(Kurzy.cz)
Facebook 2 roky hrubě nadhodnocoval průměrnou délku sledování video reklam
Velcí kupci internetové reklamy jsou pobouřeni zprávami o tom, že Facebook v posledních dvou letech hrubě nadhodnocoval průměrnou délku sledovaných video reklam. Firma nedávno přiznala, že statistiky o průměrné délce sledovanosti reklam byly zkresleny, protože algoritmus do výpočtu započítával pouze sledovanosti delší jak 3 vteřiny. Firma uvedla, že pracuje na nové metodice, která by tuto chybu měla odstranit.
Podle neoficiálních zpráv některé reklamní agentury nyní požadují mnohem detailnější statistiky týkající se vysílání jejich reklam. Podle některých odhadů původní metodika mohla nadhodnocovat průměrnou dobu sledování reklam o 60-80%.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz