to šlo stíhat. Tím, že věci musím řešit efektivně, volím intuitivně nejjednodušší cestu. Bez telefonu a internetu se neobejdeme.
Proč jste se rozhodli pro řešení Vodafonu v podobě ePokladny? V čem je pro Vás lepší než konkurenční řešení?
E.: Do poslední chvíle jsem doufala, že se EET zruší. Když nebylo vyhnutí, vyzkoušela jsem si dva tři produkty, které nám nabídli obchodní zástupci. Nakonec jsem ale dala na doporučení Amazing Places & Kouzelná místa. ePokladna nám připadala po vyzkoušení nejjednodušší na ovládání a užívání. Vybrali jsme u Vodafonu kompletní řešení, tj. kromě aplikace pokladny jsme se rozhodli si také pořídit tablet, tiskárnu a platební terminál.
Které funkce plánujete využívat a proč?
E.: Dosud jsme dělali součty stolů na kalkulačce a papírově. Proto plánujeme na počátku jednoduché a omezené užívání. Počkáme, až se se systémem seznámíme, a pak budeme rozšiřovat možnosti užívání. Aplikace se ale zdá docela vstřícná a umožňuje přizpůsobit fungování i na restauraci naší velikosti/malosti. Než si na všechny modality zvykneme, budeme ale ePokladnu používat jen pro konečné účtování.
Jaké máte od ePokladny očekávání? Co byste její pomocí chtěl vylepšit?
E.: Od ePokladny si slibujeme zrychlení servisu. Myslím, že když se správně naučíme program používat, pomůže nám také lépe evidovat informace o tržbách a jejich vývoji v čase. Člověk se vždy rád podívá, jak se restauraci vedlo loni ve stejném období a jestli díky ePokladně odpadne hodinové hledání ve starých papírech, je to příjemný bonus. I když jsme zrovna „tam, kde lišky dávají dobrou noc“, rozhodně se nebudeme bránit pohodlí, které nám ePokladna od Vodafonu přinese.
Poslední zprávy z rubriky Podnikání:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko nemovitosti
Jan Dvořák, Salutem Fund
Patrik Kostyo, Occollo
?
Okénko pro podnikatele
Jitka Weiss, SNAIL TRAVEL INTERNATIONAL a.s.