ePokladna pomůže i francouzskému podniku v lesích
Manželé Eva a Rémi Decroix vybudovali podnik Bistrot de Papa v Horních Dubénkách uprostřed lesů. Jejich hostům ale odlehlé místo nevadí, výlet za typickými francouzskými lahůdkami, jako jsou žabí stehýnka nebo šneci, se totiž vyplatí. Od prosince majitelům starosti s provozem malého kousku Francie ušetří chytrá aplikace ePokladna od Vodafonu.
Jaké byly začátky vašeho podnikání?
Rémi: Vše začalo v roce 2012, kdy jsem byl druhým rokem na rodičovské dovolené s naší druhou dcerou Julií. V té době jsme si všimli malého lokálu na náměstí v Počátkách, kde jsme si otevřeli malou kavárnu. Prostory nám byly brzy malé, a tak jsme se přesunuli do Horních Dubének a otevřeli bistro uprostřed vysočinských lesů.
Jak vám pomohla spolupráce s Amazing Places?
R.: Chceme zůstat malou venkovskou restaurací. Zachovat si kvalitu. V tomto ohledu jsme si s majiteli projektu Amazing Places velmi porozuměli a rádi souhlasili se spoluprací.
Na co se musíte spolehnout při běžném provozu?
E.: Na práci kolem podniku mám málo času. Je to tak trochu třetím zaměstnáním, vedle mé advokacie a dětí. Když se restauraci začalo dařit, bylo potřeba začít všechno pořádně organizovat, aby to šlo stíhat. Tím, že věci musím řešit efektivně, volím intuitivně nejjednodušší cestu. Bez telefonu a internetu se neobejdeme.
Proč jste se rozhodli pro řešení Vodafonu v podobě ePokladny? V čem je pro Vás lepší než konkurenční řešení?
E.: Do poslední chvíle jsem doufala, že se EET zruší. Když nebylo vyhnutí, vyzkoušela jsem si dva tři produkty, které nám nabídli obchodní zástupci. Nakonec jsem ale dala na doporučení Amazing Places & Kouzelná místa. ePokladna nám připadala po vyzkoušení nejjednodušší na ovládání a užívání. Vybrali jsme u Vodafonu kompletní řešení, tj. kromě aplikace pokladny jsme se rozhodli si také pořídit tablet, tiskárnu a platební terminál.
Které funkce plánujete využívat a proč?
E.: Dosud jsme dělali součty stolů na kalkulačce a papírově. Proto plánujeme na počátku jednoduché a omezené užívání. Počkáme, až se se systémem seznámíme, a pak budeme rozšiřovat možnosti užívání. Aplikace se ale zdá docela vstřícná a umožňuje přizpůsobit fungování i na restauraci naší velikosti/malosti. Než si na všechny modality zvykneme, budeme ale ePokladnu používat jen pro konečné účtování.
Jaké máte od ePokladny očekávání? Co byste její pomocí chtěl vylepšit?
E.: Od ePokladny si slibujeme zrychlení servisu. Myslím, že když se správně naučíme program používat, pomůže nám také lépe evidovat informace o tržbách a jejich vývoji v čase. Člověk se vždy rád podívá, jak se restauraci vedlo loni ve stejném období a jestli díky ePokladně odpadne hodinové hledání ve starých papírech, je to příjemný bonus. I když jsme zrovna „tam, kde lišky dávají dobrou noc“, rozhodně se nebudeme bránit pohodlí, které nám ePokladna od Vodafonu přinese.
Poslední zprávy z rubriky Podnikání:
Přečtěte si také:
Prezentace
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Štěpán Křeček, BHS
Tři měsíce v řadě klesají ceny potravin v České republice nejrychleji ze všech zemí Evropské unie
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko nemovitosti
Jan Dvořák, Salutem Fund
Patrik Kostyo, Occollo
?
Okénko pro podnikatele
Jitka Weiss, SNAIL TRAVEL INTERNATIONAL a.s.