(Kurzy.cz)
RBI konsoliduje své aktivity, ZUNO BANK AG postupně ukončí svoji činnost
Raiffeisen Bank International Group (RBI), mateřská společnost banky ZUNO BANK AG, se rozhodla konsolidovat své podnikání v rámci skupiny a postupně ukončit činnost ZUNO BANK AG v České republice a na Slovensku a její bankovní aktivity převést na Raiffeisenbank resp. Tatra banku. Mělo by se tak stát nejpozději do konce prvního pololetí roku 2017. RBI chce tímto krokem zjednodušit strukturu skupiny a odstranit duplicitní aktivity na trzích, kde působí.
„Klienti ZUNO nemusejí v tento okamžik podnikat žádné kroky. I nadále jim budeme poskytovat potřebný servis. Od 21. října letošního roku však již nebudeme nabízet služby novým klientům," říká Oyvind Oanes, generální ředitel ZUNO, a dodává: "O dalších krocích budeme samozřejmě všechny naše klienty informovat s dostatečným předstihem."
Bankovní aktivity ZUNO se budou postupně přesouvat do Raiffeisenbank a.s. v České republice a do Tatra banky, a.s. na Slovensku. O optimálním řešení tohoto přesunu se aktuálně jedná na úrovni celé skupiny RBI a také s regulatorními orgány.
„Velmi se těšíme na spolupráci s novými klienty. Přechod do naší banky jim maximálně usnadníme a zajistíme, aby pro ně byl co nejkomfortnější,“ říká předseda představenstva a generální ředitel Raiffeisenbank Igor Vida, a dodává „Klienti ZUNO BANK se mohou těšit na precizní servis, širokou nabídku produktů a služeb i špičkové mobilní bankovnictví, na které byli doposud zvyklí.“
V březnu tohoto roku lucemburská skupina ABH Holdings S.A. (ABHH) odstoupila od koupě ZUNO. Důvod odstoupení od obchodu s RBI však nesouvisel s bankou ZUNO. Raiffeisen Bank International však stále jedná o možnosti prodeje platformy, na které ZUNO banka funguje.
ZUNO patří v poskytování služeb internetového a mobilního bankovnictví na špičku žebříčku mezi bankami v České republice i na Slovensku. Ke konci srpna měla banka dohromady na obou trzích 266 000 zákazníků, 22 miliard Kč v depozitech, 2,3 miliardy Kč úvěrů a 200 zaměstnanců.
Banka Zuno zahájila svou činnost v roce 2010 na Slovensku, po kterém následovala v polovině roku 2011 Česká republika. Patří mezi vůbec první online banky působící v regionu střední a východní Evropy. Služby banky Zuno jsou dostupné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu prostřednictvím chytrých telefonů s operačními systémy iOS, Android nebo Windows Phone, nebo přes kontaktní centrum. Zuno se ze start-up společnosti stala bankou střední velikosti nabízející široké produktové portfolio (běžný účet s debetní kartou, spořicí účet, online půjčka, refinancování, kreditní karta nebo kontokorent).
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz