Mastercard bourá bariéry digitálních plateb
Masterpass nabízí volnost při placení různými
typy zařízení a platebními kanály
Mastercard
představuje v USA základ pro budoucnost obchodování - globální digitální
platební službou Masterpass. Vylepšené řešení umožňuje, aby se spotřebitelé nemuseli
v platebním procesu zajímat o víc než svoji důvěryhodnou banku, která jim
zajistí rychlé, jednoduché a zabezpečené digitální platby prostřednictvím
různých zařízení a kanálů. Nakupovat budou moci kdekoliv a kdykoliv - online,
v aplikaci a nyní i v obchodech, kde lze platit bezkontaktně.
Masterpass zjednodušuje každodenní platby
Masterpass
zjednodušuje proces placení u širokého spektra obchodníků, od nákupu jízdenky
na vlak do práce až po rozdělení útraty za stůl v restauraci nebo nákup
potravin pomocí mobilního telefonu.
Zavádění
rozšířených řešení Masterpass vydavateli karet v USA začne koncem tohoto
měsíce. Do konce roku 2016 budou zahrnuty další trhy v Evropě a region Blízkého
východu/Afriky. Postupné zavádění této služby v Severní Americe, Evropě,
Latinské Americe a Karibiku, na Blízkém východě a v Africe, Asii a Tichomoří
bude pokračovat až do roku 2017.
Masterpass
je v současné době dostupný u stovek tisíců online obchodníků či v aplikacích.
Odteď budou mít spotřebitelé možnost
využívat Masterpass ve více než 5 milionech obchodních míst v 77 zemích světa,
kde přijímají bezkontaktní platby. V USA bude služba nejdříve dostupná pro
majitele zařízení s OS Android.
Masterpass na českém trhu
V České
republice byla služba Masterpass představena v listopadu 2014. Do skupiny
obchodníků, kteří na českém trhu poskytují Masterpass, se zapojila již řada
klíčových společností a organizací, mezi nimiž lze zmínit např. České dráhy,
Student Agency, Alza nebo Národní divadlo. V současné době je do programu
zapojeno téměř 3 000 obchodníků v ČR a jejich počet se bude i nadále zvyšovat.
Masterpass
lze využívat online či v aplikacích Českých drah Můj vlak, Student Agency
Jízdenky a v aplikaci IDOS. Od letošního roku je ho navíc možné využít přímo
v obchodech. Mastercard spolu se společností Globus představil inovativní
řešení pro rychlou a efektivní platbu v hypermarketech. Pro platbu aplikací
Masterpass mohou zákazníci využít šest platebních terminálů „Scan and Go“ anebo
čtyři samoobslužné platební terminály „SelfCare Checkout“. Inovativní řešení
lze využít i při sledování hokejových utkání týmu HC Dynamo Pardubice, kde si
zákazník pohodlně objedná občerstvení a zaplatí svou objednávku tlačítkem
Masterpass, a to přímo svým mobilním telefonem v aplikaci InCard Masterpass. Obsluha
ihned obdrží na tablet zprávu s celkovou objednávkou a číslem skyboxu a
potvrzením platby.
Přeměna identity značky
Digitalizace
obchodních procesů a zvýšená konektivita spotřebitelů jsou hnací silou
digitální transformace, která bude poskytovat bezproblémové platební možnosti. V souvislosti
s touto transformací zavádí Mastercard změnu identity své značky -
zjednodušená, modernizovaná a optimalizovaná podoba pro stále více se
digitalizující svět. Identita značky začíná s novým logem a odehrává se
v holistickém designu, jež přinese pokrokový, sofistikovaný a inkluzivní
výraz značky na všech kontaktních místech po světě.
„Mastercard je jednou z těch jedinečných značek,
které jsou okamžitě rozpoznatelné po celém světě," řekl Raja Rajamannar, ředitel marketingu a
komunikace, Mastercard. A dodal: „Abychom
uspěli v tomto novém digitálním světě, kde jde byznys vpřed rychleji než kdy
předtím, chceme modernizovat a pozvednout značku do takového designu, který je
jednoduchý a elegantní, stále avšak nesporně Mastercard.“
Upravená
identita značky, včetně nejkomplexnějšího designu značky, který byl kdy
představen globálně v rámci Mastercard, bude součástí všech produktů a
komunikace Mastercard, počínaje Masterpass na konci tohoto měsíce a Mastercard
na podzim.
O Masterpass
Vizí Masterpass je
podporovat všechny formy obchodu s cílem řešit nejširší škálu obchodních
zkušeností a potřeb spotřebitelů. Masterpass ukládá všechny informace o platbě,
včetně údajů o kartě z Mastercard a jiných platebních sítí, informací o dopravě
a platebních preferencí na jednom praktickém bezpečném místě. S Masterpass
můžete zaplatit online nebo v aplikacích pouhým klepnutím na tlačítko
Masterpass a následným ověřením při dokončování transakce. V obchodech
stačí kliknout platit u obchodníků, jež umožňují bezkontaktní platby. Masterpass
také využívá nejmodernější způsoby zabezpečení plateb, které jsou dnes k
dispozici, včetně sítě tokenizace, která zajišťuje, že jsou informace chráněny.
Masterpass umožňuje
emitentům navrhnout a vyvinout jejich vlastní značkové digitální platební
řešení, které využívá Masterpass API a SDK, zatímco obchodníci mohou využít
Masterpass API a SDK k tomu, aby šlo platit online nebo v rámci mobilních
aplikací. Masterpass je v současné době dostupný na 33 trzích po celém světě.
Do konce roku se plánuje expanze na další tři trhy. Seznam obchodníků
akceptujících Masterpass online nebo v aplikacích je k dispozici na www.masterpass.com. Seznam kamenných obchodů je k dispozici zde.
Více informací na: www.mastercard.com
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz